Mwah, ik geloof niet zo in dat PUA-gebeuren. En de vrouwen die daar wél intrappen wil je niet lijkt me.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef Keep_Walking het volgende:
Nja, je kan ook wat andere dingen leren. Maar ben verder wel eens met je laatste zin.
Een vrouw schaken is één ding, een serieuze relatie iets anders. Als het schaken gebaseerd is op wat gegoochel en daarna moet je dan weer opeens jezelf zijn... Gaat niet werken, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet zo in dat PUA-gebeuren. En de vrouwen die daar wél intrappen wil je niet lijkt me.
Nee idd.. wat staat er zoal in die PUA dingen dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
[..]
Een vrouw schaken is één ding, een serieuze relatie iets anders. Als het schaken gebaseerd is op wat gegoochel en daarna moet je dan weer opeens jezelf zijn... Gaat niet werken, denk ik.
Precies.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Halcon het volgende:
Een vrouw schaken is één ding, een serieuze relatie iets anders. Als het schaken gebaseerd is op wat gegoochel en daarna moet je dan weer opeens jezelf zijn... Gaat niet werken, denk ik.
Allerlei trucjes om vrouwen in te palmen c.q. te manipuleren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Nee idd.. wat staat er zoal in die PUA dingen dan?
Altijd als ik PUA lees, moet ik denken aan mylifeisgrey. Waar is hij ooit.
Omdat ik even maalpauze neem en ook even ontspanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Deze.
Waarom antwoord je niet in je eigen topic?
Dat plaatje wat jij posttequote:
quote:Goatse.cx (pronounced either /otsi dt si ks/ or /ot.sks/ "goat sex" as the domain intends), often referred to simply as "Goatse", was an Internet shock site. Its front page featured a picture, entitled hello.jpg, showing a naked man stretching his anus with both hands, to approximately the width of his hand. The inside of his rectum is also clearly visible. Below his gaping anus, his penis and scrotum are visible, as well as a golden ring on the ring finger of his left hand. This site became a notorious surprise image and Internet meme, and wasand, through external hosting, still isused regularly for bait-and-switch pranks, preventing hot-linking in a hostile manner, and defacing websites, in order to provoke extreme reactions. Even though the display of the site was removed in 2004, its images are mirrored throughout the Internet today.
Heb gewoon gelinked naar een foto van het spiegelpaleis: http://jan.moesen.nu/medi(...)20-spiegelpaleis.jpgquote:
Ik zei niks over PUA. Daar geloof ik ook niet (echt) in.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mwah, ik geloof niet zo in dat PUA-gebeuren. En de vrouwen die daar wél intrappen wil je niet lijkt me.
Dan is het niet jouw schuld maar dat van die website. Hoe dat kan weet ik ook nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heb gewoon gelinked naar een foto van het spiegelpaleis: http://jan.moesen.nu/medi(...)20-spiegelpaleis.jpg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |