Dat is helemaal hoe ik me voelquote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oef Hobbesjeik weet dat nog wel van Amélie, als ze een goeie periode had en weer doorsliep was ik eerst x dagen brak van het vele slaap ineens en daarna stopte ze weer met doorslapen en was ik extra brak van het weer wakker zijn 's nachts
![]()
Consequent gebroken nachten vond ik stukken minder vermoeiend dan dat. Succes ermee![]()
Heerlijk DML! Mikai doet (deed?) dat meestal ook: om 19.00 uur de laatste fles en dan slaapt hij vaak tot 5 uur, half 6. Ontbijten en meteen weer in bed en dan slaapt hij tot half 9, negen uur.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn zo'n wvk die goed meedenkt Huup!
Ik heb een klein slaapkopje. Hij ligt er rond 20.00uur meestal in 's avonds, soms wat later. Dan nog een fles om 23.00uur. 's Nachts wordt hij wel een paar keer even wakker en dan moet er weer een speentje in. Om 06.30uur een fles. Na die fles babbelt hij vaak nog wel een half uurtje maar daarna slaapt hij zo weer tot de volgende fles om 10.30uur.
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:
Wij zijn terug van het inloopspreekuur. De wvk vond het maar suf dat de arts een allergie zo uitsloot enkel omdat ze geen eczeem vertoond en ze vond wat ik omschreef (erg onrustig, veel huilen, krampjes) juist wel allergie-ish klinken. Ze zei ook dat heel erg veel reflux-kindjes ook een (kma)-allergie hebben. Wist ik niet maar klinkt logisch I guess.
Omdat ik zelf geen melk drink en matig ben met andere zuivel vanwege mn eigen lactose-intolerantie, krijgt Elin dus ook al erg weinig koemelk-eiwit binnen; dat zou kunnen verklaren, áls ze last heeft van een kma, waarom ze geen eczeem heeft.
We hebben een verwijzing gekregen voor een diëtiste, om in ieder geval koemelk en ei uit mijn dieet te bannen, en te zien of dat werkt. Ik ben benieuwd, over een uurtje bellen voor een afspraak. De wvk had het er in ieder geval over dat de diëtiste lijsten had met producten die toegestaan waren van verschillende merken/supermarkten. Dat maakt het gezoek voor mij wat makkelijker
oh lief!quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:45 schreef Brighteyes het volgende:
Even hier ook in de groep gooien.
Ooit is het babietjes topic in tweeen gesplitst omdat het superdruk was, maar tegenwoordig valt dat reuze mee en dus is er de suggestie geopperd om ze weer samen te voegen. Tot nu is iedereen die er iets over gezegd heeft voor, maar we wilden het voor de zekerheid ook nog even in de topics gooien.
Iemand bezwaren? Dan graag even in het mod-topic (of per PM als je het niet openlijk wilt zeggen) melden.
Ik had het eerste stukje niet gezien. Ze slaapt wel in de doek maar bij voorkeur onderweg zeg maar. De rest van de dag slaapt ze eigenlijk nagenoeg niet. Hazenslaapjes van een minuut of 10, daarna is ze weer wakker. Als ik haar thuis binnen in de doek doe lukt het een half uur/drie kwartier, maar de doek is soms ook net niet handig hier binnen, ik heb toch liever geen doek om als ik Amélie moet verschonen of op bed leg bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?
[..]
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |