ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Kokkie.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Altijd de sarcasme modus aan
En van die "pakkies shag" onder hun oksels? Bedoel je dat misschien, hahah.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:16 schreef Ceetje.. het volgende:
Vroegah, toen vrouwen nog haren op hun benen haddenom over de rest van de beharing maar niet te spreken
![]()
speciaal voor kokjequote:Op dinsdag 12 april 2011 22:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik wil niet eens kijken wat er onder die spoiler zit eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol, tja dat kan gebeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:18 schreef superkokje het volgende:
[..]
![]()
![]()
was te druk met typen, had de nieuwe gemist
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Goed dat de gast op zijn gedrag aangesproken mag worden... kan mij wel voorstellen wat je bedoeld. Is bij ons ook wel het geval de frontoffice heeft direct contact met de klant, en die wil natuurlijk dat zijn systeem zo snel mogelijk weer in de lucht is. Ik wil dat het systeem vooral weer goed en betrouwbaar in de lucht is. Alleen hebben jullie meer gasten op een dag dan ik gecrashte systemen heb, dus is er lijkt mij inderdaad meer kans op spanning tussen bediening en keuken, dan bij ons tussen front- en back-office.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:17 schreef superkokje het volgende:
[..]
ken genoeg streken, maar worden niet toegepast. Gelukkig hebben wij een werkgever die het toestaat dat een gast op zijn gedrag wordt aangesproken door een leidinggevende als het de perken te buiten gaat. Maar dit soort dingen kunnen achter de schermen wel sfeerbepalend zijn. Ook belangen tussen keuken en bedienig kunnen voor spanning zorgen, Hebben beide andere prioriteiten. daarom is communicatie zo belangrijk
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je welquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ga niet kijken naar een mosselbaard
Schoonheid ik heb je gemistquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Eeehmm.........kennen jullie me nog![]()
Achtelijk druk steeds, probeer bij te lezen steedsmaar is onmogelijk soms.
Hallo Fokkers.....
\quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
oh je bedoeld die groot uitgevallen ötziquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
't is geen mosselbaard maar onze voorouder van vroeguh weet je wel
Hey hoi! Nu was jij vermist...quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef MissJ.24 het volgende:
Hallo Fokkers.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |