Heb je er weer een?quote:
Ik heb er nog steeds één... of eigenlijke meerdere! SGs zijn de bom!quote:
Niks mis met rammstein.quote:
Dan is het goedquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:30 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik heb er nog steeds één... of eigenlijke meerdere! SGs zijn de bom!
nee hoezo?quote:
Ding was dus na 4 maanden al verrotquote:Op zaterdag 16 april 2011 19:35 schreef Braddie het volgende:
[..]
nee hoezo?
Hij zocht een Les Paul voor weinig, dus hij kocht 1 jaar terug die Motion voor 249!, ding is 8 maanden uit de roulatie geweest door een defect stemmechaniek, en gezeik met de importeur, en ik wil die gast gaan verassen, over 2 maanden of zo, of 3, hangt er vanaf... koop ik 2 seymour duncan alnico pro II pickups voor zijn favoriete geluid(Dat van Slash)
de solo van No More Tears is ook heel erg gaaf!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zakk Wylde heeft maar één tof nummer![]()
Nicequote:Op zaterdag 16 april 2011 21:32 schreef Iemand91 het volgende:
D'r ligt wat voor jullie op de AutoRai: Dean guitars:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben erg benieuwd man! Ga de nieuwe plaat zeker even halen!quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef Cynic het volgende:
Vandaag weer in de studio geweest, het einde is nu echt in zicht. Volgende week nog 1 nummer afmaken en dan ben ik (hopelijk eindelijk) klaar. Ik had vandaag de bariton mee, het had me een boel werk gescheeld als ik die vanaf het begin van de opnames had gehad...![]()
Het is allemaal bij lange na niet gegaan zoals gepland, maar het gaat wel heel erg goed klinken allemaal!
inderdaad ben benieuwdquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:38 schreef Cynic het volgende:
Vandaag weer in de studio geweest, het einde is nu echt in zicht. Volgende week nog 1 nummer afmaken en dan ben ik (hopelijk eindelijk) klaar. Ik had vandaag de bariton mee, het had me een boel werk gescheeld als ik die vanaf het begin van de opnames had gehad...![]()
Het is allemaal bij lange na niet gegaan zoals gepland, maar het gaat wel heel erg goed klinken allemaal!
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:19 schreef BoerBert het volgende:
http://www.rockpalace.com/product/Epiphone-Dot-Royale
Deze en die vier die ook in dat rijtje staan
GAASSSSS
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?
Bleus ?
Begin dan al helemaal niet aan Mechanixquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:10 schreef genakt het volgende:
[..]
inderdaad ben benieuwdzeker omdat dat vergelijkings materiaal wat je toen gaf wel cool klonk
Zit al heel de dag the four horseman - metallica te spelen![]()
James hetfield gedeelte ken ik nu helemaal maar de solo's ga ik nog en eens aan beginnen
Niks voor mij dusquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.
Die vind ik stiekem wel vetter trouwensquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Begin dan al helemaal niet aan Mechanix.
Je hoeft hem ook niet met alleen downstrokes te spelen, gekquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef genakt het volgende:
[..]
Die vind ik stiekem wel vetter trouwensmaar die is nog stuk sneller dan four horseman en daar haal ik sommige stukjes nog maar net met alleen downstrokes dan
Hmm the four horseman doe ik dat wel. Behalve sommige stukken maar dat zou onmogelijk zijn. Meeste main rifss zijn hetzelfde alleen dan wat sneller.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:35 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Je hoeft hem ook niet met alleen downstrokes te spelen, gek. Mechanix is idd een stuk ontwikkelder en technischer. Komt ook door de drummer wel
.
Voor punk en ska is hij ook primaquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:30 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En jazz en natuurlijk haakarmpjesmuziek.
Die Les Paul is ook niet verkeerd toch?quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:28 schreef genakt het volgende:
[..]
Voor welk genre gebruik je zo'n gitaar eigenlijk?
Bleus ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |