Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wedden dat Bollokus een melk reclame krijgt
misschien toch welquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je toch helemaal niet nodig....
Omdat je lenzen draagtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?
daar ga ik niet naar gokkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je lenzen draagt![]()
waarom kreeg ik de schaamlipcorrecties en botox reclames
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb geen idee
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve fokkers, ik ga mijn bedje opzoeken en lekker. Morgen weer vroeg dag.
tot morgenavond![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
vrijgezellenavond, ben allang getrouwd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
nee hoor ik krijg de juistequote:We krijgen dus allemaal de reclames voor onze kiezen die we juist niet (denken) nodig te hebben
quote:
klikken dus... krijgt Danny geld voorquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan doe ik niet meer op die link klikken
Welterusten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
waar hou je van type lau of type sharon?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?
van die abbos die ze verkopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
van die abbos die ze verkopen
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar hou je van type lau of type sharon?
ga dan voor de singles.. volslank is 42+ maatje (en sharon is een maatje 40)quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer is
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ga dan voor de singles.. volslank is 42+ maatje (en sharon is een maatje 40)
Haar bovenkleding wel, ik denk dat haar broeken een maatje meer zijn idd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.
hmmm.... ik heb ze allemaal gehad van 36 t/m 46... Sharon is echt wel een maatje 40, met 42 heb je al geen duidelijke middel meerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:30 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sharon is echt geen maatje 40, daar past zo'n kont niet in hoor.
broeken small, medium, wide... denk echt 40 wide en niet 42 smallquote:Op woensdag 13 april 2011 00:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haar bovenkleding wel, ik denk dat haar broeken een maatje meer zijn idd.
Ligt idd ook heel erg aan het model van de broek. Hoe dan ook, haar billenpartij is redelijk meer aanwezig dan andere onderdelen van haar anatomie.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
broeken small, medium, wide... denk echt 40 wide en niet 42 small
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:37 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ligt idd ook heel erg aan het model van de broek. Hoe dan ook, haar billenpartij is redelijk meer aanwezig dan andere onderdelen van haar anatomie.Ik vind dat ze gewoon een gezond figuur heeft, op camera zie je er ook steviger uit.
Niet doen dus... zijn gewoon geldkloppers... wie weet ontmoet je een leuke vrouwtje hier op Fok!quote:Op woensdag 13 april 2011 00:41 schreef Vultarian het volgende:
10.000 vragen als je je in wil schrijven op zo'n site
ik vind haar ook niet te dik en zie dat idd liever dan zo'n laura waar je de ribben kunt tellenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komen
moet je eerst 4 paginas vragen invullen onder het motto zelfbeschrijving komt ergens aan het einde de vraag of je zelfkennis hebt...quote:Op woensdag 13 april 2011 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Niet doen dus... zijn gewoon geldkloppers... wie weet ontmoet je een leuke vrouwtje hier op Fok!
Ze is idd een scandinavisch type zoals ze dat noemen, beetje grover gebouwd.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
dat dus... ze heeft helaas het figuur wat snel overgewicht krijgt (net als ik), maar te dik is ze m.i. zeker niet. In de USA noemen ze dat een europeaans figuur en zien de amerikaanse mannen die ik ken liever dan de skelletten ala lauro of de echte dikkerts die het invalide toilet moeten gebruiken omdat ze niet door een gewone toiletdeur door komen
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:45 schreef Vultarian het volgende:
[..]
moet je eerst 4 paginas vragen invullen onder het motto zelfbeschrijving komt ergens aan het einde de vraag of je zelfkennis hebt...
als ik daar nee in vul maakt dat al die eerdere vragen dan niet een beetje ongeldig?
grappig, noemen ze dat echt een scandinavisch type?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze is idd een scandinavisch type zoals ze dat noemen, beetje grover gebouwd.Niks mis mee als je het maar een beetje in de gaten houdt, niet zo ver laten komen dat je daadwerkelijk naar het invaliden toilet moet.
Zijn zij nou zo dom of Vultarian te slim?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
lijkt mij wel ja...
zie je wel je bent gewoon te slim
Down South waar ik zat (Georgia) noemden ze het een Irish typequote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef Vultarian het volgende:
[..]
grappig, noemen ze dat echt een scandinavisch type?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:48 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zijn zij nou zo dom of Vultarian te slim?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
In het geval van Vultarian een lastige maar ik moet hem ditmaal de credits geven dat hij te slim is
Lol, het gaat iig om een vrouw die langer is dan gemiddeld, zware heupen heeft en ronde schouders, het heeft niets te maken met of je dik of dun bent maar hoe je proporties zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Down South waar ik zat (Georgia) noemden ze het een Irish type
Oh... in Georgia had je eigenlijk drie types met wat subtypes... Old American Old.... was of kort, dik en rondborstig (african decent), of medium-hight, slank en rondborstig (old money european descent), Irish type: medium hight, gevuld en rondborstig (favoriet bij de mannen), new world Californian of Miami type; lang, blond, graat magerquote:Op woensdag 13 april 2011 00:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het gaat iig om een vrouw die langer is dan gemiddeld, zware heupen heeft en ronde schouders, het heeft niets te maken met of je dik of dun bent maar hoe je proporties zijn.
was er weer een SL?quote:
Lol, ieder land misschien wel zijn regeltjes/voorkeuren, in latijns amerika zeggen ze scandinavian type.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh... in Georgia had je eigenlijk drie types met wat subtypes... Old American Old.... was of kort, dik en rondborstig (african decent), of medium-hight, slank en rondborstig (old money european descent), Irish type: medium hight, gevuld en rondborstig (favoriet bij de mannen), new world Californian of Miami type; lang, blond, graat mager
quote:
quote:
No hard feelings herequote:Op woensdag 13 april 2011 01:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Verhip ik zit in de SC! Tnx Mark
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |