Ik heb ze incl. verzendkosten nergens goedkoper gevonden. Kwaliteit van de filmpjes is goed niet spectaculair maar vooral de GPS functie maakt hem duur. En dat wil ik juist hebben.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:07 schreef UncleSam het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)tv-out-tf-slot-54234
225 dollar!? Die dingen zijn toch ook wel goedkoper te vinden!?
Heb je gezien hoe ze die functie tot z'n (on)recht brengen in de footage?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ze incl. verzendkosten nergens goedkoper gevonden. Kwaliteit van de filmpjes is goed niet spectaculair maar vooral de GPS functie maakt hem duur. En dat wil ik juist hebben.
Leg uit wat je bedoelt? Ik ben nog flexibel met de keuzequote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze die functie tot z'n (on)recht brengen in de footage?
Kun je niet beter een Samsung of Sony digitale camera met ingebouwde GPS kopen en dan mounten op een schroefdraad/zuignapmount?
Maar verder geldt natuurlijk: als je er blij van wordt... vooral doen.
Zo veel geld is 200 dollar niet om 15% op je autoverzekering te besparen (cijfers van een Nederlandse website die deze cams verkoopt). Mijn autoverzekering in Amerika voor iemand <25 jaar kostte 1100 dollar p/j voor niet eens een grote auto dus dan heb je hem in 1 jaar terugverdiend.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef mickeyD het volgende:
zulke dingen moeten goedkoper te krijgen zijn, want in amerika rijden er lui verplicht door verzekeringsmaatschappijen met zo'n ding rond om diverse redenen..
Die is slechts 0.3 MP terwijl die van DX 5 MP is..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/can-c(...)9fb9c#ht_8381wt_1217
Komt zoiets niet overeen? 55 dollar
Genoeg gps car cams op ebay: http://shop.ebay.com/i.html?_kw=gps&_kw=car&_kw=cam
Zal ik wel overheen gekeken hebben dan, ik zag dit: Video resolution 1280* 960quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Die is slechts 0.3 MP terwijl die van DX 5 MP is..
Ze hebben resolutie video/photo omgedraaid.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Zal ik wel overheen gekeken hebben dan, ik zag dit: Video resolution 1280* 960
Is dat die 300000 CMOS?
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:09 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik heb ze incl. verzendkosten nergens goedkoper gevonden. Kwaliteit van de filmpjes is goed niet spectaculair maar vooral de GPS functie maakt hem duur. En dat wil ik juist hebben.
op je bankrekening zetten en pinnenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog 20 dollar op een paypal accountje. Wie weet nog wat tofs?
Hoeveel was shipping?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:56 schreef shiznuts het volgende:
Hey, mijn Texas Instruments Launchpad is er. Wordt in Japan gemaakt, in Singapore met Fedex opgestuurd. Komt het bij TI Europe in Nederland aan en vervolgens met DHL naar Oostenrijk gestuurd. 7e besteld, 8e verstuurd en vandaag binnen. Valt me echt op dat items die uit een depot in Singapore blijken te stammen altijd veel sneller aankomen.
Voor $4.30 krijg je de chipset met handleidinkje, USB-to-USBmini-kabel, Micro crystal, drie verschillende eh... components met pins. En hetgeen waarvan ik wel weet hoe je het gebruiken moet: twee stickers.Leuk en aantrekkelijk verpakt ook wel. Zat dan weer heel dikke bubbelplasticwrap omheen in een grotere kartonnen doos. En nu maar eens wat programma'tjes uploaden en die spycam hacken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:18 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Hoeveel was shipping?
Laat even weten of t is gelukt! Ik kan ook wel aardig solderen dus ik ga denk ik ook een poging wagen
Drie euro dus ja, hoe dat precies uit kan weet ik ook niet.quote:Subtotal: 4.30
Tax: 0.00
Shipping and Handling: 0.00
Een zingende en dansende poedel:quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik heb nog 20 dollar op een paypal accountje. Wie weet nog wat tofs?
Probleem met die dingen is dat de kwaliteit van de lens vaak zo bagger is. Dan noemen ze het 1080p HD en kun je nog beter een fatsoenlijke 640x480 cam kopen. Die GS600 heeft juist acceptabele resolutie.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef 08gnoT. het volgende:
http://cgi.ebay.com/can-c(...)9fb9c#ht_8381wt_1217
Komt zoiets niet overeen? 55 dollar
Genoeg gps car cams op ebay: http://shop.ebay.com/i.html?_kw=gps&_kw=car&_kw=cam
Het is toch het idee dat je een chip uit je md80 haalt, en daar draadjes aan soldeert. En die draadjes maak je vast aan de launchpad.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef shiznuts het volgende:
[..]
[..]
Drie euro dus ja, hoe dat precies uit kan weet ik ook niet.
Solderen, lol, whut? Niemand had het over solderen!
Oh lol.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:16 schreef Ballsofsteel het volgende:
[..]
Het is toch het idee dat je een chip uit je md80 haalt, en daar draadjes aan soldeert. En die draadjes maak je vast aan de launchpad.
Toch
Opladen?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:41 schreef alxzhu het volgende:
Blegh kheb mijn syma s107 kapot gemaakt... Hij tolt alleen maar rondjes nu zonder op te stijgen.. Ieman een idee?
alles ziet er nog goed uit. En heb em goed opgeladen. Heb wel de staartdecoratie en die twee stangen eraf gehaald. Staartrotor werk.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Opladen?
Draait de staartmotor nog wel? Is er iets verbogen/beschadigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |