zou mooi zijn waar heb je dat gehoortquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe wel grappig er komen steeds meer synoniemen voor dingen die we doen. Wapens/zombies jatten bij borderlands/blackops iseen fsje doen, zeiken dat het spel niet werkt een stomaatje doen, party joinen en leaven een michhasje doen en nu ook een kutkaboutertje
pc maar daar heb ik niks aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.
kutkabouter is niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten weten
Ja, een klein varkentje.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
En we weten allemaal wel wat een Michhasje is
Knieen amputeren?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:18 schreef Michhas het volgende:
En we weten allemaal wel wat een Michhasje is
hehequote:Op donderdag 14 april 2011 11:19 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Ja, een klein varkentje.
[ afbeelding ]
Zal wel niet voor de xbox zijn dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.
Een 'kutkaboutertje' is een achterlijke opmerking maken, daar vervolgens om belachelijk gemaakt worden om vervolgens te zeggen dat het 'trollen' wasquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.
ik laat geen vrouwen soppen ze zakken gewoon over de barkruk heenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Een bozzje doen: vrouwen (lees: tliciouz) laten soppen.
Gekke parvie toch.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef Parvus het volgende:
[..]
Een 'kutkaboutertje' is een achterlijke opmerking maken, daar vervolgens om belachelijk gemaakt worden om vervolgens te zeggen dat het 'trollen' was.
En dashboarden heb ik inderdaad van Stoma geleerd. Hij deed het alleen om z'n stats te saven, ik doe het omdat ik 9 van de 10 keer de host ben en dan iedereen lekker kan naaien
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:30 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Gekke parvie toch.
Wat als we met zn alle een shooter spelen waar geen stats bijgehouden wordt.
Stoma zal zeker zijn stats met pen en paper noteren.
K/D ratio inbegrepen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
God wat krijg ik een tintelend gevoel in mn penis als jullie elkaar in de zeik zetten...
huh jij staat niet in de OP. Dus wegwezen met je zachte gayquote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
God wat krijg ik een tintelend gevoel in mn penis als jullie elkaar in de zeik zetten...
quote:Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef BzP het volgende:
[..]
![]()
Leuke film.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Nee, het was Soo Yong.
[ afbeelding ]
woow echt waar???quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
Good for you.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:56 schreef BzP het volgende:
Gister potje MW2 gedaan, was echt kicke man...
Mn harrier schoot alle choppers uit de lucht..
Die harrier trouwens gehaald met commando knifing only
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitchesquote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
Stuur een telegram!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:03 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
maar als echte hosselaar mag een gezichtboek je niet egen houden. Twitter/hyve die bitches
Mehehehe.quote:
Dat dacht ik ook. Ik dacht dat die gast in het BO topic wel genoeg trollde, maar nou komt hij ook nog hierheen.quote:
Pics van je E-hossel.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:59 schreef dreamzk het volgende:
Waarom doet mijn facebook nou raar net nu ik moet gaan e-hosselen om de vrouwtjes vanavond in mijn bed te krijgen. Het ghetto leven is zwaar
quote:
Dat was een fsje!quote:Op donderdag 14 april 2011 12:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
-edit- sorry spijt geen zus dingetjes
Gooi mij er ook eens in danquote:Op donderdag 14 april 2011 11:39 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
huh jij staat niet in de OP. Dus wegwezen met je zachte gay
Maar jij hebt ook een zatte zachte g toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |