quote:Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef Beach het volgende:
Als persoon blijft ze verder toch hetzelfde.
Ze had het mij tijdens het middageten verteld, ik denk dat ze serieus was.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
Je hebt van iemand gehoord dat hij/zij transseksueel is en kunt er niet goed mee omgaan?
Goede edit.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Ze had het mij tijdens het middageten verteld, ik denk dat ze serieus was.
We zullen goede vrienden blijven want hey, ze is en blijft dezelfde persoon he. Maar ik vind het stiekum best vreemd. Misschien juist omdat ik het helemaal niet begrijp.
Daarom vroeg ik me dus af hoe jullie hier mee om zouden gaan.
Hoe oud is ze? Kan het niet gewoon een grapje zijn geweest? Ik zeg ook wel eens "dat was voordat ik een meisje werdquote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Ze had het mij tijdens het middageten verteld, ik denk dat ze serieus was.
We zullen goede vrienden blijven want hey, ze is en blijft dezelfde persoon he. Maar ik vind het stiekum best vreemd. Misschien juist omdat ik het helemaal niet begrijp.
Daarom vroeg ik me dus af hoe jullie hier mee om zouden gaan.
Als dit een grap zou zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Kan het niet gewoon een grapje zijn geweest? Ik zeg ook wel eens "dat was voordat ik een meisje werd"
Misschien is TS een bekende van je en is hij een uitzondering?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gelukkig gelooft men mij sowieso niet
Ik zal liegen als ik zal schrijven dat dit niet in mijn gedachten zwerft. Wanneer is iemand vrouw en wanneer is iemand man? eigenlijk best verwarrend als je in het diepe gesmeten wordt en er over na denkt. Ik wil niet dat het iets uitmaakt, maar dat doet het onbewust toch. Begrijpen doe ik het niet, hoe voelt zo iemand zich, waarom die verandering?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
Goede edit.
Ik denk dat jij het vreemd vind omdat je haar leuk vond en dat ze nu uit de doeken heeft gedaan dat ze transseksueel is en dat jij vraagtekens zet bij het feit dat jij je aangetrokken voelt tot iemand die ooit man was en dat vindt je raar.
Zit ik goed?
Ze is in haar 20 een grapje, denk het niet want dan moet ze een heel goede acteur zijn. je kon zien dat het voor haar moeilijk was om te vertellen en haar stem was onrustig.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
Hoe oud is ze? Kan het niet gewoon een grapje zijn geweest? Ik zeg ook wel eens "dat was voordat ik een meisje werd"
Ja ok en als ze in de 20 is, is het natuurlijk ook best mogelijk. Geen idee hoe oud jullie waren, maar "in de klas"... als jullie op de middelbare school hadden gezeten ofzo, had het me vrij onwaarschijnlijk geleken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:41 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Ik zal liegen als ik zal schrijven dat dit niet in mijn gedachten zwerft. Wanneer is iemand vrouw en wanneer is iemand man? eigenlijk best verwarrend als je in het diepe gesmeten wordt en er over na denkt. Ik wil niet dat het iets uitmaakt, maar dat doet het onbewust toch. Begrijpen doe ik het niet, hoe voelt zo iemand zich, waarom die verandering?
[..]
Ze is in haar 20 een grapje, denk het niet want dan moet ze een heel goede acteur zijn. je kon zien dat het voor haar moeilijk was om te vertellen en haar stem was onrustig.
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef Klaudias het volgende:
Naar bed met een jongen is inderdaad even slikken.
Nee, geen middelbare school hoor, die tijd is echt achter me :-)quote:Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:
Ja ok en als ze in de 20 is, is het natuurlijk ook best mogelijk. Geen idee hoe oud jullie waren, maar "in de klas"... als jullie op de middelbare school hadden gezeten ofzo, had het me vrij onwaarschijnlijk geleken.
Maarehm... ja... het gaat om de inhoud he. Lijkt me dat het vooral voor haar lastig is. Maakt het uberhaupt uit voor vriendschap of iemand een man of een vrouw is? Blijkbaar is het geen raar manwijf in elk geval, als jij het niet eens zag
Misschien dat praten met haar wat duidelijkheid kan scheppen over deze keuze?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:41 schreef Minderkoet het volgende:
Ik zal liegen als ik zal schrijven dat dit niet in mijn gedachten zwerft. Wanneer is iemand vrouw en wanneer is iemand man? eigenlijk best verwarrend als je in het diepe gesmeten wordt en er over na denkt. Ik wil niet dat het iets uitmaakt, maar dat doet het onbewust toch. Begrijpen doe ik het niet, hoe voelt zo iemand zich, waarom die verandering?
Aaah ok, ja als er meer dan vriendschappelijke gevoelens zijn, kan ik me voorstellen dat het lastig is! Misschien is dat ook de reden dat ze er nu al open over is tegen je? Daar kan ik niets dan respect voor opbrengenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:54 schreef Minderkoet het volgende:
[..]
Nee, geen middelbare school hoor, die tijd is echt achter me :-)
Als ik er meer van lees en begrijp zoal het echt geen probleem voor mij zijn. Maar, ik voel toch wat meer voor haar en denk dat het wederzijds is. Het is gewoon even slikken want het blijft iets aparts. Ik vind haar erg leuk maar het idee dat dat lichaam van een man is is toch echt even wennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |