Hier zie nu.... waar heb jij een dating site voor nodig.....quote:
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier zie nu.... waar heb jij een dating site voor nodig.....Ik zei toch dat je op Fok! meer geluk zou hebben
Ik krijg deze nu....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
Oei... er gaat iets niet goed met de reclames en mijn abo... krijg in ene te horen zien dat ik mijn autoverzekering moet oversluiten naar Ditzo
zodat we wat te kijken hebben tijdens streamlocks?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg deze nu....![]()
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Spycam? Wrom?
Ik nog geen ingevuld profiel.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoor
profielquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoor
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
profieloh ik zal eens gaan kijken, zal niet veel instaan nee
moet je hier ook 10.000 vragen invullen?
Lol, nee hoor, go with the flow....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten een obsessie voor kaas weet ik helemaal nog niet zoveel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor nu weet je al genoeg van mij
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Als je slim googled weet je meer over mij, dan ik over jouquote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten een obsessie voor kaas weet ik helemaal nog niet zoveel hoor
Lol Vultarian is aan het Googlen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
moet morgen toch maar ff op het fb forum gaan kijken waarom ik nu in ene wel weer reclames voor mijn snuffert krijg
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol Vultarian is aan het Googlen.Die reclames hoor jij niet te hebben idd...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Volg je nog de streams danquote:
stream van kahaarin is nog niet online toch?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:18 schreef Vultarian het volgende:
nee ik ben niet meteen gaan googelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog weet hij uiteindelijk meer over mij dan ik over hem.... misschien zijn die datingssite wel goed voor hem
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |