quote:Op maandag 18 april 2011 19:27 schreef Romanov het volgende:
[..]
dankjewel. Het is een mooi zonnige en levervolle dag vandaag!
Dat zuigt wel, je kon hem echt niet aan de praat krijgen? (of heb je niet geprobeerd hem te openen?)quote:Op maandag 18 april 2011 20:56 schreef UncleSam het volgende:
Bah, ik ga mijn tablet terugsturen naar BIC, kost me ¤25,60 die ik niet terug krijg.
gelukkig wel, ik heb al zat dingen van ze gewoon gekregen hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
is chinapost btw nog een beetje betrouwbaar dan? klinkt alsof mn pakketje dan nooit aan gaat komen
vind china post beter dan hong kong post.quote:Op maandag 18 april 2011 22:12 schreef poker4lifee het volgende:
is chinapost btw nog een beetje betrouwbaar dan? klinkt alsof mn pakketje dan nooit aan gaat komen
Heb het nog nooit echt geprobeerd, Wou het laatst eens doen maar Tifany is weinig tot niet bereikbaar op MSN, verder vond ik de meeste dingen goedkoper wel in 1 van de webshopsquote:Op maandag 18 april 2011 22:17 schreef MagischMannetje het volgende:
Is taobao nu verleden tijd hierzo?
kan soms wel een week duren voordat het track nummer het doetquote:Op maandag 18 april 2011 19:04 schreef electronique het volgende:
[..]
sinds de 13e, maar had het nog niet gezien.
en het is via china post verstuurd
nu werkt ie weer, maar is in het chineesquote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef blizzardo het volgende:
Hebben jullie nou ook dat de tracking van Chinapost niet werkt?:S
Hoe kom je aan die coupons?quote:Op dinsdag 19 april 2011 09:25 schreef jeroendh het volgende:
Zit er een limiet aan het aantal eieren dat je kan verzamelen op pandawill?
Ik heb nu al 16 coupons namelijk
Oeh ik ga zoeken :pquote:Op dinsdag 19 april 2011 09:26 schreef jeroendh het volgende:
[..]
Kijk hier maar eens:
http://www.pandawill.com/index.php?main_page=eggs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |