heb niets persoonlijk tegen die agenten, maar blijkbaar is geld binnenslepen via overtredingen wel mogelijk terwijl bij grote zaken ze huilen omdat ze te weinig personeel hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef MYV het volgende:
Politie-topic #94538548.
Die mensen doen ook alleen maar hun baan.
Isch dii moie prijzz?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:10 schreef MYV het volgende:
Politie-topic #94538548.
Die mensen doen ook alleen maar hun baan.
Doe niet zo dom man met je populistische kutpraat. Die klapjosti's die jouw frotbrommer over een band halen lossen geen zaken op.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef leeell het volgende:
[..]
heb niets persoonlijk tegen die agenten, maar blijkbaar is geld binnenslepen via overtredingen wel mogelijk terwijl bij grote zaken ze huilen omdat ze te weinig personeel hebben.
1 keer is leuk, maar als ze er elke dag staan....quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef GeileHond het volgende:
[..]
En een bekeuring van een paar honderd euro niet kunnen betalen__!
Dan verkoop je toch gewoon coke, die negers kunnen 't ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef leeell het volgende:
[..]
1 keer is leuk, maar als ze er elke dag staan....
ben ik het wel mee eens, er is wel heel veel scootersjonnie volk dat niet kan rijden, maar zo tref je gewoon iedereen die wel normaal kan rijden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef Parietale_kwab het volgende:
Onterechte klacht. Die bontkraagjes moeten zo nodig hun scooter opvoeren waarmee ze ook anderen in gevaar brengen. Kennelijk hebben ze het geld voor een scooter, dus kunnen ze van hun uitkering ook een boete betalen...
45 gaan met een 5bak is niet erg comfortabelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef Zwitsalletje het volgende:
Koop een auto.
of rij op een standaard bromfiets
een vespa 5bak?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef GeileHond het volgende:
geboortedatum: 15-11-1985
Wayfarer en een Vespa zeker.
Ja, wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef GeileHond het volgende:
geboortedatum: 15-11-1985
Wayfarer en een Vespa zeker.
ben je gehandicapt ofzo?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef GeileHond het volgende:
[..]
[..]
Waarom krijg je die mailtjes dan.
Slaat nergens op. Die krijgen toch geen boete? Kost ze hooguit een paar minuten van hun tijd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef leeell het volgende:
[..]
ben ik het wel mee eens, er is wel heel veel scootersjonnie volk dat niet kan rijden, maar zo tref je gewoon iedereen die wel normaal kan rijden.
quote:
Neequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
ben je gehandicapt ofzo?
een brommer, weetjewel zon ding met versnellingen
haha ts rijd op een zundappquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef leeell het volgende:
[..]
ben je gehandicapt ofzo?
een brommer, weetjewel zon ding met versnellingen
heb een oldtimer brommer die origineel is en te snel gaat, wat nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Slaat nergens op. Die krijgen toch geen boete? Kost ze hooguit een paar minuten van hun tijd.
daarop hatenquote:
een 4tact scooterquote:
2 takt Vespa uit 1974, jij zundapp pauperquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
[..]
een 4tact scooterrijden als man
schaam je
handgeschakeld?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
2 takt Vespa uit 1974, jij zundapp pauper
Ik wil daar niet voor betalen, dat is wat anders hè.quote:
wel eens op een 3bak daarvan geredenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
Ja, 4 versnellingen bij de linkerhand.
deze man begrijpt hetquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Haten op zundapp ende kreidlerBazendingen
ik zal me leven beterenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef GeileHond het volgende:
[..]
Ik wil daar niet voor betalen, dat is wat anders hè.
OT:
leeell ik lurk al een hele tijd hier en jij was echt een baas, maar de laatste topics die je hebt geopend vallen een beetje tegen.
Het is even wennen maar als je het een tijdje doet is het heerlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wel eens op een 3bak daarvan gereden
schakelt lastig
Zo'n klein geval zekerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef sinepedraap het volgende:
Koop een quad, neem een begrenzer, weerikveel wat je allemaal kan doen
tja dat is met alles, maar iig wel respectquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef HUORATRON het volgende:
[..]
Het is even wennen maar als je het een tijdje doet is het heerlijk
ja en dan heb je alle voordelen van een brommer niet, ga dan gewoon met de autoquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zo'n klein geval zekerHeb nog nooit iemand zien rijden op een quad die enigszins van fatsoenlijk formaat was.
Dan gaat ie te snel en overtreed je dus regels...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef leeell het volgende:
[..]
heb een oldtimer brommer die origineel is en te snel gaat, wat nu?
dus ik word verboden mijn hobby uit te oefenen zonder opvoer-praktijken te hebben uitgevoerd?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:40 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Dan gaat ie te snel en overtreed je dus regels...
Ik mag meerdere auto's hebben die niet APK gekeurd meer zijn, zolang ik er maar niet de weg mee op ga...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
dus ik word verboden mijn hobby uit te oefenen zonder opvoer-praktijken te hebben uitgevoerd?
ja niet gekeurd is wat anders man, die van mij staat gewoon netjes op verzekering, nooit aan gekloot maar toch mag het niet, dat is toch kromquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Ik mag meerdere auto's hebben die niet APK gekeurd meer zijn, zolang ik er maar niet de weg mee op ga...
Het is inderdaad beetje sneu, maar de regels zijn er om een reden... Je mag gewoon met die scooter dan niet de weg op, doe je het toch dan riskeer je een boete en is die zeker terecht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ja niet gekeurd is wat anders man, die van mij staat gewoon netjes op verzekering, nooit aan gekloot maar toch mag het niet, dat is toch krom
Valt wel mee, ik heb zelf ook zo'n ding gehad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:32 schreef leeell het volgende:
[..]
wel eens op een 3bak daarvan gereden
schakelt lastig
Laat me raden, een PK?quote:Op woensdag 13 april 2011 10:18 schreef achterlijke_gladiool het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb zelf ook zo'n ding gehad.
Ik vond het juist heerlijk rijden.
Wat een mongolquote:Op woensdag 13 april 2011 10:35 schreef Bertolli het volgende:
Vroeger ook aangehouden en moest op een rollerbank. Had een 6bak kawasaki. Die agent wist niet dat het een schakelbrommer was dus ging niet verder dan de eerste versnelling
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |