Ja dat dus, grote paniek bij de toeschouwers maar niet echt heel wereldschokkend, zo'n notenallergie is gewoon eng.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:39 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Net als mijn vader dus... die blies helemaal op nadat ie mosselen had gegeten... Echt zijn ogen werden krenten in een dikke opgeblazen pudding... Maar mijn zwager kan echt doodgaan als ie maar een spoortje aan noten binnen krijgt, dus dat is echt altijd opletten geblazen.
Oei pas op.... je kent onze Vultarian nog nietquote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef Foxgod het volgende:
Daten met een vulcan?!?
Droge date denk ik..
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Als je het niet erg vindt google ik morgen wel ff op je facebook... Begin nu heel erg in te storten en wil graag mijn nestje in. Heb je mij nu wel gevonden?
Ik wel hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja maar veel mensen weten tegenwoordig niet eens meer dat kroepoek van garnalen gemaakt wordt
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ga maar lekker je nestje in hoor, ik was nog niet begonnen met zoeken
ik heb heul geen puntorenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:41 schreef Foxgod het volgende:
Daten met een vulcan?!?
Droge date denk ik..
Niet van gehoort nee, wat voor soort alien is dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oei pas op.... je kent onze Vultarian nog niet
Dat weet hij zelf ook niet precies...quote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Niet van gehoort nee, wat voor soort alien is dat?
zodra dat vastgesteld is zullen we het laten wetenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:42 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Niet van gehoort nee, wat voor soort alien is dat?
Vandaar dat zijn date zoektocht al 83 topics lang duurt?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf ook niet precies...
Ben benieuwdquote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef Vultarian het volgende:
[..]
zodra dat vastgesteld is zullen we het laten weten
erger nog, al 85quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn date zoektocht al 83 topics lang duurt?
Hmmm, dit is nog maar het eerste Vultarian date topic, dit is normaliter de SC van SST.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef Foxgod het volgende:
[..]
Vandaar dat zijn date zoektocht al 83 topics lang duurt?
\quote:Op woensdag 13 april 2011 01:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmmm, dit is nog maar het eerste Vultarian date topic, dit is normaliter de SC van SST.
quote:
ben jij niet een beetje verdwaalt?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben jij niet een beetje verdwaalt?
Ik verschijn regelmatig ergens.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ben jij niet een beetje verdwaalt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |