Zei ik in VW T1 Busje topic, nu dik 7 jaar geleden..quote:Dit vind ik dus echt geweldige auto's.. Ik ga er zeker nog een kopen later. Door Europa toeren met zo'n busje lijkt me helemaal geweldig.
Dat is een optie.. Maar eerst maar eens dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Barcaconia het volgende:
Als je zo'n hele reis gaat financieren en dan ook nog de kosten van een overtocht voor de auto en alles eromheen zou ik het meteen goed doen. Echt een mooi exemplaar halen dus.
Of je koopt er een die je mooi vind en direct terug in NL verkoop je hem voor meer waarna je terug gaat en van de winst een bus koopt die je echt wilt
Even volgen dit.
Ik ben van mezelf best technisch/handig maar niet meer dan dat. Toch zou ik er wel meer van willen weten en meer mee willen doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Mooie busjes zijn dat, ga je hem verder zelf ook nog opknappen?
en de waterkoeling? gewoon luchtgekoeld laten en een 2.0 type 4 er inquote:
Inmiddels woonde.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef ellevehC86 het volgende:
ErwinRommel woont in Brazillie, misschien eens contact opnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop