heb heul geen 85 topics gehad nog nie, dit is de eerstequote:Op woensdag 13 april 2011 23:01 schreef mspoez het volgende:
LOL! Nou dat is ook wel een beetje zielig. Ben je zo kieskeurig?
Tss. Ben ik eens een keer meelevend is het weer niet goed.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef Vultarian het volgende:
[..]
heb heul geen 85 topics gehad nog nie, dit is de eerste![]()
en nee ik ben behoorlijk wanhopig, dan mag je niet kieskeurig zijn
En moet je door de zieke nu de komende dagen ook weer extra uren draaien, of is er vervanging geregeld?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ach ja Had vanmorgen vergadering in nunspeet, toen vergadering in pluskut. door ziekt moest ik weer terug daardoor ook een lange dag geworden, anders om een uur of 8 thuis geweest
Je bent zelf toch niet ziek?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
Ach ja Had vanmorgen vergadering in nunspeet, toen vergadering in pluskut. door ziekt moest ik weer terug daardoor ook een lange dag geworden, anders om een uur of 8 thuis geweest
ahum... heb je wel eens naar hem gekeken... zijn ui straalt toch gewoon *verlegenheid* uit. Vind ik wel schattig hoor, maar mannen horen niet graag dat ze schattig zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tss. Ben ik eens een keer meelevend is het weer niet goed.
extra uren zal meevallen, wel meer werkdruk. Hoop vrijdag weer compleet te zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En moet je door de zieke nu de komende dagen ook weer extra uren draaien, of is er vervanging geregeld?
in tegenstelling tot die vos gisteren weet jij toch wel dat dit een sst gerelateerd topic is en niet een speciaal topic voor mijn date-afspraakjesquote:Op woensdag 13 april 2011 23:03 schreef mspoez het volgende:
[..]
Tss. Ben ik eens een keer meelevend is het weer niet goed.
Pfff.... ik hoop dat het aantal zieken komend seizoen voor je mee gaat vallen. Ik hoop alleen dat je wel van je vrije dagen kan blijven genieten en niet dat je uitgepeigerd op de bank neerstortquote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
extra uren zal meevallen, wel meer werkdruk. Hoop vrijdag weer compleet te zijn
Zijn ava straalt aaibaarheid uit. En een beetje nieuwe revu ouwe stijl. En hetisgroenenhet. En ikdoeweldommaarondertussen.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ahum... heb je wel eens naar hem gekeken... zijn ui straalt toch gewoon *verlegenheid* uit. Vind ik wel schattig hoor, maar mannen horen niet graag dat ze schattig zijn
Ik ben blond. Toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in tegenstelling tot die vos gisteren weet jij toch wel dat dit een sst gerelateerd topic is en niet een speciaal topic voor mijn date-afspraakjes
quote:Op woensdag 13 april 2011 23:07 schreef mspoez het volgende:
[..]
Zijn ava straalt aaibaarheid uit. En een beetje nieuwe revu ouwe stijl. En hetisgroenenhet. En ikdoeweldommaarondertussen.
Dat beter?
dat hoop ik al vier jaar, is tot op hgeden nog niet gelukt. Dit jaar moet het lukken, heb nog 200 vakantie uren op te maken voor septemberquote:Op woensdag 13 april 2011 23:06 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pfff.... ik hoop dat het aantal zieken komend seizoen voor je mee gaat vallen. Ik hoop alleen dat je wel van je vrije dagen kan blijven genieten en niet dat je uitgepeigerd op de bank neerstort
quote:
en dat valt onder heel erg licht blond?quote:
Kan ik best hebben hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb geleerd dat je nooit tegen een man moet zeggen dat hij een hoog knuffel- of aaibaarheid-gehalte heeft
Moet je dan ook echt doen... Vakanties plannen en vastzetten (non-negotiable), sous-chef instrueren en/of vervanging regelen. Deur achter je dicht trekken en leuke dingen doenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:08 schreef superkokje het volgende:
[..]
dat hoop ik al vier jaar, is tot op hgeden nog niet gelukt. Dit jaar moet het lukken, heb nog 200 vakantie uren op te maken voor september![]()
Ik doe aan kunstmatige intelligentie. Ben dus bruin nu. Wel mooi hoor, mn kinderen waren er erg over te spreken. Krijg je zo'n leuke puberopmerking: 'Mooi! Goh mam, ik zie nu pas hoe grijs je werd'quote:Op woensdag 13 april 2011 23:09 schreef Vultarian het volgende:
[..]
en dat valt onder heel erg licht blond?
Denk dat dat heel meoilijk is als je degene bent die de boel bedenkt en aanstuurt. Je wil toch dat het gaat zoals jij wil. Of niet kokkie?quote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je dan ook echt doen... Vakanties plannen en vastzetten (non-negotiable), sous-chef instrueren en/of vervanging regelen. Deur achter je dicht trekken en leuke dingen doen
vakantie juli staat vast, voor het eerst in 8 jaar twee weken. Zonder zieken voldoende mensen om vrij te kunnen nemen, dus moet goed komenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moet je dan ook echt doen... Vakanties plannen en vastzetten (non-negotiable), sous-chef instrueren en/of vervanging regelen. Deur achter je dicht trekken en leuke dingen doen
ach wat liefquote:Op woensdag 13 april 2011 23:11 schreef mspoez het volgende:
[..]
Ik doe aan kunstmatige intelligentie. Ben dus bruin nu. Wel mooi hoor, mn kinderen waren er erg over te spreken. Krijg je zo'n leuke puberopmerking: 'Mooi! Goh mam, ik zie nu pas hoe grijs je werd'
Zal ik je een geheimpje vertellenquote:Op woensdag 13 april 2011 23:13 schreef Niki.P het volgende:
Aaah op de Streams praat Karim over Vlieland!!!
Ben er al sinds oud en nieuw niet meer geweestmis het ga met Pasen weer!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |