en ook weer wakker zijn zonder dat je 't in de gaten hebt, en ze ineens op het knopje van het stoplicht willen drukken, terwijl je dacht dat hij sliepquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef livelink het volgende:
Leuke collage zo, ik vind die totale overgave zo bijzonder. En bij de kinderen inderdaad dat vermogen om zomaar ineens patsboem in slaap te vallen. En ondanks dat ze in de gekste houdingen slapen is het toch zo herkenbaar.
haha dat jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:43 schreef livelink het volgende:
Knuffels hebben toch echt een functie, he. OK, je hebt snel vuilniszakken te veel knuffels, maar zonder knuffel is toch ook ondenkbaar.
in slaapzak omdat ze anders niet slaapt en onder de deken heeft ze zelf gedaanquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:17 schreef MamaPurk het volgende:
ow tessis er een rede dat ze en in een slaapzakje en onder een dekbedje ligt??
Dit is het grootste formaat dat ik toegestuurd kreegquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:24 schreef DJMO het volgende:
idd Huup, die zou op een canvas moeten ofzo .. wat een enorme waardevolle mooie foto
Van harte gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst en dat het moge worden wat je ervan verwacht voor de toekomst.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef TripleBee het volgende:
Onze Duco, 3 dagen oud geboren (08-03-2011 01:17)
Nee hoor niet overal....overdag niet in z'n eigen bedquote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef Nijna het volgende:
Meimeltje, jouw oudste slaapt overal of niet?![]()
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:26 schreef DJMO het volgende:
dit krijg je als je niet in je bed kunt slapen omdat de loodgieter aan 't werk is in de badkamer ...
[ afbeelding ]
(inmiddels ligt hij met z'n hoofd de andere kant op, de bank wil hij persé niet ..)
en op de achtergrond zie je dit:
[ afbeelding ]
Je kunt er zo heerlijk op slapen, gebeurt mezelf ook wel eens.quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:17 schreef livelink het volgende:
Dat ziet er echt ook heel ontspannen uit Ueberduitser![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 14:30 schreef Lot_1 het volgende:
oh wat lief ueberduitser! Wat ligt ze daar heerlijk. Ze doet me altijd denken aan mijn oudste zus (ze is overleden voordat ik geboren was, dus ik ken haar alleen van foto's). Die was ook gehandicapt en had ook van die mooie krullen
Je foto's & verhalen ontroeren me.
Haha nee hoor. Hij heeft gewoon een vermoeiende juf denk ikquote:Op maandag 22 augustus 2011 20:58 schreef Spewey het volgende:
Prachtige foto's weer Meimeltje, je oudste kan echt overal slapen hè?![]()
Heeft hij geen narcolepsie?![]()
quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:00 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon een vermoeiende juf denk ik![]()
Dank jequote:Op maandag 9 januari 2012 17:26 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat heeft hij leuke kleertjes aan Nicole
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
quote:Op vrijdag 13 januari 2012 13:00 schreef MamaPurk het volgende:
Eten maakt moe.
[ afbeelding ]
En dan even van houding veranderen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Even later lag ze weer lekker zo..
Kijk ik veel liever naar
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
uhuhquote:Op maandag 30 januari 2012 14:01 schreef Iwanius het volgende:
Hebben jullie het nou ook dat je denkt wanneer de koters vredig liggen te slapen: " aah..wat zijn ze toch lief en rustig. " en dan later weten dat als ze eenmaal wakker zijn het mini-satans kunnen zijn die het liefst voor wanorde en gein zorgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |