Idd, die democraten maken er maar een zooitje van.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Volgend jaar weer verkiezingen in Amerika. Ik zou echt zo graag mee willen stemmen. Nu hebben we er last van en moeten we het maar slikken.
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef stbabylon het volgende:
Volgend jaar weer verkiezingen in Amerika. Ik zou echt zo graag mee willen stemmen. Nu hebben we er last van en moeten we het maar slikken.
"... does belong to us?"quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.
affects the rest of the world...blablablaquote:
I knowquote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Heideroosjes hebben daar een nummer over...All your government does.
ohquote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know
(ben pas bij ~30 optredens geweest)
Ik vind het een beetje een zeikerig nummer, niet qua tekst, wel qua zang en muziek. Zeer zeker niet een favorietquote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
affects the rest of the world...blablabla
ken de teksten niet helemaal uit mijn hoofd. Zo vaak luister ik niet naar HR
Ik ook. In Ede, tijdens de Heideweekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
geloof dat ik ze 2x live gezien heb...12 jaar geleden ofzo
Het is niet echt een punica oase neequote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een zeikerig nummer, niet qua tekst, wel qua zang en muziek. Zeer zeker niet een favoriet
Eerste keer was bijna 15 jaar geleden. Laatste keer eind 2009. Dat was een heerlijke show, met een medley van de echt oude nummers. Zalig om TTT weer eens te horenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh
geloof dat ik ze 2x live gezien heb...12 jaar geleden ofzo
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I know
(ben pas bij ~30 optredens geweest)
Mijn overkill was door op een vrijdag te besluiten dat ik met een maat er heen ging en we in de auto sprongen en naar Keulen zijn geredenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.
400x naar de OP was geen overkill?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik keer of 10 geloof ik. Eens 3x in 1 week, was beetje overkill.
En de bar is NU open!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |