Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikkequote:
Oh krijgen we dit.quote:
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Jo vind het niet erg nu. Die is weer aan het ikke ikke
Inderdaad! En nu gaan zitten jankenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
Ja vind je het gek die mo komt ff aanhollen om te rennen en ff er lekker tegin te gaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef suksan het volgende:
[..]
ja de hele tijd ikke ikke ikke ......
Hun mogen van mij nu oprottenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
toch zijn die Lau en Mo 2 valse krengen zeg eerst lopen roddelen over Jo enzo en nu Jo beetje aanvallen alleen omdat ze balen dat ze die card gekregen hebt
ze zaten in het winnende team hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Diamonds28 het volgende:
Hij is wel gaaf,.. ik ben toe aan een schapie,...quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Oh krijgen we dit.
Die vent loopt nu al tijden te zuigen hier, en ik reageer een keer. En dan dit.
Wie zuigt kan terug gezogen worden.
Hij doet het erom, let nou maar eens een keer op zijn posts.
Inderdaad!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:25 schreef ToughLove het volgende:
Wat een slijmerds nu Jo bovenaan stond. Afgelopen dagen konden ze hun mond niet houden over haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |