als het harder gaat zoemen, gaat het bijna stukquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
er zoemt/zuigt hier iets denk dat het Mo is...oh nee ik weet t al
zit je lauwra's klasjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah Joh, dat is zoooo kinderachtig. Naampjes veranderen is iets voor kindertjes van de lagere school. Dat die boodschap nu nog niet is overgekomen zelfs na een paar voorbeelden niet.![]()
Die denken van: Boring film, neuke?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die denken van: Boring film, neuke?
DOE MAAR GEWOON POSTEN HOORquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft toevallig hoe vaak we bijna gelijktijdig de zelfde plaatjes plaatsen....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg nou eerlijk zijn jullie niet een heel klein beetje triest?![]()
Okay, dan graag een TT change, COU....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me nu wel duidelijk eigenlijk
moet je niet ff poepen, flapdrol?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij in de cos? Streams niet interessant genoeg zeker.
tja, ik vermoed dat mamajo foto's heeft van voor hummies facelift, en dat ze die gebruikt voor chantage.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef bull1966 het volgende:
net ff de daily gezien.
dat ze er toch nog een draai aan hebben geven om die actrice er in te houden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
en geer ligt lekker in zijn mandje hahahaha
Ik overweeg een abbo te nemen om die koekwaus te kunnen negeren...mss is het wel een kloon van Danny met juist dat doel....quote:
Ik denk dat Hummie gratis een volledige make-over krijgt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
[..]
tja, ik vermoed dat mamajo foto's heeft van voor hummies facelift, en dat ze die gebruikt voor chantage.....
hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik overweeg een abbo te nemen om die koekwaus te kunnen negeren...mss is het wel een kloon van Danny met juist dat doel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nuchter voor
Abbonementje nemen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
Jammer dat er geen negeer knop is hier
zware week , dan mag het wel tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
en geer ligt lekker in zijn mandje hahahaha
ze heeft het zooooooooooooo moeilijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
ik snap niet dat laura niet gaat slapen? ze moet toch zoveel rusten?
of kan ze karim niet met sharon alleen laten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Blackprinces het volgende:
lau is hier echt teSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nuchter voor![]()
![]()
Van mij mag jequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Als die Laura nu nog 1 x zegt "Hier ben ik echt te nuchter voor" dan vlieg ik zo naar Portugal en stomp ik haar...
en ik ga met je mee en geef haar die oh zo lang ingehouden lowkick op haar knieschijven !quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
Als die Laura nu nog 1 x zegt "Hier ben ik echt te nuchter voor" dan vlieg ik zo naar Portugal en stomp ik haar...
En nu is Gerard er helaas niet..........om de waardigheid te bewaren....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Darklight het volgende:
laura pist echt in haar broek van angst
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik ga met je mee en geef haar die oh zo lang ingehouden lowkick op haar knieschijven !
Iedereen hooivorken en fakkels mee...this call's for a lynchmob....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
en ik ga met je mee en geef haar die oh zo lang ingehouden lowkick op haar knieschijven !
and a elbow to the head.......alias the carnagequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
Nah, geinig idee, maar.. daar ben je te nuchter voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Hatseflats89 het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Ik ga echt stuk om jouw avatar ik d8 "wasdadan?" hahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
Iedereen hooivorken en fakkels mee...this call's for a lynchmob....
Sharon???quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[spoiler] [ afbeelding ][spoiler/]
Hahaha ja tot dat daar vannacht rare dingen gaan gebeurenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef Blackprinces het volgende:
Geer morgen helemaal lekker uitgeslapen
markquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[spoiler] [ afbeelding ][spoiler/]
Dit was een zeldzaam moment dat Maik leuk was...en redelijk aangeschoten...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik ga echt stuk om jouw avatar ik d8 "wasdadan?" hahaha
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef Stability het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]zoowwwwwwwwwwwwwww brrrrrrrrrrrrrr doe mer er daar maa twee van danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik haat gluiperds........
Stel dan maar even alle vragen die je hebt nu en alle commentaar en verdere opmerkingen dan kan iedereen daarna weer gewoon gaan cossen. Ik post 1 plaatje van Gerard pagina's lang krijg ik vragen opmerkingen etc aan mij gericht van jou en je maatjes, ik vindt het niet erg maar bizar dat je er dan vervolgens zelf (en je maatjes ook) over gaan lopen klagen. Beperk je gewoon tot het cossen en zoek niet steeds de dialoog met mij op als je dat niet wil zou ik dan zeggen. Begrijp dat ik er persoonlijk geen enkele last van heb van mij mag iedereen zijn zoals hij of zij is als dat vice versa niet het geval is is dat niet mijn probleem.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
zoowwwwwwwwwwwwwww brrrrrrrrrrrrrr doe mer er daar maa twee van dan![]()
![]()
mannen zijn ook nooooit tevreden he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
![]()
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef cindy11 het volgende:
Ik bibberend van angst,de gebeurtenissen van komende nacht afwachten....
Maar doe dat lekker vanuit mn bedje
Lol, beter!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef cindy11 het volgende:
Ik bemoei me niet met dit gedoe maar wat betekend COS of Cossen nu eigenlijk? hahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Stel dan maar even alle vragen die je hebt nu en alle commentaar en verdere opmerkingen dan kan iedereen daarna weer gewoon gaan cossen. Ik post 1 plaatje van Gerard pagina's lang krijg ik vragen opmerkingen etc aan mij gericht van jou en je maatjes, ik vindt het niet erg maar bizar dat je er dan vervolgens zelf (en je maatjes ook) over gaan lopen klagen. Beperk je gewoon tot het cossen en zoek niet steeds de dialoog met mij op als je dat niet wil zou ik dan zeggen. Begrijp dat ik er persoonlijk geen enkele last van heb van mij mag iedereen zijn zoals hij of zij is als dat vice versa niet het geval is is dat niet mijn probleem.
Burpquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Stel dan maar even alle vragen die je hebt nu en alle commentaar en verdere opmerkingen dan kan iedereen daarna weer gewoon gaan cossen. Ik post 1 plaatje van Gerard pagina's lang krijg ik vragen opmerkingen etc aan mij gericht van jou en je maatjes, ik vindt het niet erg maar bizar dat je er dan vervolgens zelf (en je maatjes ook) over gaan lopen klagen. Beperk je gewoon tot het cossen en zoek niet steeds de dialoog met mij op als je dat niet wil zou ik dan zeggen. Begrijp dat ik er persoonlijk geen enkele last van heb van mij mag iedereen zijn zoals hij of zij is als dat vice versa niet het geval is is dat niet mijn probleem.
Haha, opschepper.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef knagsje het volgende:
[..]
![]()
Kom prive dan laat ik je het zien...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met dit gedoe maar wat betekend COS of Cossen nu eigenlijk? haha
Haast afgelopen, die vrouw is de pijp uit en de demon zit nu in haarquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef diditje64 het volgende:
iemand enig idee hoelang de film nog duurt?? Wil eigenlijk naar bed maar hoop dat er nog iets gebeurt al zal ik wel teleurgesteld worden.
dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef cindy11 het volgende:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef Hatseflats89 het volgende:
Voetstappen... nu moet Gerard aankomen rennen!
enter the ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik willllllllllllllllllllquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Stability het volgende:
[..]
mannen zijn ook nooooit tevreden he?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kom prive dan laat ik je het zien...
oke ben benieuwd welk einde ze hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Haast afgelopen, die vrouw is de pijp uit en de demon zit nu in haar
*duim op voorhoofd* oh shit welk woord moest je ookalweer zeggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef danilel het volgende:
[..]
* danilel zet haar duim op haar voorhoofd
ontopic; Karim ligt daar met zijn harem.
Welterustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Truste voor allemaal op 1 na
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
trusten, slaap lekkerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
dat gebruik ken ik niet, wij doen het zonder woordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
*duim op voorhoofd* oh shit welk woord moest je ookalweer zeggen?
Loozer???quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
*duim op voorhoofd* oh shit welk woord moest je ookalweer zeggen?
en terecht..!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ha ha ha dan komt er alleen nog maar burp uit.![]()
Weltrustenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Ik ga ook naar bed.
Commentaar Op Streams (en een meervoud daarvan)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ik bemoei me niet met dit gedoe maar wat betekend COS of Cossen nu eigenlijk? haha
Deel 1 volgens mijn vriendinquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef diditje64 het volgende:
[..]
oke ben benieuwd welk einde ze hebben
Ik ga ook naar bed.
oh pffff haha zou wel iets van ons zijn danquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef danilel het volgende:
[..]
dat gebruik ken ik niet, wij doen het zonder woorden
Mo-modus onquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef bazb het volgende:
[..]
Commentaar Op Streamsen(en een meervoud daarvan)
trustequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Blackprinces het volgende:
Ik ga ook naar bed.
Euh het klonk anders als een horror....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef knagsje het volgende:
[..]
mangalie en knagsje in paradise.....
Je had er bij moeten zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef Kwaliteit het volgende:
Nou nou, ik moest lachen maar niet heus
ow, lekker dan zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef mangalie het volgende:
[..]
Euh het klonk anders als een horror....
aaaah ok dankje!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef bazb het volgende:
[..]
Commentaar Op Streams (en een meervoud daarvan)
wat niet was kan nog komen......quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Barb_ het volgende:
Ik kan het nergens echt terugvinden, maar vandaag zou toch een hele zware dag worden? De soort van klapper van de Week van de Angst? Maar zo te zien/lezen hebben ze niks meer hoeven doen vandaag?
En juist haar gaan ze vannacht pakkenquote:
heeft al gezegd van niet wil goed slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
Zal Philip vandaag bij Joanna slapen?
moet je even het script opvragenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
Ja je hebt gelijk maar ik moet ook burb doen als ik je postes lees.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:26 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ha ha ha het maatje zegt terecht![]()
Meer gelijk had je me niet kunnen geven
thx
Die gaat in de mannenkamer slapen, begreep ik net.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Hatseflats89 het volgende:
Leuk als Jo vannacht gaat slaapwandelen en de bewoners zich rot schrikken
Ja Nee ik weet het nog nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:31 schreef Candyfreak het volgende:
Juistquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
laat die man toch liggen, hij is de enige die nooit slaapt overdag...en gisternacht hele nacht opgeweest , en maar 2 uurtjes slaap gehad daarna.....
pak laura als ze weer in der nest ligt !
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef Stability het volgende:
laat die man toch liggen, hij is de enige die nooit slaapt overdag...en gisternacht hele nacht opgeweest , en maar 2 uurtjes slaap gehad daarna.....
pak laura als ze weer in der nest ligt !
die zit de hele dag op haar zuignap.......quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef mevrouwdebok het volgende:
en weer fijn dat laura ff helpt opruimen !!!
je bent niet goed joh!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef Je_Psychiater het volgende:
Gerard heeft nog niks emotioneel zwaars voor de kiezen gehad. Zou de stem hem ook nog op de proef gaan stellen?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef Stability het volgende:
ja hoor, anderen gaan opruimen, en die slaapzak ligt alweer
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef Aimy het volgende:
LAURA! Kijk uit! Je staat. Straks val je nog om van moeheid.
wordt moeilijk, is vacuüm getrokkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef knagsje het volgende:
[..]
die zit de hele dag op haar zuignap.......
hahaha ja ik was iets eerder...toen lag ze nogquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef Stability het volgende:
[..]
hahaha ja ik was iets eerder...toen lag ze nog
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:35 schreef danilel het volgende:
[..]
wordt moeilijk, is vacuüm getrokken
ontluchten door aan de oren te trekken....
het vacuvin principe
hahahaha ik vroeg me al af waarom de camera op een roze handdoek stondquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef danilel het volgende:
Karim naast het bed van mo, in de wasmand met handdoek erover
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk heeft Monique vannacht nachtmerries
ga dat maar ff uitzoeken, daaaar ben je psychiater voorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:37 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
[..]
Wie is rijp voor een lowkick?
Nou een beetje (veel) heeft hij wel gelijk. Gerard verneukte toch ook de team opdracht dat was erg zwakquote:
who gives a shitquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een beetje (veel) heeft hij wel gelijk. Gerard verneukte toch ook de team opdracht dat was erg zwak
hadden ze niet samen besloten te stoppen na 16 uur?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou een beetje (veel) heeft hij wel gelijk. Gerard verneukte toch ook de team opdracht dat was erg zwak
Oh werkt het nu zo inéénsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
who gives a shit![]()
Hij zorgt voor zoveel leuke momenten
zo werkt het al de hele tijd, ik geniet van de leuke momenten, die slapers en lamzakken mogen er van mij dus ook uitquote:
+1quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo werkt het al de hele tijd, ik geniet van de leuke momenten, die slapers en lamzakken mogen er van mij dus ook uit
Wurmen eten en weer vergetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hadden ze niet samen besloten te stoppen na 16 uur?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Flow3r het volgende:
[..]
zo werkt het al de hele tijd, ik geniet van de leuke momenten, die slapers en lamzakken mogen er van mij dus ook uit
+ nog 1quote:
ik zou dat ook niet kunnen hoor , en ik ben niet de enige denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Wurmen eten en weer vergeten![]()
Was niet eens eten
stom , als hij niet tegen horrors kanquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
krijgt natuurlijk weer een sanctie omdat ie is gaan slapen.........
Waarom? Was dat een verplichte activiteit dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef danilel het volgende:
[..]
krijgt natuurlijk weer een sanctie omdat ie is gaan slapen.........
Jij zit daar toch niet ? Iedereen deed het behalve dat kut jongquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ik zou dat ook niet kunnen hoor , en ik ben niet de enige denk ik
en dan keihard gillenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Hatseflats89 het volgende:
ohhh Karim had haar benen moeten pakken net!
neen, wil ook niet echt zeggen dat hij een sanctie krijgt, maar het kan wel, hij krijgt voor de mafste dingen sancties terwijl anderen alles mogen (fluisteren, nomi-afspraken, contact met thuis)quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Waarom? Was dat een verplichte activiteit dan?
en hij heeft van mij gelijk ....die baasquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Jij zit daar toch niet ? Iedereen deed het behalve dat kut jong
Dat zou baas zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Hatseflats89 het volgende:
ohhh Karim had haar benen moeten pakken net!
van mij ook, dat was zijn grens, en daar heb ik respect voor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Stability het volgende:
[..]
en hij heeft van mij gelijk ....die baas
ik ook...laura durfde ook niet ontvoerd te worden......quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:44 schreef danilel het volgende:
[..]
van mij ook, dat was zijn grens, en daar heb ik respect voor.
Lol, Gerard lacht er toch om.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef danilel het volgende:
[..]
neen, wil ook niet echt zeggen dat hij een sanctie krijgt, maar het kan wel, hij krijgt voor de mafste dingen sancties terwijl anderen alles mogen (fluisteren, nomi-afspraken, contact met thuis)
Als Laura of Moniek/Joanna het had geweigerd piepte je wel anders...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Stability het volgende:
[..]
en hij heeft van mij gelijk ....die baas
Ik ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef danilel het volgende:
[..]
precies, dat waardeer ik ook aan hem!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Miss-L het volgende:
mensen ik ga slapen , ik lees morgen weer bij , ciaoo
Dat Karim hetzelfde deed pleit Gerard natuurlijk niet vrij. Ik heb er ook een raar gevoel bij. Hetzelfde als twee voetbalteams die halverwege een zware wedstrijd maar tot remise besluiten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:38 schreef Stability het volgende:
[..]
hadden ze niet samen besloten te stoppen na 16 uur?
Buonanottequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Miss-L het volgende:
Inderdaad pure partijdigheid alle objectiviteit is dan zoek, ach ja ieder zijn ding, ze moeten de anderen wel zwartmaken anders valt Gerard niet op (ze gaan niet uit van de eigen kracht van gerard, ikke wel). Ik waardeer ze allemaal, ga d'r maar aanstaan in zo'n circus.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Als Laura of Moniek/Joanna het had geweigerd piepte je wel anders...
Alles voor de kijkcijfers ben ik bang....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Sonera het volgende:
Ben benieuwd of Mo en Maik zich vanavond nog aan hun woord houden.. Geen sex meer op tv
Trusten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:47 schreef Miss-L het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |