Och, morgen mag ik weer naar Emmenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Nice!!
Om de hoek werken is altijd tof. Daarom doe ik dat ook 5 dagen per week.![]()
Thuiswerken is dan ook niet zo nuttig, kost me meer tijd om alle trage Citrix-zooi op te starten dan om naar het werk te fietsen.
Damn!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Och, morgen mag ik weer naar Emmen
Afgelopen paar weken meer dan 2000 km/w gereden voor werk..
En dan ook geen helm op doen omdat je haar anders in de war komt te zitten?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jammer
je kan niet genoeg scooters raken
ik heb er ook 1 gehad vroeger
juist wel een helm....niks irritanter dan insecten koppen met 80km/uquote:Op woensdag 13 april 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
En dan ook geen helm op doen omdat je haar anders in de war komt te zitten?Of was je een verantwoordelijke scooterbezitter?
Wel opgevoerd dusquote:Op woensdag 13 april 2011 08:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
juist wel een helm....niks irritanter dan insecten koppen met 80km/u
Haal ik wel weer inquote:Op woensdag 13 april 2011 07:52 schreef Q. het volgende:
Oh, vervelend dat je nu dat hele stuk moet rijden. Beetje jammer.
duh...quote:
ik wil ookquote:
Juist als je ziek bent! Als is het maar een kwartierquote:
ik denk dat ik het ook niet langer vol kan houden...heb nauwelijks luchtquote:Op woensdag 13 april 2011 08:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Juist als je ziek bent! Als is het maar een kwartier
Beterschap
Er lag vanmorgen ijs op het dak hier tegenoverquote:
Nauwelijks wind hierquote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis dat de zon er is, daardoor is het nog te doen, maar verder wel koud en winderig.
Brabo's zijn tofquote:Op woensdag 13 april 2011 08:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zal wel komen doordat ik in Grûn ben. Maar goed, ik heb toffe mensen om me heen, jij brabo's
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen diegene die bier brouwen (en Ang3l).
Lekker binnen blijven dus en van achter het raam genieten.quote:Op woensdag 13 april 2011 08:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Tis dat de zon er is, daardoor is het nog te doen, maar verder wel koud en winderig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |