als het harder gaat zoemen, gaat het bijna stukquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef Blackprinces het volgende:
er zoemt/zuigt hier iets denk dat het Mo is...oh nee ik weet t al
zit je lauwra's klasjequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Ah Joh, dat is zoooo kinderachtig. Naampjes veranderen is iets voor kindertjes van de lagere school. Dat die boodschap nu nog niet is overgekomen zelfs na een paar voorbeelden niet.![]()
Die denken van: Boring film, neuke?quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die denken van: Boring film, neuke?
DOE MAAR GEWOON POSTEN HOORquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Het blijft toevallig hoe vaak we bijna gelijktijdig de zelfde plaatjes plaatsen....![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg nou eerlijk zijn jullie niet een heel klein beetje triest?![]()
Okay, dan graag een TT change, COU....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me nu wel duidelijk eigenlijk
moet je niet ff poepen, flapdrol?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan mij in de cos? Streams niet interessant genoeg zeker.
tja, ik vermoed dat mamajo foto's heeft van voor hummies facelift, en dat ze die gebruikt voor chantage.....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:13 schreef bull1966 het volgende:
net ff de daily gezien.
dat ze er toch nog een draai aan hebben geven om die actrice er in te houden
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
en geer ligt lekker in zijn mandje hahahaha
Ik overweeg een abbo te nemen om die koekwaus te kunnen negeren...mss is het wel een kloon van Danny met juist dat doel....quote:
Ik denk dat Hummie gratis een volledige make-over krijgt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
[..]
tja, ik vermoed dat mamajo foto's heeft van voor hummies facelift, en dat ze die gebruikt voor chantage.....
hahahahaquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik overweeg een abbo te nemen om die koekwaus te kunnen negeren...mss is het wel een kloon van Danny met juist dat doel....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. nuchter voor
Abbonementje nemen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Candyfreak het volgende:
Jammer dat er geen negeer knop is hier
zware week , dan mag het wel tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef knagsje het volgende:
en geer ligt lekker in zijn mandje hahahaha
ze heeft het zooooooooooooo moeilijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef Stability het volgende:
ik snap niet dat laura niet gaat slapen? ze moet toch zoveel rusten?
of kan ze karim niet met sharon alleen laten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |