abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95438306
En waar is de notaris (onafhankelijk) om de stemprocedure te begeleiden? Ik heb het dan nog niet eens over de manipulatie van Net5 van enkele ex-deelnemers. Ja, dit is gewoon te volgen via de twitterberichten.
Mensen, dien een klacht in bij:
Het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl

Het lijkt misschien een klein dingetje van een vaag programma maar ieder slecht voorbeeld voor onze maatschappij dient te worden aangepakt en bestreden.
  woensdag 13 april 2011 @ 12:39:44 #62
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_95438444
Heb jij je klacht al netjes ingediend?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_95438610
pointer2:

Eh, u kunt dit natuurlijk proberen maar ik heb al 15 berichten gestuurd. Hopelijk komt u er wel doorheen.
De betrokken media rondom dit programma heeft de boel behoorlijk dichtgetimmerd maar dat maakt iemand niet monddood toch?
  † In Memoriam † woensdag 13 april 2011 @ 17:30:38 #64
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_95451288
Poll: wie gaat er donderdag naar huis
maik
sharon
gerard
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
pi_95451459
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Flow3r het volgende:
de SSt site lag er uit tijdens de uitzending en ze zijn verder gegaan op hyves, Joanna de wildcard dus :Y
Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal :(
  woensdag 13 april 2011 @ 17:37:24 #66
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95451505
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Gwendolin het volgende:
En waar is de notaris (onafhankelijk) om de stemprocedure te begeleiden? Ik heb het dan nog niet eens over de manipulatie van Net5 van enkele ex-deelnemers. Ja, dit is gewoon te volgen via de twitterberichten.
Mensen, dien een klacht in bij:
Het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl

Het lijkt misschien een klein dingetje van een vaag programma maar ieder slecht voorbeeld voor onze maatschappij dient te worden aangepakt en bestreden.
Je moet je klacht indienen bij consuwijzer en niet zo zeer bij het commissariaat voor de media ;)
Ik heb via consuwijzer mijn klacht ingediend.

info:
ConsuWijzer is ontstaan uit een samenwerking tussen drie overheidsorganisaties. Deze organisaties zijn toezichthouders: de Consumentenautoriteit, de NMa (Nederlandse Mededingingsautoriteit) en de OPTA (Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit).
Komt goed schatje
  woensdag 13 april 2011 @ 17:38:26 #67
339427 henkvandetillaart
Lekker Lieve Leipe Laura!
pi_95451540
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal :(
Ja redelijk logisch, maar of het geheel eerlijk is vraag ik me af :(
Maargoed daar waren we al achter
Komt goed schatje
pi_95451865
Waar gaat dit over? :')
Assassin stabs you in your back.
pi_95451922
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:

[..]

dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te bieden
intelligence has its limits, but stupidity knows no bounds.
  woensdag 13 april 2011 @ 18:43:41 #70
337644 rico80
Mootjeshakker
pi_95454188
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:

[..]

dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te bieden
"ONZE social media weet-je-wel" :r
FHRITP
All Your Base Are Belong To Us
pi_95456900
quote:
5s.gif Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef Vultarian het volgende:

[..]

Ik begrijp prima wat je schrijft hoor, ik weet niet waar jij uit af denkt te leiden dat dat niet het geval is. En ik heb je naïef genoemd omdat jij denkt dat ze maatregelen hebben kunnen nemen om een poll op internet eerlijk te laten verlopen. Ik denk dat jij dan degene bent die iets niet ten volle begrijpt, namelijk hoe makkelijk (zowel door de stemmers als degene die de poll opzet) er met dergelijke polls te frauderen is, ongeacht de obvious maatregelen die ze kunnen nemen als dubbele ip adressen filteren e.d.
Nee natuurlijk noem mij maar naief, noem iedereen die zo'n poll invult maar naief, behalve jezelf, jij bent natuurlijk helemaal niet naief en weet alles van polls en dat ze onbetrouwbaar zijn, harstikke bedankt voor je "vriendelijke" beoordeling, I rest my case. :N 8)7

PS: We worden met polls om de oren gegooit ook hier op FOK, dus de lijn doortrekkende grote kans dat het allemaal valse uitslagen betreft, volgens je redenatie. En doen alsof de uitslagen een indicatie geven is naief op massale schaal.

[ Bericht 2% gewijzigd door Je_Psychiater op 13-04-2011 19:56:51 ]
pi_95458315
Is het niet zo dat bij al dit soort programma's addertjes onder het gras zitten, men heeft van te voren allang bepaald wie er gaat winnen.

Gaan ze niet zeggen natuurlijk anders kunnen ze er niks meer op verdienen.
pi_95495020
henkvandetillaart,

Dank u voor uw informatie.
Misschien ga ik dat ook nog doen maar ik ben redelijk warm bij de andere twee instanties. Er is zowaar nog een ander persoon die een klacht heeft ingediend.
En SBS6, schijnbaar niet anders te bereiken, dus dan maar hier: u kunt pushen wat u wilt, ik ga gewoon door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')