Begin maar met bieden.quote:
OH?quote:
quote:
Ik zocht iets toepasselijks.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:46 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat je onder jouw naam hebt staan.
H.A.M. niks? Hard as a motherfuckerquote:
quote:
Cobra help eens ffquote:
Filmpje nou al gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef EllaN het volgende:
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg zegt google.
quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef EllaN het volgende:
Hygiëne en Preventieve Gezondheidszorg zegt google.
Nee, gaat er niet komen ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:23 schreef Thaboel het volgende:
@mk eigenlijk al een back up als cios niks word?
Omdat?quote:
Dat zou pas een lap tekst zijnquote:
Nein!quote:
pm?quote:
Nope! Zit queen @ live aid 1985. Wat een band zeg!!!quote:
Dat is het probleem niet zo, is gewoon lastig om in een tekst te zetten. Ik leg het wel eens uit op een meet ofzo.quote:
Dat is echt een fantastisch concert, als hij alleen al we will rock zingt, dwz het publiek zingt de hele tekst, volgens vele het beste optreden van Live Aid, ik kan me zelf weinig herinneren van Live Aid, maar weet wel dat het de hele dag op tv was.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nope! Zit queen @ live aid 1985. Wat een band zeg!!!
Ze wilt vrolijk blijven, ga het nou niet verpesten.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Niet depressive? mooi, iets afspreken dan?![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 01:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Ze wilt vrolijk blijven, ga het nou niet verpesten.
Deal;) Toch jammer! Maar dan volgende winter wel een ander baantje? Anders gaat moeders weer piepenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:32 schreef m.k het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet zo, is gewoon lastig om in een tekst te zetten. Ik leg het wel eens uit op een meet ofzo.
En neen ik ben niet depressief, daar doe ik niet aan.
Ga je dan gemeen doen als we een drankje gaan nemenquote:Op woensdag 13 april 2011 01:34 schreef Mores het volgende:
[..]
Niet depressive? mooi, iets afspreken dan?![]()
Ik ben nooit gemeen na een drankje, pas na een paar flessen en frustratie, en dat staat zo stom om aan een fles te lurken als je op een date zitquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ga je dan gemeen doen als we een drankje gaan nemen?
Geen idee, hangt allemaal van de uitslag af. En moeders kan piepen wat ze wil het zelfde geld voor mijn vaderquote:Op woensdag 13 april 2011 01:36 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Deal;) Toch jammer! Maar dan volgende winter wel een ander baantje? Anders gaat moeders weer piepen
Dat zeggen ze allemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 01:38 schreef Mores het volgende:
[..]
Ik ben nooit gemeen na een drankje, pas na een paar flessen en frustratie, en dat staat zo stom om aan een fles te lurken als je op een date zit
Zelfde als net graagquote:
True that.quote:Op woensdag 13 april 2011 01:44 schreef Mores het volgende:
[..]
Zeggen en menen zijn ook twee verschillende dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |