Ik jaar op tweede paasdagquote:
Tof, via wat als ik vragen mag>quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik jaar op tweede paasdagToernooitje vol gezelligheid
Ik ga hem denk ik op de brakke zondag kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heheh ja hier ga jij wel van genieten weet ik zeker
Goed bezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe het al 2 jaar op Redbull..beter dan optimaalEn aangezien we de nacht ervoor hard gaan feesten en om 9 uur weer beginnen laat lot mij geen keuze
Dit jaar word ik gewoon weer topscoorder
Niets voor mij dus, want dan slaap ik vannacht niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
een gruwelijke film met veel slachting, bloed, rondvliegende darmen en lekkere humor ala grindhouse
Via de hockeyclub in mijn hometownquote:
Ooh leuk initiatiefquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Via de hockeyclub in mijn hometownElk jaar gewoon een toernooi waar iedereen aan mee kan doen. En elk team moet minimaal een x aantal niet hockeyers hebben. En afgelopen jaar waren we derde van de poule dus net niet door
Maar de 2 jaren daarvoor in de finale
Ja..met vriendengroep jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Goed bezigMaar doe je het met een vriendengroep? Topscoorder zozo
Dan hoor ik je maandag wel uit hoe het was.
Dan moet je met tweede paasdag gewoon naar de polder komenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:57 schreef tdrone het volgende:
wij hebben helaas niet zoiets want dat lijkt me leuk met wat vrienden gewoon voor de fun
Daar zou ik echt slecht in zijn volgens mijquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ooh leuk initiatief![]()
zoiets heeft de plaatselijke waterpolovereniging hier
Nee nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar zou ik echt slecht in zijn volgens mijHeb het niet zo op zwemmen
Tenzij het op een surfboard is
Maar doe jij daar ook aan mee?
LANGE TERMIJN VRIENDquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Slaap lekker hunkjij mag mn zusje hebben in the USA want Bob onderneemt geen actie
Te laatquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik wil dibs op jans zus![]()
Pics graag
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee nooitik heb wel op waterpolo gezeten maar nooit aan dat meegedaan
Facebook maar wees snel want als je haar niet in the USA ontmoet dan is ze voor Bob met zn lange termijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:59 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Ik wil dibs op jans zus![]()
Pics graag
Ja maar toen was ik nog jong enzoquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom niet?Beetje sporten met z'n allen..daarna lekker biertje doen..genieten
Ik ken geen namenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Facebook maar wees snel want als je haar niet in the USA ontmoet dan is ze voor Bob met zn lange termijn![]()
Heb jij Fredje op Facebook?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Facebook maar wees snel want als je haar niet in the USA ontmoet dan is ze voor Bob met zn lange termijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |