F*cking geniaal ditquote:
Wat een heldenactie om dat te makenquote:
Geweldig filmpje!quote:
Aan deze picks heb ik niets meer toe te voegen. We zagen al wat voor een problemen Machida had met de wrestling skills van Ortiz, dus ik denk dat het gameplan van Couture weer eens een leuk resultaat gaat opleveren.quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
* Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* Featherweight Championship bout: José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Light Heavyweight bout: Randy Couture vs. Lyoto Machida
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. Ben Henderson
Preliminary Card (Spike TV)
* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Welterweight bout: Sean Pierson vs. Jake Ellenberger
Preliminary Card (Facebook)
* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson
* Featherweight bout: Yves Jabouin vs. Pablo Garza
'Smooth' Henderson chillt hem gewoon in een submission.quote:Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Bocek had hevige kritiek op de manier waarop submissions (vooral chokes) geplaatst worden.
Hij is van mening dat met de juist geplaatste choke Henderson gewoon te pakken is.
Alleen maincard wordt meegeteldquote:Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
Het zit het trouwens met de ultimate predictor (inb4 zwangerschaptest) .. wordt er gewoon gekeken hoeveel deelnemers dezelfde picks hebben en alleen die worden gebruikt?
Want de een voorspeld alleen de maincard, de ander alles e.d.
tapping on strikes, by Matt Serra, kan het niet vergeten,tenzij GSP iemand laat tappen!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
Ik snap sowieso niet waarom dat er nooit is geweest.. ik vind dat tegenwoordig regie/uitzendingen zo goed zijn dat je alleen naar zo'n gevecht gaat voor sfeer.. want iets zien doe je niet. Op tv is het prachtig in beeld gebracht, en als ze met de rug naar de judges toe grapplen dan zien zij niks.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC Requests Monitors for Judges at UFC 130
Zou er dan eindelijk wat gaan veranderen?
Dat is inderdaad een stuk vermakelijker. Aan de andere kant heeft GSP in het geval van Shields wel gelijk:quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |