Snel graag is alweer bedtijd.......quote:
staan er opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Snel graag is alweer bedtijd.......![]()
En voor je het weet is er dan weer een week voorbij, heb verdomme teveel levens. waaris de tijd dat ik geen leven had en hier 24 uur per dag zat......![]()
![]()
quote:
heb daar vroeger bij gespeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wel grappig jij support de NL versie van het USA team dat ik volg
quote:
we zijn hier liev geweest hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
niet zo hard praten fam ten rusten gelegd nu stiekem nog even checken
ze zijn er nogquote:
zullen heeeeeeel zachtjes pratenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aanquote:
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:15 schreef bollokus het volgende:
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
is ook alleen een smiley hequote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
bollo niet huilen... denk aan je imago.... ik heb gezegt dat je blauwe sokjes draagt en dus niet huilt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef bollokus het volgende:
[..]
tuurlijk, en na even terug lezen zit me schatje al achter de andere aan
veul en veul tge lang was een nachtje van 2 uur en alcohol misbruik zit in dat zelfde verhaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh okay, is het gezellig? Las dat je goed hebt bijgekletst met je tante.![]()
heb nl football nooit gevolgd, wist eigenlijk niet eens dat het hier leefde. Ben besmet geraakt toen ik in de USA woonde... en ben nu heel blij met mijn ESPN America hier op de boxquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:16 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was nog in de tijd van de Amsterdam rams en crusaders in de top
da's het juiste smileyquote:
Haha, dat was therapeutisch toch...?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
veul en veul tge lang was een nachtje van 2 uur en alcohol misbruik zit in dat zelfde verhaal
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
LIEFDE
Niettus hoor, wilde alleen even wat nakijken zeg maar, een soort apk keuringkie.
Kus Bol, hoe is die?
aan het einde niet meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:19 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, dat was therapeutisch toch...?
Bollo spreekt nu ook Chinees en Japansquote:
je hebt geluk dat ik me bril niet op hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Lieve Bollokus, je bent toch de enigste!!!!!!!!
kokje, foto's gezien als Bol ooit ontsnapt ........jeweettoch......![]()
Lol, jij doet een Lauraatje?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Maar wel een keertje goed.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bollo spreekt nu ook Chinees en Japans
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef bollokus het volgende:
[..]
kan ook swahilies zijn of zo.........
quote:
zeker, hoort er ook bijquote:[..]
Maar wel een keertje goed.
je bent toch nooit te oud om te lerenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
respect je sprak toch al slechts een taaltje of zes
die zitten al meer dan een uur naar mensen te kijken die een film zitten te kijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
bij de buren nog iets gebeurt??? of mag je dat niet vragen![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
die zitten al meer dan een uur naar mensen te kijken die een film zitten te kijken
zo is het ook hier in nederland begonnen. In arnhem begon dat in de jaren 80 door een oud marinier die op curacao besmet is geraakt. eind 80 ben ik gaan spelen begin 90 een keer kampioen van nederland geweest. Zoals ik zondag al zei, echte sportquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heb nl football nooit gevolgd, wist eigenlijk niet eens dat het hier leefde. Ben besmet geraakt toen ik in de USA woonde... en ben nu heel blij met mijn ESPN America hier op de box
quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:20 schreef MissJ.24 het volgende:
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MissJ.24 het volgende:
Een Lauraatje!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, als ik Lauraatjes zou doen, zou ik niet in de spiegel durven kijken. Niks alleen maar kriebelen, ik hit wel Homebase.
keek net boven in de kast maaruhquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zojuist kwamen daar wel de eerste biertjes voorbij, niet jouw brand
Bier? Bavaria? Dat hoort niet in 1 zin volgens wederhelft...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zojuist kwamen daar wel de eerste biertjes voorbij, niet jouw brand
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.
Nee hoor Bol is mijn man hier.Doe je niks meer aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik bedoel switchen van "lovers" ik had je ook wel hoger ingeschat dan alleen frunniken.
drie cossen vol bij het kijkken naar een filmquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:23 schreef bollokus het volgende:
bij de buren nog iets gebeurt??? of mag je dat niet vragen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |