misschein doen ze wel een duet! dat tick-tock-nummer dat eerst met Anouk was! godsamme, dat wordt een muzikaal oorgasme!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:40 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je gaat dus speciaal voor Kane en Miss montreal
Het album nu een aantal keer beluisterd, en ik denk dat wij de zelfde smaak hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:33 schreef Timo20 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAA Katy B![]()
![]()
![]()
![]()
Eindelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteren ook al bij Paul, het wordt nog wat
![]()
`t album is geweldigluister vooral eens track 10 "Easy Please Me" Wat `n track is dat
![]()
popular!quote:
Das zonde... Mijn draagbare radiootje hapert nooitquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
popular!
maar door streamhapering miste ik het begin
daar ben ik ook een beetje b ang voor, maar ik vind het vet klinken....quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef Pino112 het volgende:
Nieuwe Nero, zal wel minder snel op 3FM worden gedraaid dan Me&You denk ik zo.
Ik vind em bruut.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar ben ik ook een beetje b ang voor, maar ik vind het vet klinken....
ja, ik vind dat wel een leuk liedje...quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik vind dat wel een leuk liedje...
en net Vanderbuyst...ik wil niet zeuren, maar volgens mij kon je eind januari stemmen op Vanderbuyst en "Boef en de Gelogeerde Aap" en 1 van die 2 zou hollandse nieuwe worden....volgens mij is dat niet gebeurd...
Eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:48 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Het album nu een aantal keer beluisterd, en ik denk dat wij de zelfde smaak hebben. Easy Please Me, idd wat een plaat
![]()
. Verder springen voor mij Go Away en Why You Always Here er uit. Gewoon een goed album
.
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meerquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
2terabyte per maand downloaden?? mijn God, en dan dacht ik dat ik aardig bezig was, maar ik kom in 9 maanden tot nog geen 3terabyte!
in totaal heb ik hier zo'n 2TB, maar ik kijk en luister ook vrij veel van wat ik download...quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tehfuck, zoveel opslag heb ik niet eens. Bijna 1TB vol, binnenkort dus nog maar 1TB kopen, die HDD's kosten geen drol meer.
Geweldigquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:27 schreef hole1988 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)a_oortje_google.html
Ik wilde een ruime 2 uur geleden al pittenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:42 schreef 3rdRock het volgende:
nog ff Gers Live luisteren en dan naar bed hoor! ik zit hier alweer langer dan gepland
ik had met mezelf afgesproken tussen 11 en half 12 naar bed te gaan en dan nog wat te lezen...ach, daat laatste gaat nog wel lukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wilde een ruime 2 uur geleden al pitten.
Dat andere nummer is wel leuk imo..quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
goed, ik vond Gers live niet zo heel veel soeps en ik ga pitten..
tot morgen allemaal en slaap lekker
Het is nu een enorm inkoppertje om er eentje te plaatsen, maar ik doe het nietquote:Op woensdag 13 april 2011 00:12 schreef minthy het volgende:
Blij dat Rock al slaapt, blijven we iig vrij van foto's van Beth Ditto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |