Reverend, 't is een Sensei met p90's.quote:
Vet manquote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Waarom nou net doordeweeksquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:55 schreef -Menn0- het volgende:
Morgen meet & Greet van Jeff Waters in Feedback Rotterdam
Was ik graag heen gegaan maar ivm afspraken en belangrijke colleges op school niet mogelijk
Gewoon afzeggenquote:Op woensdag 13 april 2011 07:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kuuuuuuuuuuuut en ik heb afspraken met klanten. Damn it!.
Mooi man, het is lastig zat om überhaupt een bandje van de grond te krijgen en aan de praat te houden, laat staan eentje die ook nog een beetje potentie heeft.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:01 schreef Dribbel_ het volgende:
Whoei net weer gejammed. Ik ben echt blij met deze band ik vind het steeds toffer worden. Veel bezig met tweestemmige zang nu en alle nummers die we hebben echt "af" aan het maken.
Ben benieuwd hoe het allemaal gaat worden als we echt vol aan de slag kunnen
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...quote:Op woensdag 13 april 2011 08:44 schreef Muchachooo het volgende:
Gaat er iemand binnenkort nog iets van Thomann bestellen? ik ga een polytune kopen maar dan kom ik niet boven de 100 euro voor gratis verzenden
misschien woont er iemand dichtbijquote:Op woensdag 13 april 2011 08:45 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Als je samen koopt, dan zit je alsnog met 7 euro verzending binnen NL. Ik wil ook bestellen, maar heb hetzelfde euvel. Het is niet anders...
ik woon dichtbij genoeg, maar heb geen geld om dingen te bestellenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:48 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
misschien woont er iemand dichtbij
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebbenquote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef KaMo het volgende:
Ik bestel altijd gewoon 100 euro
[ afbeelding ]
Ghehe, fisheye op m'n flipcam getapet
Plectrums, snaren? Klein grut?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Muchachooo het volgende:
[..]
ja maar ik kan niks vinden van 23 euro wat ik graag wil hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |