Wat heb ik nou weer gedaan dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:49 schreef Thaboel het volgende:
Truste Ellan. Hoi royyy en Cobra bedankt!
Sorry Sine natuurlijk ook hallo!
Koffie gezetquote:
Nee niks bijzonders hier in NL.. in mijn geval is het een slaapritme dat helemaal naar de klote isquote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Gezellig hier, is het al weekend in NLD, of is het morgen een feest (frije) dag?
Voor mij is het morgen en overmorgen een vrije dag, eerst concertje bezoeken ( morgen ) en de dag erna op bezoek bij mijn oom in het tehuis.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:51 schreef Sine_Pari het volgende:
Gezellig hier, is het al weekend in NLD, of is het morgen een feest (frije) dag?
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:53 schreef Royyy het volgende:
[..]
Nee niks bijzonders hier in NL.. in mijn geval is het een slaapritme dat helemaal naar de klote is
Dus je vond zijn relaas tegenover de blauwhelmen en zijn geschoffeer richting mij niet ver gaan?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:56 schreef Sine_Pari het volgende:
Ik vond je relaas tegenover ER nogal een beetje ver gaan vorige keer. En nee was niet agrasief, wou je er enkel even op wijzen.
Heb ik voorheen iets negatiefs gezegd over mede collega's, nee, ik sta niet mede ex collega's te schofferen, en als ik daar iets over zeg naderhand sta ik niet uit te delen maar sta ik mijn mening te geven, het blijkt zo te zijn dat niet ik kan incasseren, maar daar hebben we blijkbaar een verdeelde mening over, maar het probleem met jou is dat je te laat hebt ingetuned en daar je mening op hebt staan baseren.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:58 schreef Sine_Pari het volgende:
Dat bedoelde ik dus met, je kan wel uitdelen maar niet inkaseren. Als ik mans genoeg ben om dingen hier te zeggen moet ik ook mans genoeg zijn om dat van andere te accepteren.
Die discussie is voor mij nog lang niet klaar, en ik laat me niet ook nog eens schofferen door iemand die een zijde kiest en dan ook nog eens mij gaat schofferen terwijl de hele discussie daar over begon.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen heeft z'n reden om er iets van te vinden... Klaar discussie gesloten nu weer lief doen?!
En ik dacht dat ik al heel lief deedquote:Op woensdag 13 april 2011 02:02 schreef Thaboel het volgende:
Iedereen heeft z'n reden om er iets van te vinden... Klaar discussie gesloten nu weer lief doen?!
Jij komt nu ook al wat langer op DEF SC en moet dus ook weten dat de strijd tussen de krijgsmachten niet zo ernstig genomen moet worden. Heel verschil met iemand die niet aanwezig is over meerdere posten op een pagina voor rotte vis uitmaken. Zeg het dan een keer en wacht tot de man zich weren kan. Just my two cents.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:02 schreef Mores het volgende:
[..]
Heb ik voorheen iets negatiefs gezegd over mede collega's, nee, ik sta niet mede ex collega's te schofferen, en als ik daar iets over zeg naderhand sta ik niet uit te delen maar sta ik mijn mening te geven, het blijkt zo te zijn dat niet ik kan incasseren, maar daar hebben we blijkbaar een verdeelde mening over, maar het probleem met jou is dat je te laat hebt ingetuned en daar je mening op hebt staan baseren.
Ik kies geen zijde, en ik reageer wanneer en hoe ik wil, heb nergens regels gezien dat ik jou of wie dan ook met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:05 schreef Mores het volgende:
[..]
Die discussie is voor mij nog lang niet klaar, en ik laat me niet ook nog eens schofferen door iemand die een zijde kiest en dan ook nog eens mij gaat schofferen terwijl de hele discussie daar over begon.
Sine_Pari moet maar eens zijn mond houden over zaken waar hij geen weet van heeft.
Sorry hoor, ik was op dat moment zeer gefrustreerd en had dat van me af staan te drinken, maar heb dat duidelijk staan uit te leggen in een lange mail naar desbetreffende persoon, maar voordat had desbetreffende persoon zich kunnen weren maar heeft dat afgewenkt, dat stak mij toen zo, maar goed dat bespreek ik wel met desbetreffende persoon en niet met jou.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:06 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik al heel lief deed
[..]
Jij komt nu ook al wat langer op DEF SC en moet dus ook weten dat de strijd tussen de krijgsmachten niet zo ernstig genomen moet worden. Heel verschil met iemand die niet aanwezig is over meerdere posten op een pagina voor rotte vis uitmaken. Zeg het dan een keer en wacht tot de man zich weren kan. Just my two cents.
Waar bemoei je je dan mee? Ik zei toen toch Fuck off, maar nee, meneer wil zich er in mengen, houd je er dan buiten, wil je, je weet volgens mij nog steeds niet waarover het gaat.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:09 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Ik kies geen zijde, en ik reageer wanneer en hoe ik wil, heb nergens regels gezien dat ik jou of wie dan ook met fluwelen handschoentjes moet aanpakken.
Viel me enkel op dat het niet de eerste keer was, en maak (zo als zij die mij persoonlijk kennen) geen moordkuil van me hart. Maar ben verder niet agressief, kwaad, etcf. nog trek ik partij. Zeg het enkel zo als ik het zie.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:11 schreef Mores het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik was op dat moment zeer gefrustreerd en had dat van me af staan te drinken, maar heb dat duidelijk staan uit te leggen in een lange mail naar desbetreffende persoon, maar voordat had desbetreffende persoon zich kunnen weren maar heeft dat afgewenkt, dat stak mij toen zo, maar goed dat bespreek ik wel met desbetreffende persoon en niet met jou.
En trouwens ik heb daarna twee dagen lang een verbod gehad op reageren op dit topic dus ik kon mijzelf erna ook niet verweren.
Mannetje, als jij denkt mij met FU mond dood (of is dat hier vinger dood?) te kunnen maken heb je je dus vergist.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:13 schreef Mores het volgende:
[..]
Waar bemoei je je dan mee? Ik zei toen toch Fuck off, maar nee, meneer wil zich er in mengen, houd je er dan buiten, wil je, je weet volgens mij nog steeds niet waarover het gaat.
I rest my case
Heeft het te maken met je moeder?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:17 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Viel me enkel op dat het niet de eerste keer was, en maak (zo als zij die mij persoonlijk kennen) geen moordkuil van me hart. Maar ben verder niet agressief, kwaad, etcf. nog trek ik partij. Zeg het enkel zo als ik het zie.
[..]
Mannetje, als jij denkt mij met FU mond dood (of is dat hier vinger dood?) te kunnen maken heb je je dus vergist.
Dat vraag ik jou, heeft het te maken met je moeder?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wat heeft mijn moeder er mee te maken? Of zie je die hier op SC?
Hoezo diepte punt? Ik vind het gewoon lekker.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:24 schreef Mores het volgende:
Nou de sfeer is tot een dieptepunt gedaalt, dus maar even verder met een depressief liedje...
Kom of met een goed weerwoord of hou je vingers van het klavier vandaan, of wil je je nu werkelijk hellemaal voor lul zetten?quote:Op woensdag 13 april 2011 02:25 schreef Mores het volgende:
[..]
Dat vraag ik jou, heeft het te maken met je moeder?
Speak for yourselfquote:Op woensdag 13 april 2011 02:27 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Kom of met een goed weerwoord of hou je vingers van het klavier vandaan, of wil je je nu werkelijk hellemaal voor lul zetten?
quote:
Het moeder verhaal is btw altijd zo overgewaardeerd. Je bent er toevallig uitgekropen, hebt er melk van gedronken (welke achteraf niet te zuipen was) en voor de rest is het gewoon een mens.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:31 schreef Thaboel het volgende:
Oke maar iemand van kleuter gedrag beschuldigen en dan zelf over iemands moeder beginnen?
Kut zooi wilde alleen genieten van deze discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |