abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95429515
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:09 schreef Mores het volgende:

[..]

Och Amerikanen zijn kortzichtig, dat geeft Sine_Pari hier ook al aan, bemoeien met zaken waar ze geen weet van hebben, daarom zaten we in een oorlog richting midden oosten en mogen we dankzij dat, vanwege te hoge kosten onze krijgsmacht inkrimpen, daar staat Sine_Pari achter en hij heeft dus de schijt aan de ontslagen bij Defensie in Nederland want anders had hij zelf wel ontslag genomen.
_O- _O- _O- _O-
Ja jij maakt ze wel bont zeg, ontslag nemen omdat andere ontslagen worden
_O- _O- _O- _O-

Misschien kan je je PC verkopen en op een houtje gaan kauwen, omdat er meer dan tig llui in Africa wonen die geen PC hebben en ook niks te vreten.
  woensdag 13 april 2011 @ 05:14:40 #177
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429516
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:06 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Man hou toh op met dingen er bij te halen die er niets mee te doen hebben dan wel mij woorden in de mond te leggen die ik nooit gebruikt heb. De enige die ik hier al schoffer ben jij, en dat is niet op je nationaliteit en/of je verleden als militair, maar enkel en alleen om je achterlijke gedrag. En nee ik heb geen alcohol genuttigd, maar als ik zo jou posten lees weet ik nog niet zo zeker of jou ontkenning gebasseerd is op eerlijkheid of net zoveel betekend als een alcoholist die zegt dit niet te zijn,
Tuurlijk, net zo goed als iemand beweert PTSS heeft, daar sta je toch ook achter en dat verdedig je ook nog steeds met je reacties, dus hou je onzin nu maar eens voor je.

Als je nu wilt aangeven dat ik gedronken heb, anders stuur ik nog een mailtje richting dat Amerika van je dat je laster staat te plegen op het internet. Achter internet ben je zeker een held, nou ik ben tenminste een eerlijk persoon die niet liegt en waarvan de meeste mijn naam weten, wie jij bent weet ik niet, maar een leugenaar schuilt in je!
  woensdag 13 april 2011 @ 05:16:54 #178
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429519
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:14 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

_O- _O- _O- _O-
Ja jij maakt ze wel bont zeg, ontslag nemen omdat andere ontslagen worden
_O- _O- _O- _O-

Misschien kan je je PC verkopen en op een houtje gaan kauwen, omdat er meer dan tig llui in Africa wonen die geen PC hebben en ook niks te vreten.
Waarom ga jij niet eens met je vrouw praten, of hebben jullie geen relatie meer, dat je alleen ng staat te communiceren op dit forum?
pi_95429520
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:14 schreef Mores het volgende:

[..]

Tuurlijk, net zo goed als iemand beweert PTSS heeft, daar sta je toch ook achter en dat verdedig je ook nog steeds met je reacties, dus hou je onzin nu maar eens voor je.

Als je nu wilt aangeven dat ik gedronken heb, anders stuur ik nog een mailtje richting dat Amerika van je dat je laster staat te plegen op het internet. Achter internet ben je zeker een held, nou ik ben tenminste een eerlijk persoon die niet liegt en waarvan de meeste mijn naam weten, wie jij bent weet ik niet, maar een leugenaar schuilt in je!
Joh doe wat je niet laten kan, stuur een brief naar god weet ik wie, nogmaals kan me niet aan me anus oxideren. Maar dit bericht is enkel weer het bewijs dat je wel kan uitdelen maar niet kan inkasseren. Als je je eens als een volwassen vent beneemt zal ik jou ook zo behandelen. Maar nee valt me aan op mijn Amerikaans militair zijn , maakt vergelijkingen naar nazisme etc, maar oh god oh god als ik ook maar de moed heb aan te nemen dat meneer dronken is omdat hij dit soort wartaal van zich weer geeft. Zielig
pi_95429522
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:16 schreef Mores het volgende:

[..]

Waarom ga jij niet eens met je vrouw praten, of hebben jullie geen relatie meer, dat je alleen ng staat te communiceren op dit forum?
|:( Eerst was het mijn moeder, en nu komt de relatie met mijn vrouw aan het bod. Of komt dat ook uit een of andere film. Zo ja leg het me even uit zodat ik mee kan lachen.
  woensdag 13 april 2011 @ 05:30:02 #181
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429528
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:20 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Joh doe wat je niet laten kan, stuur een brief naar god weet ik wie, nogmaals kan me niet aan me anus oxideren. Maar dit bericht is enkel weer het bewijs dat je wel kan uitdelen maar niet kan inkasseren. Als je je eens als een volwassen vent beneemt zal ik jou ook zo behandelen. Maar nee valt me aan op mijn Amerikaans militair zijn , maakt vergelijkingen naar nazisme etc, maar oh god oh god als ik ook maar de moed heb aan te nemen dat meneer dronken is omdat hij dit soort wartaal van zich weer geeft. Zielig
Dan zou ik ophouden met mij aan te vallen over mijn VN uitzending, want dat is wat je steeds staat te doen, en als je dat nog steeds niet begrijpt, leer eens Nederlands lezen, ik treed in herhaling en dat geeft aan dat ik niet kan doordringen tot jou omdat je een tunnelvisie hebt en daar blijkbaar niet van af wilt stappen, maar als je niet kan incasseren dat ik beledigend ben tegenover Amerikaanse militairen dan moet je niet reageren, want dan doe je toch gewoon hetzelfde?
pi_95429541
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:30 schreef Mores het volgende:

[..]

Dan zou ik ophouden met mij aan te vallen over mijn VN uitzending, want dat is wat je steeds staat te doen, en als je dat nog steeds niet begrijpt, leer eens Nederlands lezen, ik treed in herhaling en dat geeft aan dat ik niet kan doordringen tot jou omdat je een tunnelvisie hebt en daar blijkbaar niet van af wilt stappen, maar als je niet kan incasseren dat ik beledigend ben tegenover Amerikaanse militairen dan moet je niet reageren, want dan doe je toch gewoon hetzelfde?
Ik zou het erg interresant en een buitengewoon wonder vinden als je hier naar een post kan verwijzen in welke ik jou of andere aanval op een VN of wat voor uitzending dan ook. Denk dat je dan lang kan zoeken. ;)
  woensdag 13 april 2011 @ 05:35:37 #183
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429542
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:24 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

|:( Eerst was het mijn moeder, en nu komt de relatie met mijn vrouw aan het bod. Of komt dat ook uit een of andere film. Zo ja leg het me even uit zodat ik mee kan lachen.
Lach maar om je zelf, je hebt vandaag en gisteren een enorm positieve bijdrage geleverd door je reacties richting mijn persoon, wees daar maar trots op, ik hoop niet dat je kinderen die trekjes van jou overnemen.
  woensdag 13 april 2011 @ 05:37:18 #184
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429544
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:35 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ik zou het erg interresant en een buitengewoon wonder vinden als je hier naar een post kan verwijzen in welke ik jou of andere aanval op een VN of wat voor uitzending dan ook. Denk dat je dan lang kan zoeken. ;)
Indirect wel, of had je dat, in deze 'discussie' niet begrepen?
pi_95429546
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:35 schreef Mores het volgende:

[..]

Lach maar om je zelf, je hebt vandaag en gisteren een enorm positieve bijdrage geleverd door je reacties richting mijn persoon, wees daar maar trots op, ik hoop niet dat je kinderen die trekjes van jou overnemen.
He ik wil niet met alle eer gaan strijken, je hebt je namelijk meer dan de moeite gedaan om jezelf hier voor lul te zetten. ;)
pi_95429550
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:37 schreef Mores het volgende:

[..]

Indirect wel, of had je dat, in deze 'discussie' niet begrepen?
Ah ik zie dat het almoeilijk word, probeer dan op zijn minst iets te quote wat ik gepost heb en geef dan uitleg waar ik dit indirect zou hebben gezegt. Kom op, wie A zegt moet ook B zeggen
  woensdag 13 april 2011 @ 05:40:18 #187
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429552
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:37 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

He ik wil niet met alle eer gaan strijken, je hebt je namelijk meer dan de moeite gedaan om jezelf hier voor lul te zetten. ;)
Sorry, je hebt het blijkbaar toch over je zelf, of heb je mijn reacties niet gelezen?

Maar goed, ga dan maar met desbetreffende persoon spreken, want je weet er alles van af, oja, je weet er juist niets vanaf omdat je er niet was, sorry!
  woensdag 13 april 2011 @ 05:45:49 #188
336227 Mores
Nil Nobis Absurdum
pi_95429558
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:39 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Ah ik zie dat het almoeilijk word, probeer dan op zijn minst iets te quote wat ik gepost heb en geef dan uitleg waar ik dit indirect zou hebben gezegt. Kom op, wie A zegt moet ook B zeggen
Ik heb vandaag wel wat beters te doen dan jou te entertainen, jij staat, voor jou doen, hier een beetje modder te gooien naar mensen en geen aandacht te besteden aan je vrouw, dat zegt meer over jou dan over mij.

Trusten Sine_Pari,

veel wijsheid met steun aan mensen die VN troepen, waar ter wereld, schijt aan hebben, en veel steun aan mensen die misbruik maken van situaties.

Veel succes Sine_Pari

Spreek je één deze dagen ( tenzij de democratie hier mij de mond snoert ) en anders een big finger

Fuck U!
pi_95429559
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:40 schreef Mores het volgende:

[..]

Sorry, je hebt het blijkbaar toch over je zelf, of heb je mijn reacties niet gelezen?

Maar goed, ga dan maar met desbetreffende persoon spreken, want je weet er alles van af, oja, je weet er juist niets vanaf omdat je er niet was, sorry!
Je denkt toch niet dat ik jou reacties die je hier van je laat over het hoofd heb gezien. Ja ik heb ze wel ter degen gelezen. En ik spreek toch al de gehele avond met je, wat wil je nog meer?
  woensdag 13 april 2011 @ 05:50:08 #190
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95429566
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:45 schreef Mores het volgende:

[..]

Spreek je één deze dagen ( tenzij de democratie hier mij de mond snoert ) en anders een big finger

Het is een prive forum, er is geen democratie :').
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_95429567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:45 schreef Mores het volgende:

[..]

Ik heb vandaag wel wat beters te doen dan jou te entertainen, jij staat, voor jou doen, hier een beetje modder te gooien naar mensen en geen aandacht te besteden aan je vrouw, dat zegt meer over jou dan over mij.

Trusten Sine_Pari,

veel wijsheid met steun aan mensen die VN troepen, waar ter wereld, schijt aan hebben, en veel steun aan mensen die misbruik maken van situaties.

Veel succes Sine_Pari

Fuck U!
Man laat mijn vrouw er toch buiten, die moet morgen net als ik er om zes uur uit en heeft anders dan ik haar slaap nodig. Daartoe komt dat jij de enige bent die hier met modder gooit. Grappig trouwens dat je aanhaalt dat je me nog spreekt mits je mond niet gesnoert word. Komt deze angst voord omdat jezelf iedereen de mond wil snoeren/FU verteld?
pi_95429569
Pff, ik ga nooit meer even op patrouille. Moet je zien wat ik dan allemaal mis. :o
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  woensdag 13 april 2011 @ 05:52:32 #193
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95429570
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:52 schreef Cobra4 het volgende:
Pff, ik ga nooit meer even op patrouille. Moet je zien wat ik dan allemaal mis. :o
Ik heb nog popcorn over als je interesse hebt? :P
pi_95429574
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:52 schreef Cobra4 het volgende:
Im Westen nichts Neues, auf SC ist das anders. _O-
pi_95429576
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:52 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Ik heb nog popcorn over als je interesse hebt? :P
Lekker. :Y
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_95429577
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

:D Ik blijf me verbazen.
pi_95429578
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:57 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

:D Ik blijf me verbazen.
Ja het moet niet gekker worden, anders draai ik door. _O- _O- _O- _O-
  woensdag 13 april 2011 @ 05:59:44 #198
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95429580
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:54 schreef Sine_Pari het volgende:

[..]

Even een ander onderwerp! Hoe pakken jullie dat daar aan met een nieuwe taal erin te stampen? Heb van de zomer even 2 maanden niets te doen en zit erover te denken om iets aparts erbij te leren, Pools of iets dergelijks lijkt me wel droog :')
pi_95429582
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 05:59 schreef Vronsky het volgende:

[..]

Even een ander onderwerp! Hoe pakken jullie dat daar aan met een nieuwe taal erin te stampen? Heb van de zomer even 2 maanden niets te doen en zit erover te denken om iets aparts erbij te leren, Pools of iets dergelijks lijkt me wel droog :')
Grieks? :)
  woensdag 13 april 2011 @ 06:07:45 #200
309335 Vronsky
Zandhappert
pi_95429594
Is half-half gelukt, alfabet is er volledig ingestampt, zelfde met alles lezen en redelijk wat woorden te kunnen begrijpen, alleen het vergt soms iets te veel nadenk werk ;(.
En verbaal blijft het erg moeilijk (Volk praat te snel.)

Ben in ieder geval veel verder gekomen dan ik had verwacht, denk dat het wel beter word met de taal meer gebruiken :D.

Edit:

Swahili valt blijkbaar redelijk makkelijk te leren. :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')