Oj, oj, waarom dat nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj krijg heul niks van mij! Behalve op je klote
Nou ik bibber al helemaal man brrrrquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
JIj krijg heul niks van mij! Behalve op je klote
Doe nou verdomme eens antwoorden op mijn vraagquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nou ik bibber al helemaal man brrrr
Stokkiequote:
Stuk voor stuk kutquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is wel zeer divers. 1 artiest, maar zo veel verschillende stijlen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef quaas het volgende:
[..]
Stuk voor stuk kutJij bent dan ook 15SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt inderdaad. En ik vind het niks tegenvallen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:49 schreef djkoelkast het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil, maar het is wel zeer divers. 1 artiest, maar zo veel verschillende stijlen.
Dag meneer Fantaquote:
die koelkast afgelopen uur heeft gedraait? njah was eigenlijk nog nie zo bekent met Falco, maar klonk wel aardigquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dag meneer Fanta
En wat vond jij van de muziekjes?
Hoiquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dag meneer Fanta
En wat vond jij van de muziekjes?
Het is een Oostenrijker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast heeft nou eenmaal een zwak voor Duisters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef _Fanta het volgende:
[..]
die koelkast afgelopen uur heeft gedraait? njah was eigenlijk nog nie zo bekent met Falco, maar klonk wel aardig
Ik zit echt te genietenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Stokstaart het volgende:
Het ziet blauw hier zet eens een raampje openRokenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Voetbalquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan! Stomme Feyenoorder
Zeg gedraag je eens even tegen Samzzquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Omdat het kan! Stomme Feyenoorder
Ik red mezelf wel, sweetie. Een tietenbots en hij ligt languit waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zeg gedraag je eens even tegen Samzz
heb je Mark Knopfler nog weten te tracerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Het kan zijn dat er een enkel muziekje dubbel is met gisteren.
Van 2 wist ik niet zeker of ik ze gedraaid had en ik ben mijn briefjes kwijt
Jij bent geen 1.70+ en 80 kilo, dus jou kan ik met gemak hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik red mezelf wel, sweetie. Een tietenbots en hij ligt languit waarschijnlijk
nee nog niet, dat wordt toch wel donderdag denk ikquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
heb je Mark Knopfler nog weten te traceren
O daar twijfelt niemand aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik red mezelf wel, sweetie. Een tietenbots en hij ligt languit waarschijnlijk
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jij bent geen 1.70+ en 80 kilo, dus jou kan ik met gemak hebben![]()
Balen zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee nog niet, dat wordt toch wel donderdag denk ik
Falco.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar. Hoe zit het met die Falko. Is die raakbaar?
lang leve SAM die houdt een log bijquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Symphonic het volgende:
Het kan zijn dat er een enkel muziekje dubbel is met gisteren.
Van 2 wist ik niet zeker of ik ze gedraaid had en ik ben mijn briefjes kwijt
die is weer op zijn geboortegewichtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja. Maar. Hoe zit het met die Falko. Is die raakbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |