quote:Op woensdag 13 april 2011 11:04 schreef Stability het volgende:
ik zag net wat staan hier, dat alex geen internet heeft of g3 telefoon...nee , dat geloof ik wel..hij heeft ook geen anwb, dat kost te duur...rijdt ook liever met anderen mee zei hij. als er dan pech komt, kost het hem geen cent. en als ie zelf rijdt neemt ie wel anwb als het niet anders kan, als ie dus met pech staat..kost sowieso het 3 dubbele haha en internet kost ook geld..een moderne telefoon ook..dus ja....alex he? wil alles van anderen hebben , daarom is millionair gerard nu zn beste mattie
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef Toverheks het volgende:
staat als Reklame onder mijn post
Wicca heks worden? School voor pers. ontwikkeling. Meerjarige opleiding - start april carosweb.weebly.com
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder gevalquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Nog geen idee wat ze nu aan het doen zijn
kamera tijdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
yogaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
OMG waarom verbaast me dit niet ?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:42 schreef angeljacky het volgende:
SST_Guido @SST_Cynthia @SST_Alexander alexis heeft geen internet thuis en geen mobiel met 3G#sstnl
Yoga is het iig niet. Of een hele vrije vorm.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heksquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk mediteren enzo of yoga iets zweverigs ieder geval
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)quote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Vultarian het volgende:
[..]
yogabikram ofzo, dat wat jo altijd doet
hahaha misschien kom ik je opvolgen danquote:Op woensdag 13 april 2011 11:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt hoor dacht huh wat lees ik nou, ben al een volleerd heks
oke, wat een moeite zeg zonnegroet zolang ze maar geen dansje gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef knagsje het volgende:
[..]
is idd yoga, het brengen van de zonnegroet....
quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha misschien kom ik je opvolgen dan
http://www.bikramyoga.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 11:12 schreef MaryMouse het volgende:
Jo zegt het ze doen Bikram (geen flauw idee wat dat is)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |