quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef jpg97 het volgende:
Voedsel met het woord "kots" in de naam verwerkt
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon zelf maken natuurlijk!!!
[ link | afbeelding ]
Ramen
Hm, jouw soort heb ik wel eens vaker gezien....quote:Op donderdag 14 april 2011 09:06 schreef jpg97 het volgende:
Voedsel met het woord "kots" in de naam verwerkt
Hoeveel liter soeppan wil je hebben? 40? 80?quote:Op vrijdag 15 april 2011 14:47 schreef Dauthi het volgende:
probleem is dat ik in Nederland geen soeppan heb die groot genoeg is om te het te makenEn dan duurt het ook nog eens een dag of 2. Maar het is het zeker waard om te doen als je thuis bent.
Trouwens de french restaurant scene uit Tampopo is echt briljant!!quote:Op donderdag 14 april 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Als je wilt weten hoe je écht goede Ramen wilt maken moet je de film Tampopo eens kijken.
Staat compleet op joetoep
Bedoel je Naniwa? Die zit aan de Klosterstraße. Bij Takumi krijg je denk ik nog betere kwaliteit, maar daar zijn bijna geen rijen omdat het er voor Duitsers minder toegankelijk uitzietquote:Op vrijdag 15 april 2011 14:54 schreef Pietverdriet het volgende:
Rij anders even naar Duesseldorf, daar zit in de Oststrasse een geweldige Ramentent waar japanners savonds voor in de rij staan.
Kan het niet goed zien, maar zit er buikspek in die Ramen?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:22 schreef RobinOok het volgende:
Gewoon zelf maken natuurlijk!!!
[ link | afbeelding ]
Ramen
Vrij simpel really. Ik woon in Italie, waar aziatisch eten niet bestaat, en kom oorspronkelijk uit de randstad. Dus iedere keer als ik thuis (NL) ben ga ik op Asian food tourquote:Op dinsdag 26 april 2011 08:52 schreef BrandX het volgende:
Je bent niet in Nederland, waardoor je geen groot genoege soeppan kan/wil aanschaffen, maar je zoekt een tent voor dit spul in de randstad.... I'm lost!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |