abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 01:01:02 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95427739
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 20:59 schreef jogy het volgende:
Oh en alvast een tip: FOK! verwijderd geen topics of posts op aanvraag. Eerlijke waarschuwing voor je hier verder wil gaan.
Volgens het auteursrecht zou dat wel moeten (zie 1 van die ettelijke blogs van die engelfriet)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95427930
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:01 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Volgens het auteursrecht zou dat wel moeten (zie 1 van die ettelijke blogs van die engelfriet)
niet als je in de voorwaarden voor deze account al je auteursrecht al aan FOK(of menig ander forum) overdraagt
.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:11:35 #28
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_95427969
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:09 schreef Golden_Pauper het volgende:

[..]

niet als je in de voorwaarden voor deze account al je auteursrecht al aan FOK(of menig ander forum) overdraagt
je kunt je auteursrecht alleen expliciet overdragen, dat kan niet door middel van algemene voorwaarden.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_95428068
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 01:11 schreef Maanvis het volgende:

[..]

je kunt je auteursrecht alleen expliciet overdragen, dat kan niet door middel van algemene voorwaarden.
ah ok
.
pi_95435817
Tja, moderators zullen weten dat er gebruikers zijn die graag achteraf de boel wijzigen of verwijderen zodat al dan neit met opzet een ander in een slecht daglicht komt te staan.

Daarom hebben we op het forum waar ik moderator ben ook de policy om geen berichten aan te passen of te verwijderen. Gebruikers moeten ook voor het registreren die voorwaarden ook accepteren.
pi_95441554
gebrruik de edit knop :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_95448959
Die zal er of helemaal niet zijn of na een bepaalde tijd niet meer actief zijn. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')