Bij mijn afhaalpunt niet, ben een x de volgende dag om 12uur langsgeweest en toen werd mij verteld om om 1uur terug te komenquote:Op maandag 18 april 2011 17:13 schreef Romanov het volgende:
Hey hoi weer allen enzo,
Vraagje, TNT postfactory is weer langsgeweest, met dit keer ik denk mijn tablet. Maar weet iemand of je dat ding na een gefaaldeaflevering s's avonds nog kan ophalen bij "Het Afleverpunt" ?
Ik kan namelijk bij de AH bij mij bieren postpakketjes meenemen, en de postmeneer is vanmiddag geweest toen ik er niet was. Wil het ding toch vanavond nog hebben, kan ik met de track & trace melding "Pakket onderweg naar afhaallocatie" ervan uitgaan dat ie rond 20:00 bij de appie ligt?
Want tabletje en nieuwsgierig en hebbeh hebbeh...
Hmmzz, dat schept weinig hoop idd. Misschien helpt het dat ik midden in een grote stad (snellere distributie?) zit?quote:Op maandag 18 april 2011 17:33 schreef ItWasWritten het volgende:
[..]
Bij mijn afhaalpunt niet, ben een x de volgende dag om 12uur langsgeweest en toen werd mij verteld om om 1uur terug te komen
quote:Op maandag 18 april 2011 16:32 schreef nielsvdplas het volgende:
Gigxon is goed te vertrouwen. Heb er al veel bij besteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb ik even op de kop getikt via ebay voor 3.35 3,30:)
Er stond trouwens een sticker op met de website www.gigxon.com iemand weleens van gehoord?
Bij mijn postkantoor/Spar kan ik naar een uurtje of 5 of half 6 al wel komen, dan is de bezorger vaak al klaar met de ronde. 1 nadeel de winkel is ook maar tot 18.30 openquote:Op maandag 18 april 2011 17:36 schreef Romanov het volgende:
[..]
Hmmzz, dat schept weinig hoop idd. Misschien helpt het dat ik midden in een grote stad (snellere distributie?) zit?
Bagger....
quote:Op maandag 18 april 2011 17:54 schreef blizzardo het volgende:
Hebben jullie nou ook dat de tracking van Chinapost niet werkt?:S
Ja hier dus tot 21:00. Ach joh, ik ga het iig proberen, haal ik gelijk wat eetbaars ofzo als ik er toch ben. En anders wordt het morgenmiddag maar, dan heb ik hem gegarandeerdquote:Op maandag 18 april 2011 18:04 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Bij mijn postkantoor/Spar kan ik naar een uurtje of 5 of half 6 al wel komen, dan is de bezorger vaak al klaar met de ronde. 1 nadeel de winkel is ook maar tot 18.30 open
Voor onbepaalde tijd uitverkocht. Meestal jaren, veel dingen staan al op sold out sinds ik de eerste keer op DX kwam.quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
wat houdt t in als er bij een product "temporarily sold out" staat?
google translate, of gewoon naar school gaanquote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
Kennis van mij heeft deze;quote:Op maandag 18 april 2011 18:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
- iemand die een navigatiesysteem heeft gekocht via een chinese webshop? zoja, zijn die goed?
Waarmee verzonden? China post of HK post. En hoe lang heb je de tracking al?quote:Op maandag 18 april 2011 18:55 schreef electronique het volgende:
ik had iets via ioffer besteld, maar de tracking code doet het niet
quote:Op maandag 18 april 2011 18:43 schreef Trolldontfeedthetroll het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds de 13e, maar had het nog niet gezien.quote:Op maandag 18 april 2011 19:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Waarmee verzonden? China post of HK post. En hoe lang heb je de tracking al?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Romanov het volgende:
Jeej, ik heb mijn tablet!!!! hij laadt nu op. zal m reviewen in het juiste topic ervoor. Maar het kan dus wel, dezelfde dag niet bezorgt, alsnog halen tot laat in de supermarkt.
Hoe is dat related met Chinese webshops? Die gasten zitten in de USA.quote:Op maandag 18 april 2011 19:03 schreef Dionysiou het volgende:
Ik heb een leuke R/C Glider gekocht op http://www.nitroplanes.com/
Ok, dat had ik dus niet verwacht. Bureaucratische miepen heb je er soms tussen zitten die gewoon uit principe niet eens willen kijken als er op het 'levering gemist'-briefje de datum van diezelfde dag staat.quote:Op maandag 18 april 2011 19:18 schreef Romanov het volgende:
Jeej, ik heb mijn tablet!!!! hij laadt nu op. zal m reviewen in het juiste topic ervoor. Maar het kan dus wel, dezelfde dag niet bezorgt, alsnog halen tot laat in de supermarkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |