Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wedden dat Bollokus een melk reclame krijgt
misschien toch welquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je toch helemaal niet nodig....
Omdat je lenzen draagtquote:Op woensdag 13 april 2011 00:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, maar waarom ik dan brillenreclame krijg?
daar ga ik niet naar gokkenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Omdat je lenzen draagt![]()
waarom kreeg ik de schaamlipcorrecties en botox reclames
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik heb geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 00:15 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niks, durfiknie....quote:Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef Vultarian het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:16 schreef kahaarin het volgende:
[quote]Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb geen idee
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
lieve fokkers, ik ga mijn bedje opzoeken en lekker. Morgen weer vroeg dag.
tot morgenavond![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:11 schreef Ceetje.. het volgende:
vrijgezellenavond, ben allang getrouwd
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
nee hoor ik krijg de juistequote:We krijgen dus allemaal de reclames voor onze kiezen die we juist niet (denken) nodig te hebben
quote:
klikken dus... krijgt Danny geld voorquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
klikken dus... krijgt Danny geld voor
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dan doe ik niet meer op die link klikken
Welterusten.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
tot morgenavond![]()
![]()
waar hou je van type lau of type sharon?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:25 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ok, zal ik voor singles uit mijn omgeving gaan of volslanke singles?
van die abbos die ze verkopenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar denk jij dat ze de FOK-servers van betalen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
van die abbos die ze verkopen
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer isquote:Op woensdag 13 april 2011 00:26 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
waar hou je van type lau of type sharon?
ga dan voor de singles.. volslank is 42+ maatje (en sharon is een maatje 40)quote:Op woensdag 13 april 2011 00:27 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou als je het zo stelt, meer type sharon, ben alleen beetje bang dat het merendeel niet een maatje meer maar heel wat maatjes meer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |