ik ben er bang voor...je wordt niet zomaar volgepropt met morfine en op een ernstig zieke mensen-afdeling gelegdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ohh
hopelijk toch ook wel goed nieuws zoals bij mama..
Dat geldt hier ookquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
positief blijven STtje! En je weet dat jij altijd mag bellen hé![]()
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingiesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
positief blijven STtje! En je weet dat jij altijd mag bellen hé![]()
je weet dat ziekenhuizen ook wel eens fouten maken? Mijn pa zou in 2008 binnen paar maanden sterven en is er nog steeds en lijkt wel fitter dan ooitquote:Op woensdag 13 april 2011 11:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ben er bang voor...je wordt niet zomaar volgepropt met morfine en op een ernstig zieke mensen-afdeling gelegd
Roze plantenstekerdingiesquote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingies![]()
JaJullie zijn lief
waar gaat dat heen met de jeugdquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Toekito het volgende:
Jochie van 14 vraagt meisje om naaktfoto Nijntje wtf doen jou leeftijd genoten allemaan?
wij zijn onszelfquote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik doe mijn best, moest net nog glimlachen om mijn roze plantenstekerdingies![]()
JaJullie zijn lief
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:27 schreef Toekito het volgende:
je weet dat ziekenhuizen ook wel eens fouten maken? Mijn pa zou in 2008 binnen paar maanden sterven en is er nog steeds en lijkt wel fitter dan ooit
dankje.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:28 schreef missyB het volgende:
ben er weer.
veel sterkte met papa en mama suikertaartje.
net bij bristol geen voetbalschoenen in juiste maat,kon ik naar de sportzaak, arme portemoneee
ben benieuwd wat er uit komtquote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.
Waar heeft hij last van??quote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat is waar...en ze weten nog niet genoeg, vandaag krijgt hij een botscan en een biopt.
quote:
Zit niet in de buurt, stad gaan geen optie meer, schoenen zijn nodig voor straks.quote:
ik heb al een vermoeden als ik het zo hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar heeft hij last van??
en wat is de vrees??
Overal ondraaglijke pijn..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:31 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Waar heeft hij last van??
en wat is de vrees??
wtf, doktertjequote:Op woensdag 13 april 2011 11:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik speelde op 9 jarige leeftijd doktertje met me buurjongentje
hmm.. das niet zo fijn..quote:Op woensdag 13 april 2011 11:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Overal ondraaglijke pijn..
Prostaatkanker
hmmm indruk maakte het dus nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik weet alleen niet meer hoe ver we gingen
Lijkt me wel, vrouwen hebben geen prostaatquote:Op woensdag 13 april 2011 11:34 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hmm.. das niet zo fijn..
kwam de pijn zomaar opzetten??
Prostaat kanker.. dat is toch een "mannen"klacht??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |