Hier zie nu.... waar heb jij een dating site voor nodig.....quote:
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 01:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hier zie nu.... waar heb jij een dating site voor nodig.....Ik zei toch dat je op Fok! meer geluk zou hebben
Ik krijg deze nu....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:05 schreef MaryMouse het volgende:
Oei... er gaat iets niet goed met de reclames en mijn abo... krijg in ene te horen zien dat ik mijn autoverzekering moet oversluiten naar Ditzo
zodat we wat te kijken hebben tijdens streamlocks?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik krijg deze nu....![]()
http://www.ibood.com/nl/nl/index.php
Spycam? Wrom?
Ik nog geen ingevuld profiel.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoor
profielquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:07 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb toch nog geen aanmeldingen gezien hoor
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
profieloh ik zal eens gaan kijken, zal niet veel instaan nee
moet je hier ook 10.000 vragen invullen?
Lol, nee hoor, go with the flow....quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten een obsessie voor kaas weet ik helemaal nog niet zoveel hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Voor nu weet je al genoeg van mij
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Als je slim googled weet je meer over mij, dan ik over jouquote:Op woensdag 13 april 2011 01:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
buiten een obsessie voor kaas weet ik helemaal nog niet zoveel hoor
Lol Vultarian is aan het Googlen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:14 schreef MaryMouse het volgende:
moet morgen toch maar ff op het fb forum gaan kijken waarom ik nu in ene wel weer reclames voor mijn snuffert krijg
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol Vultarian is aan het Googlen.Die reclames hoor jij niet te hebben idd...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
Volg je nog de streams danquote:
stream van kahaarin is nog niet online toch?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:18 schreef Vultarian het volgende:
nee ik ben niet meteen gaan googelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan nog weet hij uiteindelijk meer over mij dan ik over hem.... misschien zijn die datingssite wel goed voor hem
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
Nope, dan kun je ook lang wachten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:20 schreef Vultarian het volgende:
[..]
stream van kahaarin is nog niet online toch?
je mag mij ook best googelen hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 01:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en dan nog weet hij uiteindelijk meer over mij dan ik over hem.... misschien zijn die datingssite wel goed voor hem
Tuurlijk niet, dat wordt extra geurige old amsterdam.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:22 schreef MaryMouse het volgende:
sjips en eigelijk wil ik nu mijn holletje in kruipen... ben nu bang dat vultarian hem dicht gaat metselen met beton in plaats van blokjes kaas
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, dat wordt extra geurige old amsterdam.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
je mag mij ook best googelen hoor
Heerlijk! Op een tosti met plakjes tomaat en pesto...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Old Amsterdam
![]()
kan je mij wel een plezier mee doen
gratineren op een oesterquote:Op woensdag 13 april 2011 01:27 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heerlijk! Op een tosti met plakjes tomaat en pesto...
ik heb het net voor de grap eens gedaan en blijkt dat er wel meer met dezelfde naam rondlopenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik laat even in het midden wat ik dan tegen kom
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik heb het net voor de grap eens gedaan en blijkt dat er wel meer met dezelfde naam rondlopen![]()
dus alle schokkende dingen die je tegen kan komen horen niet bij mij maar bij die andere
Hmm, schaal en schelpdieren en ik geven een leuke combi, iets met ademhalingsproblemen en zo.quote:
Had je iemand in gedachten?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, schaal en schelpdieren en ik geven een leuke combi, iets met ademhalingsproblemen en zo.
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, schaal en schelpdieren en ik geven een leuke combi, iets met ademhalingsproblemen en zo.
sorry hoor... mijn vader kon ook niet tegen schaal en schelpdieren. las het ik iets te laatquote:Op woensdag 13 april 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm? http://www.allergieplein.nl/schadelijke-ingredienten
Lol!quote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
sorry hoor... mijn vader kon ook niet tegen schaal en schelpdieren. las het ik iets te laat
das wel heel vervelend hoor... mijn zwager heeft een noten allergie... zelfs van een spoortje aan noten kan ie al in zo'n shock terecht komen. Hij heeft ook altijd een spuit bij zich.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:33 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm? http://www.allergieplein.nl/schadelijke-ingredienten
[..]
Ah ik snapte het al niet....
dat is inderdaad heel vervelend, en noten zijn nog veel moeilijker te vermijden dan schaaldierenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das wel heel vervelend hoor... mijn zwager heeft een noten allergie... zelfs van een spoortje aan noten kan ie al in zo'n shock terecht komen. Hij heeft ook altijd een spuit bij zich.
Ik heb tabletten, zo erg is het niet maar het is gewoon irritant, oogleden dik en prikkelende tong en zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
das wel heel vervelend hoor... mijn zwager heeft een noten allergie... zelfs van een spoortje aan noten kan ie al in zo'n shock terecht komen. Hij heeft ook altijd een spuit bij zich.
Als je het niet erg vindt google ik morgen wel ff op je facebook... Begin nu heel erg in te storten en wil graag mijn nestje in. Heb je mij nu wel gevonden?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef Vultarian het volgende:
buiten een facebook pagina weet google ook niets van me geloof ik
Weet je wat leuk is, iemand die hele lekkere chinese tomatensoep maakt maar daar trassi bij door doet (garnalenpasta) en dat even vergeet te zeggen als ik vraag wat er door zit.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:37 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat is inderdaad heel vervelend, en noten zijn nog veel moeilijker te vermijden dan schaaldieren
Welterusten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt google ik morgen wel ff op je facebook... Begin nu heel erg in te storten en wil graag mijn nestje in. Heb je mij nu wel gevonden?
Net als mijn vader dus... die blies helemaal op nadat ie mosselen had gegeten... Echt zijn ogen werden krenten in een dikke opgeblazen pudding... Maar mijn zwager kan echt doodgaan als ie maar een spoortje aan noten binnen krijgt, dus dat is echt altijd opletten geblazen.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik heb tabletten, zo erg is het niet maar het is gewoon irritant, oogleden dik en prikkelende tong en zo.
ja maar veel mensen weten tegenwoordig niet eens meer dat kroepoek van garnalen gemaakt wordtquote:Op woensdag 13 april 2011 01:39 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Weet je wat leuk is, iemand die hele lekkere chinese tomatensoep maakt maar daar trassi bij door doet (garnalenpasta) en dat even vergeet te zeggen als ik vraag wat er door zit.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |