Battlefield 3 en omdat mijn laptop aan het overlijden is was dit de uitgelezen kans. Zo goedkoop mogelijk een allround systeem moet zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef geelkuikentje het volgende:
Waarschijnlijk lees ik er overheen maar waar wil je de pc eigenlijk voor gebruiken? Een turbo snelle mega videokaart en alleen een beetje office werk is namelijk nogal overkill
Ben je verbonden aan een onderwijsinstelling als medewerker of student? Dan kan het dus goedkoper. En wanneer je een HBO ICT student kent, kan deze er (althans dat heb ik gehoord) gratis aan komen via MSDNAA.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Heb jij een betere oplossing dan, aangezien het op het internet niet legaal een stuk goedkoper te verkrijgen is waardoor de moeite ervoor eigenlijk het niet waard is. Maar ik hoor graag tips
.
UVA, dit is het enige wat ik erover kan vinden, alsook blackboard. Het gaat via surfspot.nl. http://www.student.uva.nl/a-z/collegekaart/korting.cfmquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ben je verbonden aan een onderwijsinstelling als medewerker of student? Dan kan het dus goedkoper. En wanneer je een HBO ICT student kent, kan deze er (althans dat heb ik gehoord) gratis aan komen via MSDNAA.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze post, daarnaast bleek er een vertraging in het DM systeem te zitten waardoor het leek dat er niets verstuurd is. Ten derde zou ik jou willen adviseren om het verschil tussen tegengas en trollen eens goed te bestuderen, aangezien je dat je niet weet. Overigens behoor je gewoon je taken uit te voeren en mocht je daar niet toe in staat zijn of geen zin in hebben dan zou fok er beter aan kunnen doen om je de moderatorschap te ontnemen, aangezien er wel genoeg gemotiveerde mensen te vinden zijn die wel graag deze taken naar behoren willen uitvoeren. Bij deze hebben jouw ''leidinggevenden'' een klacht ontvangen over dit bericht.
Dat jij niet snapt doe dit forum werkt is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Wat is de toegevoegde waarde van deze post, daarnaast bleek er een vertraging in het DM systeem te zitten waardoor het leek dat er niets verstuurd is. Ten derde zou ik jou willen adviseren om het verschil tussen tegengas en trollen eens goed te bestuderen, aangezien je dat je niet weet. Overigens behoor je gewoon je taken uit te voeren en mocht je daar niet toe in staat zijn of geen zin in hebben dan zou fok er beter aan kunnen doen om je de moderatorschap te ontnemen, aangezien er wel genoeg gemotiveerde mensen te vinden zijn die wel graag deze taken naar behoren willen uitvoeren. Bij deze hebben jouw ''leidinggevenden'' een klacht ontvangen over dit bericht.
Knul, doe je huiswerk eens goed alvorens met dit soort onzin aan te komen, je stelt aannames zonder enige vorm van onderbouwing. Overigens blijk je ook nogeens moeite te hebben in het ''begrijpend lezen'' van teksten. Zoals ik eerder aangegeven heb, met de achterliggende gronden hierop. Niettemin bepaal ik nog zelf wel op welke wijze ik een bericht stuur en de manier waarop. Mocht je het daar niet mee eens zijn dan zijn deze bezwaren totaal voor eigen rekening, het interesseert me namelijk niet wat jij daarvan vindt. Daarnaast weet je inderdaad het verschil niet tussen trollen en het inhoudelijk reageren op vragen. Mocht het nog niet duidelijk zijn dan sta ik ervoor open om je dit bij te brengen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat jij niet snapt doe dit forum werkt is niet mijn probleem.
Je plaatst of een TR, stuurt een PM of DM, of je plaatst een berichtje in het feedback topic.
Nu doe je een TR, stuur je een PM en ook nog eens een DM.
Mijn taken voer ik uit aan de hand van de policy die FOK! gemaakt heeft, niet omdat jij denkt mij opdracht te kunnen geven een post aant te passen, zo werkt dat niet.
Verschil tussen tegengas en trollen is mij zeker wel bekend, maar als jij het als een trol wilt zien.. prima. Ik zie het niet zo.
Die klacht versturen is je goed recht. Mocht het zo zijn dat ik mijn werk niet goed doe zal ik het wel vernemen.
En jij mag terug je hok in, als je kinderlijk betogen gewend bent. Daarnaast is dit een reactie op hetgeen dat gesteld is. Als dit je niet zint zijn er andere topics om off-topic te gaan.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:24 schreef Zolder het volgende:
TS je mag wel weer stoppen met slim proberen over te komen hoor.
En toen stopte ik met lezen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |