abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95433660
In mijn klas zit een meisje die ik nu iets langer dan een jaar ken en veel mee omga. Ze is eigenlijk best leuk. Maar deze week heeft ze me verteld dat ze transseksueel is dus dat ze vroeger een jongetje was. Dat is best wel even slikken vooral omdat ik me nu pas doordringt hoe weinig ik van haar weet en zeker omdat ik niets wist van transseksuelen, ik wist niet eens dat ik er een had gezien voordat zij uitkwam.

Hoe zouden jullie omgaan als iemand dicht bij je misschien zelfs je vriend(innet)je je zou vertellen dat ze transseksueel is?
  woensdag 13 april 2011 @ 10:24:00 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95433697
Je hebt van iemand gehoord dat hij/zij transseksueel is en kunt er niet goed mee omgaan?
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95433707
Euh, maakt geen fuck uit? Als je hem/haar al aardig vond voordat het bekend was, dan is het niet plots iemand anders na het bericht ofzo
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_95433719
Als persoon blijft ze verder toch hetzelfde.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 13 april 2011 @ 10:25:32 #5
55693 Radio-silence
Allememachies! Adri-anus toch
pi_95433738
-edit- zout eens op kneus

[ Bericht 93% gewijzigd door Re op 13-04-2011 11:05:43 ]
  woensdag 13 april 2011 @ 10:26:44 #6
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95433776
quote:
Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef Beach het volgende:
Als persoon blijft ze verder toch hetzelfde.
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_95433885
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:24 schreef Id_do_her het volgende:
Je hebt van iemand gehoord dat hij/zij transseksueel is en kunt er niet goed mee omgaan?
Ze had het mij tijdens het middageten verteld, ik denk dat ze serieus was.
We zullen goede vrienden blijven want hey, ze is en blijft dezelfde persoon he. Maar ik vind het stiekum best vreemd. Misschien juist omdat ik het helemaal niet begrijp.

Daarom vroeg ik me dus af hoe jullie hier mee om zouden gaan.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:34:21 #8
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95434004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Minderkoet het volgende:

[..]

We zullen goede vrienden blijven want hey, ze is en blijft dezelfde persoon he. Maar ik vind het stiekum best vreemd. Misschien juist omdat ik het helemaal niet begrijp.

Goede edit.

Ik denk dat jij het vreemd vind omdat je haar leuk vond en dat ze nu uit de doeken heeft gedaan dat ze transseksueel is en dat jij vraagtekens zet bij het feit dat jij je aangetrokken voelt tot iemand die ooit man was en dat vindt je raar.

Zit ik goed?
pi_95434007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Minderkoet het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Kan het niet gewoon een grapje zijn geweest? Ik zeg ook wel eens "dat was voordat ik een meisje werd :7" :@
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:34:46 #10
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95434019
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Hoe oud is ze? Kan het niet gewoon een grapje zijn geweest? Ik zeg ook wel eens "dat was voordat ik een meisje werd :7" :@
Als dit een grap zou zijn. :D
pi_95434090
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Als dit een grap zou zijn. :D
Gelukkig gelooft men mij sowieso niet :')
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:38:28 #12
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95434142
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:36 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Gelukkig gelooft men mij sowieso niet :')
Misschien is TS een bekende van je en is hij een uitzondering?
  woensdag 13 april 2011 @ 10:39:16 #13
325683 AbXorb
Shoegazing forever.
pi_95434166
Ik denk dat Id_do_her een goed punt heeft. Als je gewoon goed met haar op kan schieten zou er niks aan de hand (moeten) zijn. Het gaat er om wie ze nu is. :)

Maar ik snap je verwarring, gun jezelf wat tijd om er aan te wennen. ;)
I________have become. Comfortably numb.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:39:57 #14
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95434191
lijkt me dat dit niet waar is, je hebt het over een meisje uit de klas, dan ben je zelf 14 ofzo?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 13 april 2011 @ 10:41:47 #15
342125 Minderkoet
Vreemde vogel
pi_95434240
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Id_do_her het volgende:
Goede edit.

Ik denk dat jij het vreemd vind omdat je haar leuk vond en dat ze nu uit de doeken heeft gedaan dat ze transseksueel is en dat jij vraagtekens zet bij het feit dat jij je aangetrokken voelt tot iemand die ooit man was en dat vindt je raar.

Zit ik goed?
Ik zal liegen als ik zal schrijven dat dit niet in mijn gedachten zwerft. Wanneer is iemand vrouw en wanneer is iemand man? eigenlijk best verwarrend als je in het diepe gesmeten wordt en er over na denkt. Ik wil niet dat het iets uitmaakt, maar dat doet het onbewust toch. Begrijpen doe ik het niet, hoe voelt zo iemand zich, waarom die verandering?

quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Spirit82 het volgende:
Ze is in haar 20 een grapje, denk het niet want dan moet ze een heel goede acteur zijn. je kon zien dat het voor haar moeilijk was om te vertellen en haar stem was onrustig.
pi_95434282
Als iemand mij dat zou vertellen waar ik vriendschap voor zou voelen zou ik er totaal geen problemen mee hebben, zou ik het zelfs heel interessant vinden en hem/haar de oren van het hoofd vragen.

Zou ik me er tot aangetrokken voelen dan vind ik dat wél een probleem. Sterker nog: dat zou een dealbreaker zijn.
pi_95434297
Naar bed met een jongen is inderdaad even slikken.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_95434305
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:41 schreef Minderkoet het volgende:

[..]

Ik zal liegen als ik zal schrijven dat dit niet in mijn gedachten zwerft. Wanneer is iemand vrouw en wanneer is iemand man? eigenlijk best verwarrend als je in het diepe gesmeten wordt en er over na denkt. Ik wil niet dat het iets uitmaakt, maar dat doet het onbewust toch. Begrijpen doe ik het niet, hoe voelt zo iemand zich, waarom die verandering?

[..]

Ze is in haar 20 een grapje, denk het niet want dan moet ze een heel goede acteur zijn. je kon zien dat het voor haar moeilijk was om te vertellen en haar stem was onrustig.
Ja ok en als ze in de 20 is, is het natuurlijk ook best mogelijk. Geen idee hoe oud jullie waren, maar "in de klas"... als jullie op de middelbare school hadden gezeten ofzo, had het me vrij onwaarschijnlijk geleken.

Maarehm... ja... het gaat om de inhoud he. Lijkt me dat het vooral voor haar lastig is. Maakt het uberhaupt uit voor vriendschap of iemand een man of een vrouw is? Blijkbaar is het geen raar manwijf in elk geval, als jij het niet eens zag :)
Sarcasme. Herken het.
pi_95434344
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:43 schreef Klaudias het volgende:
Naar bed met een jongen is inderdaad even slikken.
:') Ervaring?
  woensdag 13 april 2011 @ 10:46:06 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_95434361
Ondanks dat ik best respect heb voor transseksuelen blijf ik ze toch als een man (in dit geval) zien ondanks dat ze 'omgebouwd' zijn. In mijn ogen blijft het toch een man gezien ze geen baarmoeder hebben, dus niet ongesteld worden of straks in de menopauze zou komen. Als je daar geen moeite mee hebt zou ik zeggen why not?
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:54:28 #21
342125 Minderkoet
Vreemde vogel
pi_95434615
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:44 schreef Spirit82 het volgende:

Ja ok en als ze in de 20 is, is het natuurlijk ook best mogelijk. Geen idee hoe oud jullie waren, maar "in de klas"... als jullie op de middelbare school hadden gezeten ofzo, had het me vrij onwaarschijnlijk geleken.

Maarehm... ja... het gaat om de inhoud he. Lijkt me dat het vooral voor haar lastig is. Maakt het uberhaupt uit voor vriendschap of iemand een man of een vrouw is? Blijkbaar is het geen raar manwijf in elk geval, als jij het niet eens zag :)
Nee, geen middelbare school hoor, die tijd is echt achter me :-)
Als ik er meer van lees en begrijp zoal het echt geen probleem voor mij zijn. Maar, ik voel toch wat meer voor haar en denk dat het wederzijds is. Het is gewoon even slikken want het blijft iets aparts. Ik vind haar erg leuk maar het idee dat dat lichaam van een man is is toch echt even wennen.
  woensdag 13 april 2011 @ 10:55:17 #22
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_95434646
Ik had een leerlinge in de klas die verteld heeft dat ze een jongen gaat worden. Ik ben me toen gaan inlezen in transseksualiteit en ik heb echt enorm respect voor het feit dat ze dat, op een middelbare school, durfde te zeggen.
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  woensdag 13 april 2011 @ 10:56:18 #23
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95434681
Ik zou het interessant vinden :)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 13 april 2011 @ 10:57:42 #24
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95434732
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:41 schreef Minderkoet het volgende:
Misschien dat praten met haar wat duidelijkheid kan scheppen over deze keuze?
pi_95434773
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 10:54 schreef Minderkoet het volgende:

[..]

Nee, geen middelbare school hoor, die tijd is echt achter me :-)
Als ik er meer van lees en begrijp zoal het echt geen probleem voor mij zijn. Maar, ik voel toch wat meer voor haar en denk dat het wederzijds is. Het is gewoon even slikken want het blijft iets aparts. Ik vind haar erg leuk maar het idee dat dat lichaam van een man is is toch echt even wennen.
Aaah ok, ja als er meer dan vriendschappelijke gevoelens zijn, kan ik me voorstellen dat het lastig is! Misschien is dat ook de reden dat ze er nu al open over is tegen je? Daar kan ik niets dan respect voor opbrengen :)
Sarcasme. Herken het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')