En wil je dan kort haar of glad?quote:
Ik ren wiel, en scheer. Nee, als ik ieder ander dan mede-fietsers mag geloven is het niet normaal. Een gemiddelde man scheert hooguit zn ballen om het geheel pijptechnisch aantrekkelijk te maken. Ik ken geen mannen die hun benen scheren omdat hun vriendin dat mooi vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef EINZ het volgende:
Bijvoorbeeld wielrenners. Maar ook gewone mannen schijnen dat te doen, vaak omdat hun vrouw dat op prijs stelt.
Nu mijn vraag, in hoeverre is het voor een man normaal om zijn benen te scheren en stellen vrouwen dat echt op prijs?
Want dan valt het vanzelf uit?quote:
Brrr.quote:
quote:
Ik vind het niet normaal, maar dat vind ik ook niet van een man die zijn oksels scheert.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef EINZ het volgende:
Bijvoorbeeld wielrenners. Maar ook gewone mannen schijnen dat te doen, vaak omdat hun vrouw dat op prijs stelt.
Nu mijn vraag, in hoeverre is het voor een man normaal om zijn benen te scheren en stellen vrouwen dat echt op prijs?
Goedzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Soempie het volgende:
Ik zou het niet waarderen. Maar ik waardeer het ook niet als een man zijn borsthaar of schaamhaar scheert.
[..]
Brrr.
Is toch niet raar?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Powerful_Wizard_IRL het volgende:
Ik hoorde een keer in de sportschool twee mannen discussieren over waar ze het beste heen konden om zich te laten waxen.![]()
![]()
Jawel. Een man hoort dat niet te doen. Je wilt toch een vent, geen vrouw 2.0?quote:
Was het niet hun auto?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef Powerful_Wizard_IRL het volgende:
Ik hoorde een keer in de sportschool twee mannen discussieren over waar ze het beste heen konden om zich te laten waxen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Venus-Castina het volgende:
Een man mag zich best goed verzorgen, ik vind het heerlijk als een man zijn benen scheert of zelfs zijn nagels goed bijhoudt
perfect type ervoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Insomniax het volgende:
[..]
Dan noem je ook iemand
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:33 schreef Taartjeh het volgende:
[ afbeelding ]
Deze man heeft zelf zijn nagels gelakt![]()
![]()
![]()
Het cultureel bepaalde spastisch tegengaan van secundaire geslachtskenmerken vind ik ook erg vreemd.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Powerful_Wizard_IRL het volgende:
[..]
Jawel. Een man hoort dat niet te doen. Je wilt toch een vent, geen vrouw 2.0?
Is het niet logischer om te stellen dat je op blond valt omdat je donker haar onaantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:36 schreef 08gnoT. het volgende:
Scheren hoeft niet nee, al vind ik donker haar ook onaantrekkelijk. Gelukkig val ik op blond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Vengerr op 13-04-2011 14:19:38 ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |