Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaalquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Flow3r het volgende:
de SSt site lag er uit tijdens de uitzending en ze zijn verder gegaan op hyves, Joanna de wildcard dus
Je moet je klacht indienen bij consuwijzer en niet zo zeer bij het commissariaat voor de mediaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Gwendolin het volgende:
En waar is de notaris (onafhankelijk) om de stemprocedure te begeleiden? Ik heb het dan nog niet eens over de manipulatie van Net5 van enkele ex-deelnemers. Ja, dit is gewoon te volgen via de twitterberichten.
Mensen, dien een klacht in bij:
Het Commissariaat voor de Media en De Opta, te vinden onder www.opta.nl
Het lijkt misschien een klein dingetje van een vaag programma maar ieder slecht voorbeeld voor onze maatschappij dient te worden aangepakt en bestreden.
Ja redelijk logisch, maar of het geheel eerlijk is vraag ik me afquote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal
dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te biedenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Op Hyves kun je niet meedoen aan de poll als je niet ingelogd bent of geen lid bent dus. Jo heeft meer Hyves fans dan Gerard mag ik gezien de leeftijd aannemen. Op iPad en iPhone kon ik ook op SST site ook geen keuze aanvinken, beetje jammer allemaal
"ONZE social media weet-je-wel"quote:Op woensdag 13 april 2011 17:47 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dat vond ik ook vreemd, om dan alleen hyves als alternatief te bieden
Nee natuurlijk noem mij maar naief, noem iedereen die zo'n poll invult maar naief, behalve jezelf, jij bent natuurlijk helemaal niet naief en weet alles van polls en dat ze onbetrouwbaar zijn, harstikke bedankt voor je "vriendelijke" beoordeling, I rest my case.quote:Op woensdag 13 april 2011 02:28 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Ik begrijp prima wat je schrijft hoor, ik weet niet waar jij uit af denkt te leiden dat dat niet het geval is. En ik heb je naïef genoemd omdat jij denkt dat ze maatregelen hebben kunnen nemen om een poll op internet eerlijk te laten verlopen. Ik denk dat jij dan degene bent die iets niet ten volle begrijpt, namelijk hoe makkelijk (zowel door de stemmers als degene die de poll opzet) er met dergelijke polls te frauderen is, ongeacht de obvious maatregelen die ze kunnen nemen als dubbele ip adressen filteren e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |