quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 10:21 schreef Beach het volgende:
mwah
kut geslapen en nogal naar gedroomd, dat zit nog in mn hoofd
Over dromen gesproken.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:30 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb ook weer vreemd gedroomd.maar verder prima.
Waarom heb je er geen goed gevoel bij dan? Al bericht gehad?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef candygirl het volgende:
Wat een zenuwslopende morgen. Een assessment gehad, maar pff ik was zo zenuwachtig.
Heb er ook geen goed gevoel bij. Rond een uur of twee krijg ik wel al bericht of ik ben aangenomen en de opleiding mag gaan volgen
Als je al zo zenuwachtig bent of je aangenomen wordt, red je de opleiding zelf dan wel?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef candygirl het volgende:
Wat een zenuwslopende morgen. Een assessment gehad, maar pff ik was zo zenuwachtig.
Heb er ook geen goed gevoel bij. Rond een uur of twee krijg ik wel al bericht of ik ben aangenomen en de opleiding mag gaan volgen
Als je je nog niet helemaal 100% voelt, waarom dan toch naar school gaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef Mishu het volgende:
Nog niet helemaal lekker en toch op school.
Wat voor een pakketje krijg je?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:51 schreef cafpow het volgende:
voel me wel ok, alleen last van 1 oog.
Verder beetje nerveus voor de sollicitatie morgen, en verder verveeld moet de hele dag thuiszitten wachten op een pakketje![]()
H&M, kleding dus...quote:
En is het ondertussen al binnen?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
H&M, kleding dus...
OT: Onrustig..morgen dus sollicitatie en ik mag dan als ik aangenomen word zsm beginnen. Maar inmiddels volgende woe ander kennismakingsgesprek bij een detacheringsbureau waar het werk mij meer aanspreekt, dus twijfelend over hoe dit aan te pakken
Nope, nog aan het wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En is het ondertussen al binnen?
Of je bij een bedrijf gaat werken is twee kanten op he, dus je kunt ook prima zeggen dat je nog wat bedenktijd nodig hebt. Dan kun je dat gesprek doen bij die andere en kijken of dat beter bevalt.
Oh kijkquote:Op woensdag 13 april 2011 14:01 schreef cafpow het volgende:
[..]
Nope, nog aan het wachten. en precies ik heb morgen het 2e gespek voor die ene functie en die middag ben ik onbereikbaar ivm afspraken, dus dan krijg ik hooguit vrijdag pas de uitslag en hopelijk de week erop
En dan wat bedenktijd vragen, en het beste is het gaat via een uitzendbureau dus kan gewoon zomaar vertrekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |