abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95414932
ZEG "NEE" TEGEN TELE2!

Misleid door de mooie reclamebeloftes die achteraf niet worden nagekomen, heb ik de grootste fout van mijn leven gemaakt door klant te worden op het mobiele netwerk van Tele2. Ik heb in het verleden grof geld verloren met de aankoop van vervuilde grond in Venezuela, ben ooit in Brussel met geweld beroofd van mijn auto, en onlangs schaamteloos opgelicht door een Poolse botenbouwer. Maar dat alles valt in het niet bij de Mafia praktijken van die bende zelfverrijkende leugenaars welke zich angstvallig verstopt houdt in hun zwaarbewaakte hoofdkantoor in Diemen.

Laat ik om te beginnen iets "positiefs" melden: klant worden bij Tele2 is absoluut perfect geregeld, zeker als je het via internet doet. Het maakt niet uit waar je klikt, scrollt of aanvinkt: aan een wurgcontract met voorwaarden die door deze zichzelf betrouwbaar noemende provider achteraf blijkbaar zomaar en eenzijdig mogen worden veranderd, zit je in no-time vast. Ze proberen het zelfs om NA de plek waar je voor "akkoord" klikt nog aanvullende afspraken te vermelden, waar je zonder ze gezien te kunnen hebben wel mooi aan gehouden wordt: in de papieren praktijk zou men het achteraf wijzigen van een reeds getekende overeenkomst als valsheid in geschrifte betitelen, maar zoals gezegd kan bij Tele2 alles!

En al je dan eenmaal klant bent geworden en tot drie keer toe vergeefs een middag vrijaf hebt moeten nemen voor de bezorgdienst die niet komt opdagen op het afgesproken tijdstip, staat ie dan eindelijk voor je deur: de man met het pakje met daarin de felbegeerde smartphone plus de exclusieve SIM-kaart van Club Tele2. Maar je krijgt je zending niet zomaar! O nee, eerst moet je paspoort getoond en gefotografeerd worden (da's zeker voor het "grenzeloos belplezier"?), wat op een dusdanig opzichtige manier gebeurt dat je buren welhaast moeten denken dat je op iets ontzettend vreselijks betrapt bent zoals de ontvangst van een zending drugs of kinderporno. Ook de pinpas moet door de gleuf (en wel voor EEN hele cent) en uiteraard mag ook die op de foto. Gelukkig bleef het nemen van vingerafdrukken en een DNA-monster me deze keer nog bespaard.

Maar dan heb je ook wat, zult u denken? Welnee, dan begint de ellende pas echt. Het toestel, dat met een SIM-kaart van elke andere aanbieder direct en zonder problemen aan de slag gaat, moet bij Tele2 eerst heel ingewikkeld worden omgeprogrammeerd om te kunnen functioneren op hun netwerk. Of beter: het netwerk van T-Mobile, want Tele2 zelf heeft helemaal geen eigen infrastructuur (al hun geld gaat op aan bonussen en aan advocaten), en daarom moeten alle abonnees de toestellen instellen alsof deze in het buitenland aan het "roamen" zijn. Wat vreselijk onhandig is wanneer je zoals ik in de grensstreek woont, want zonder dat je het in de gaten hebt schakelt het toestel voortdurend over naar het netwerk van het buurland, en dan wordt bellen naar vrienden die honderd meter verderop staan ineens schreeuwend duur, tot groot genoegen ende omzet van Tele2.

Gelukkig hoeft u zich om dat laatste de eerste twee maanden niet druk te maken, want gedurende die periode beschouwt Tele2 haar klanten standaard als niet-kredietwaardige criminelen en KUNT u helemaal niet bellen (of internetten) in het buitenland. Hoewel met die mogelijkheid in de reclame wel uitbundig geschermd wordt en u ook voor deze aanvullende diensten de volle mep betaalt. En dat terwijl hierover met geen letter (zelfs geen onleesbare kleine) wordt gerept in de Algemene Voorwaarden. De helpdeskmedewerker die ik gevraagd heb naar het waarom van dit verzwijgen, antwoordde mij: "wij vertellen onze klanten liever niet alles, want het is al zoveel informatie". Zeker tot dusver uitsluitend klanten in de categorie zwakbegaafd gehad?

Mensen, enig idee hoe lullig (en duur!) het is als je helemaal naar Luxemburg rijdt voor een afspraak met vrienden die van elders komen, maar je als enige een leuke middag aan je voorbij moet laten gaan omdat je GSM met Tele2-abonnement het opeens en vooraf onaangekondigd weigert te doen? Ik heb er een boze klacht over gestuurd naar de stijve pakken van het hoofdkantoor, maar die werken daar zelf blijkbaar pas twee maanden en dan mogen ze waarschijnlijk de computers nog niet gebruiken om een mail met excuses te sturen naar een gedupeerde klant. Of de klachten komen daar standaard niet aan "als ze niet aangetekend verstuurd zijn". Laat Tante Pos zich werkelijk zo schaamteloos schofferen en van leugens en diefstal betichten door deze groep beroepscriminelen? Valt me toch een beetje van ze tegen...

En dan open je voor het eerst je spiksplinternieuwe browser en gaat er een wereld voor je open op het internet! Nou ja, die kruipt tergend langzaam je schermpje binnen, want van de beloofde 1 (soms zelf een heuse 2) Mbits/seconde aan downloadsnelheid komt in de praktijk nog geen procent terecht: zelfs mijn oude 32 kbits inbelmodem van KPN op mijn vaste lijn was nog sneller, en wel in 1988. Weest echter niet bevreesd, want de uiterst trage en instabiele verbindingen van Tele2 kunnen u behoeden voor de ellende die mij daarna ten deel viel: een totale blokkade van mijn internetmogelijkheden, voor de duur van de rest van de hele kalendermaand (en die rest duurt bij Tele2 altijd minimaal 30 dagen, zelfs als het u op de 25e overkomt). "Fair Use Policy", noemt de mobiele Gestapo uit Diemen deze oplichterij.

"De vrijheid van overal, altijd en met de nieuwste technieken mobiel bereikbaar zijn en internetdiensten kunnen gebruiken", houdt bij Tele2 in: vooral geen webpagina's laden met afbeeldingen of geluid erin, niet te lange zinnen of teveel hoofdletters typen in uw e-mails, en de foto's die u zo mooi kunt maken met de fraaie ingebouwde camera vooraf zoveel mogelijk bijsnijden en comprimeren, want Tele2 vindt uw internetgedrag al behoorlijk snel "unfair". De grens ligt om precies te zijn bij een heuse en hele 20 Mbytes (!) - een hoeveelheid waarvoor ik mijn ADSL-modem anno 2011 nog niet eens ga opstarten!

Maar wees gerust: de gebruiksvoorwaarden verplichten Tele2 om u vooraf een waarschuwing per SMS te sturen wanneer u de genereuze datalimieten van hun FUP dreigt te gaan overschrijden, zodat u uw surfgedrag tijdig kunt bijstellen naar de vooroorlogse normen en waarden van deze graaiersbende. Althans dat beloven ze wel, maar in de praktijk sturen de zakkenvullers en -wassers uit Diemen dat SMS'je pas twee dagen NA dat u zich aan uw misdrijf heeft schuldig gemaakt en dan is de afsluiting al lang een feit. Ook hier komt u er pas achter als u op de snelweg staat, op weg naar een belangrijke afspraak, en uw navigator er opeens mee stopt omdat de internetstekker er voor de rest van de maand (altijd 30 dagen dus) is uitgetrokken!

Ik heb al sinds 1985 een mobiele telefoon en sindsdien 13 abonnementen versleten bij bijna even zoveel providers. Daaronder zaten notoire boevenbendes als KPN en Vodafone, dus ik ben op dit gebied inmiddels heel wat ongein, onbeschoftheid en ongeinteresseerdheid gewend. Maar wat Tele2 presteert slaat werkelijk alles: ze zouden er verdomme een prijs voor moeten krijgen, want sinds de Nazi's de gedwongen arbeidsinzet van de Joden als therapeutisch bestempelden, heb ik niet meer een dergelijke "originaliteit" gezien bij het een rad voor de ogen draaien van hele bevolkingsgroepen. Waarbij ik uitdrukkelijk Tele2 NIET wil vergelijken met Nazi-Duitsland, omdat je aan de looptijd van een contract met die laatste groep maximaal vijf jaar vastzat en dat is sindsdien toch wel verbeterd.

De moraal van mijn verhaal? Ik wacht nog steeds op een goed functionerende verbinding, op de mogelijkheid om in het buitenland te bellen, en op een seintje dat ik eindelijk weer mag internetten (dat laatste zal wel via e-mail komen en als daarin opnieuw staat dat ik eerst mijn hele toestel moet verbouwen voordat ik het bericht kan lezen, wel... vult u zelf maar aan). En uiteraard wacht ik ook nog steeds op een teken van leven uit Diemen, naar aanleiding van mijn inmiddels zes onbeantwoorde klachtenbrieven. Even heb ik overwogen om 112 te bellen, want je zou bijna gaan denken dat daar misschien een medewerker al weken dood achter de balie moet liggen. Maar ja, zonder werkend abonnement kan dat helaas moeilijk...

En mijn conclusie? Ik kan het niet hard genoeg van de daken schreeuwen: NOOIT MEER TELE2! Ik ben atheist maar ik dank God op mijn blote knieen voor de dag waarop deze onzalige overeenkomst eindelijk afgelopen is, en ik weer vrij ben om over te stappen naar een provider voor wie tevreden klanten wel nog een groot goed zijn. Ik kan, nee: moet, het iedereen met klem afraden om ooit met dit bedrijf in zee te gaan. Geloof mij: het kost je je nachtrust, het kost je maagzweren en het kost je klauwen vol geld! Binnenkort start ik een Twitter-account, waarmee ik iedereen ga oproepen om zijn of haar nachtmerries met Tele2 te delen met de rest van de aan handen en voeten gebonden clientele van dit bedrijf. Houd moed - Houd contact - Mail mij uw ervaringen, op:

[ Bericht 0% gewijzigd door Netsplitter op 13-04-2011 11:56:48 ]
pi_95415011
Ik ben juist heel erg tevreden met Tele 2.
pi_95415159
Leuk verhaal, lekker bondig.

Geheel eens hoor knul :N
pi_95415270
Welke provider ga je dan zitten? Vodafone die heel mooi onbeperkt internet aanbieden die niet onbeperkt is, T-mobile waar je nergens in Nederland bereik hebt of KPN waar mensen zich blauw aan betalen terwijl je er weinig voor krijgt?
pi_95415358
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
Welke provider ga je dan zitten? Vodafone die heel mooi onbeperkt internet aanbieden die niet onbeperkt is, T-mobile waar je nergens in Nederland bereik hebt of KPN waar mensen zich blauw aan betalen terwijl je er weinig voor krijgt?
Ik betaal helemaal niet blauw aan KPN en ben zeer tevreden over het internet, voor slechts 3.50
pi_95415561
Vodafone heft nooit onbeperkt internet aangeboden. Wel volgens een fair usage policy. En mensen die liepen te zeiken over de FUP snappen de markt niet. Onbeperkt volledige HSDPA snelheid voor een tientje, riiiight.... En de limieten van tegenwoordig zijn gewoon duidelijk.

En KPN vind ik ookniet duur. Zeker niet als zakelijke gebruiker wanneer je veel belminuten nodig hebt.

@TS je bent een jankerd. Als je een zwaardere gebruiker bent, ga je niet bij een budgetaanbieder als Tele2 zitten. Je kunt van te voren weten dat je dat probleem krijgt, en de voorwaarden had je vooraf kunnen lezen.
pi_95415636
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:28 schreef Dimens het volgende:
Welke provider ga je dan zitten? Vodafone die heel mooi onbeperkt internet aanbieden die niet onbeperkt is, T-mobile waar je nergens in Nederland bereik hebt of KPN waar mensen zich blauw aan betalen terwijl je er weinig voor krijgt?
Vodafone pretendeert niet onbeperkt internet aan te bieden hoor.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:36:04 #8
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_95415754


De Liekendiek Chuck van Tele2 _O_

Dankzij Tele2 is mijn sexleven weer fantastisch! Door de trage downloadsnelheid is pornokijken geen optie meer en kom ik zelfs weer buiten. Ik heb voor het eerst in zeven jaar de buren ontmoet!
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_95415763
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:34 schreef Brawler het volgende:

[..]

Vodafone pretendeert niet onbeperkt internet aan te bieden hoor.
Deden ze, anders wel,
Het ging om het voorbeeld dat elke mobile aanbieder vandaag de dag wel iets heeft om over te zeuren.
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:36:47 #10
3185 Adelante
To let it go now
pi_95415800
Als je net zo veel belt als typt, kan ik me een hoge rekening voorstellen :+
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_95415996
noodnummers kan je geloof ik zelfs zonder simkaart bellen als je pin nog geeneens is ingevoerd. Derhalve Hoax, je had 112 makkelijk kunnen bellen.
pi_95416143
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Dimens het volgende:

[..]

Deden ze, anders wel,
Het ging om het voorbeeld dat elke mobile aanbieder vandaag de dag wel iets heeft om over te zeuren.
Hiervoor zat ik bij T-Mobile, dus ik weet niet hoe dat eerst zat. Maar je hebt gelijk, iedere aanbieder heeft wel zijn minpunten. Alleen Tele2 als budgetaanbieder misschien iets meer.
pi_95416925
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:41 schreef Brawler het volgende:

[..]

Hiervoor zat ik bij T-Mobile, dus ik weet niet hoe dat eerst zat. Maar je hebt gelijk, iedere aanbieder heeft wel zijn minpunten. Alleen Tele2 als budgetaanbieder misschien iets meer.
Voordat ik mijn abonnement bij Vodafone had afgesloten ben ik naar de Vodafone winkel zelf gegaan en ben vragen gaan stellen. Daar vertelde zij mij over die Fair Use Polici dat je maximaal 10 keer het gemiddelde van de Vodafone gebruikers mag internetten, vrij onduidelijk nog. Dus ik heb gevraagd wat het gemiddelde aan internet gebruik is en toen werd mij verteld dat die rond de 1GB gemiddeld lag. Dus ik mocht 10GB internet gebruiken aan internet, dat vond ik wel redelijk en het was lekker snel (360kbps). 5 maanden later kreeg ik een brief thuisgestuurd over dat ik mijn internet gebruik moest minderen omdat ik ver boven de FUP zat en dat ik nog maximaal 800MB internet mocht gebruiken.

Stelletje naaiers zijn het ook, mij eerst vertellen dat ik 10GB internet mag gebruiken per maand en daarna even vertellen dat het gemiddelde van 1GB naar 80MB is gedaald. Maar je doet er niets tegen.
Was ook mijn eerste topic toen ik op Fok! zat, goeie tijden :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:55:27 #14
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_95417226
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Dimens het volgende:

[..]

Voordat ik mijn abonnement bij Vodafone had afgesloten ben ik naar de Vodafone winkel zelf gegaan en ben vragen gaan stellen. Daar vertelde zij mij over die Fair Use Polici dat je maximaal 10 keer het gemiddelde van de Vodafone gebruikers mag internetten, vrij onduidelijk nog. Dus ik heb gevraagd wat het gemiddelde aan internet gebruik is en toen werd mij verteld dat die rond de 1GB gemiddeld lag. Dus ik mocht 10GB internet gebruiken aan internet, dat vond ik wel redelijk en het was lekker snel (360kbps). 5 maanden later kreeg ik een brief thuisgestuurd over dat ik mijn internet gebruik moest minderen omdat ik ver boven de FUP zat en dat ik nog maximaal 800MB internet mocht gebruiken.

Stelletje naaiers zijn het ook, mij eerst vertellen dat ik 10GB internet mag gebruiken per maand en daarna even vertellen dat het gemiddelde van 1GB naar 80MB is gedaald. Maar je doet er niets tegen.
Was ook mijn eerste topic toen ik op Fok! zat, goeie tijden :')
gemiddeld een gig?!? :')
wtf :')
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_95417735
Een topic maken voor een lange kuttekst zonder samenvatting :')
-1 voor TS.
pi_95418196
quote:
2s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:01 schreef braddofiel het volgende:
Een topic maken voor een lange kuttekst zonder samenvatting :')
-1 voor TS.
Kuddos geven :')
pi_95418415
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:22 schreef husken het volgende:
Ik heb in het verleden grof geld verloren met de aankoop van vervuilde grond in Venezuela, ben ooit in Brussel met geweld beroofd van mijn auto, en onlangs schaamteloos opgelicht door een Poolse botenbouwer.
Als je dat allemaal laat doen dan vraag je er ook wel een beetje om hoor!

Grotjes, een tevreden klant van Tele2.
  dinsdag 12 april 2011 @ 22:34:54 #18
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_95420228
Ze hebben zichzelf natuurlijk niet voor niets letterlijk en figuurlijk gebombardeerd tot het zwarte schaap op de Nederlandse telecommarkt.

Maar je snapt zelf ook toch wel dat je een bedrijf dat klanten probeert te lokken met pratende schapen serieus kan nemen?
Waarbij het schaap ook nog eens de klanten alles uit gaat leggen, kortom je had van te voren al kunnen weten dat Tele2 er vanuit zou gaan dat je dommer bent dan een schaap.
So we just called him Fred
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:41:24 #19
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95424633
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef Dimens het volgende:

[..]

Voordat ik mijn abonnement bij Vodafone had afgesloten ben ik naar de Vodafone winkel zelf gegaan en ben vragen gaan stellen. Daar vertelde zij mij over die Fair Use Polici dat je maximaal 10 keer het gemiddelde van de Vodafone gebruikers mag internetten, vrij onduidelijk nog. Dus ik heb gevraagd wat het gemiddelde aan internet gebruik is en toen werd mij verteld dat die rond de 1GB gemiddeld lag. Dus ik mocht 10GB internet gebruiken aan internet, dat vond ik wel redelijk en het was lekker snel (360kbps). 5 maanden later kreeg ik een brief thuisgestuurd over dat ik mijn internet gebruik moest minderen omdat ik ver boven de FUP zat en dat ik nog maximaal 800MB internet mocht gebruiken.

Stelletje naaiers zijn het ook, mij eerst vertellen dat ik 10GB internet mag gebruiken per maand en daarna even vertellen dat het gemiddelde van 1GB naar 80MB is gedaald. Maar je doet er niets tegen.
Was ook mijn eerste topic toen ik op Fok! zat, goeie tijden :')
Dan ben je dus verkeerd geïnformeerd. Gemiddeld een gig, denk je dat nu werkelijk? En 10 Gig, dan zit je volgens mij voorbij het duurste data abonnement voor laptops. Dus je had kunnen weten dat dit niet klopte. en dat ze je 5 maanden lang je gang laten gaan, vind ik dan ook zéér redelijk.
pi_95425913
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:41 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dan ben je dus verkeerd geïnformeerd. Gemiddeld een gig, denk je dat nu werkelijk? En 10 Gig, dan zit je volgens mij voorbij het duurste data abonnement voor laptops. Dus je had kunnen weten dat dit niet klopte. en dat ze je 5 maanden lang je gang laten gaan, vind ik dan ook zéér redelijk.
zij hebben mij inderdaad verkeerd geïnformeerd wat niet moet kunnen. Ik heb de 10GB nooit gehaald, ik kwam altijd rond de 4GB per maand aan internet uit.
Soberzo moeten ze dan maar vertellen wat het gemiddelde is op de website of zo, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Het slaat toch nergens op zo deze manier?
  woensdag 13 april 2011 @ 11:51:56 #21
92128 Xaobotnik
KABLAAHHHH!!
pi_95436838
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 00:08 schreef Dimens het volgende:

[..]

zij hebben mij inderdaad verkeerd geïnformeerd wat niet moet kunnen. Ik heb de 10GB nooit gehaald, ik kwam altijd rond de 4GB per maand aan internet uit.
Soberzo moeten ze dan maar vertellen wat het gemiddelde is op de website of zo, zodat ik weet waar ik aan toe ben. Het slaat toch nergens op zo deze manier?
Echt duidelijk is het inderdaad niet. Het is gewoon een indicatie van 'zorgeloos internetten'. 10 keer het gemiddelde waarbij je 3 keer een waarschuwing krijgt als je te ver gaat, vind ik alleszins redelijk.
Ik vraag me wel af wat mensen als jij dan precies doen op jullie toestel. Ik zou dergelijk gebruik echt alleen maar kunnen halen wanneer ik zou tetheren ofzo.
  woensdag 13 april 2011 @ 11:53:20 #22
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_95436898
Leuk, weer zo'n gefrusteerde pipo die niets beters te doen heeft dan fora te vervuilen met zijn eigen jankverhaal.....
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 13 april 2011 @ 11:57:27 #23
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_95437062
Email adres maar even weggehaald voordat TS op elke porno site voor komt. :')
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_95437169
ik stopte al met lezen bij Zeg nee tegen tele2 .
dan hoef ik geen lang verhaal meer te lezen met zo'n duidelijke titel. :)
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_95442559
Ts gaat nu overal hetzelfde spammen om gehoord te worden, dus die aanmelding op alle pornosites zal waarschijnlijk alsnog komen :')

http://forum.tele2.nl/showthread.php?tid=1362

Net een klein kind, die blijven ook doordrammen tot ze hun snoepje hebben gekregen.
pi_95447089
Haha je bent opgelicht door een Poolse botenbouwer 10.gif
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_95447226
TS reageert nog ook lekker.... lief dagboek topic.
  woensdag 13 april 2011 @ 16:47:06 #28
334388 Lamborghini_LP640
is geen Ferrari F430
pi_95449354
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:36 schreef Adelante het volgende:
Als je net zo veel belt als typt, kan ik me een hoge rekening voorstellen :+
_O- :')
CJ: I take a number 9.
Ryder: A number 9, just like his.
Sweet: A number 6 with extra dip.
Big Smoke: I'll have two number 9s, a number 9 large, a number 6 with extra dip, a number 7, two number 45s, one with cheese, and a large soda.
pi_95477919
Reactie aan iedereen die het nodig vindt mij te betichten van zieligheid, onwetendheid, hebberigheid, etc.:

• Tele-2 geeft in haar Fair Use Policy NERGENS aan hoe groot de downloadlimieten zijn. Die kun je dus niet vooraf weten, maar je moet er door schade en schande (en dus als het al te laat is) maar achter zien te komen.
• Tele-2 belooft bij dreigende overschrijding TIJDIG een waarschuwing per SMS te sturen, zodat je je surfgedrag kunt bijstellen. Dat doen ze echter pas 24 uur later, waardoor de overschrijding èn de afsluiting al een feit is.
• Tele-2 maakt gebruikt van het netwerk van T-Mobile. Deze provider heb ik tot begin dit jaar gehad, maar deze maakte (tegen betaling van HETZELFDE maandelijkse bedrag!) nóóit bezwaar tegen mijn dowloadvolume. Als je wilt dat je klanten alleen maar e-mails sturen, adverteer dan niet met smartphones die Youtube-filmpjes afspelen...
• Tele-2 handelt in strijd met haar eigen voorwaarden door daarin te vermelden dat een internet-afsluiting gedurende de rest van de maand plaatsvindt, maar daarvoor vervolgens ALTIJD een termijn van 30 dagen hantgeert.
• Tele-2 handelt onbehoorlijk door haar klanten standaard als wanbetaler te beschouwen en de eerste twee maanden van het abonnement NIET toe te staan in het buitenland te bellen. Tele-2 handelt nòg onbehoorlijk door deze beperking niet vooraf bekend te maken in haar Algemene Voorwaarden.
• En tenslotte: Tele-2 is helemaal geen goedkope aanbieder of prijsstunter. Voorheen betaalde ik bij T-Mobile exact hetzelfde maandbedrag. De enige reden dat ik ben overgestapt naar een andere provider is dat mijn toestel defect was en ik op deze manier goedkoop een nieuwe smartphone kon aanschaffen.

Misschien toch vooraf eerst even iemands reactie helemaal doorlezen voordat je 'm afzeikt...
pi_95478187
Wat een verhaal om 5 over 7 's morgens :')
lekker faxen heel de dag echt genot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')