abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 25 april 2011 @ 22:45:40 #201
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_95974665
Bocek had hevige kritiek op de manier waarop submissions (vooral chokes) geplaatst worden.

Hij is van mening dat met de juist geplaatste choke Henderson gewoon te pakken is.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_95975452
Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
José Aldo(c) vs. Mark Hominick
Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
Randy Couture vs. Lyoto Machida
Mark Bocekvs. Ben Henderson

Upset ftw :Y
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  dinsdag 26 april 2011 @ 00:12:18 #203
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_95979039
nu op rtl7 its showtime!
pi_95981414
pi_95981525
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 00:12 schreef THEFXR het volgende:
nu op rtl7 its showtime!
Elke maandag ;)
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 april 2011 01:43 schreef Hoogstaande het volgende:

_O_ _O_ _O_
Ik zag hem net ook :D _O-
pi_95981960
quote:

_O_ _O_ _O_
301 views
1,219 likes, 26 dislikes

Hoe kan dat nou?
pi_95984621
quote:

_O_ _O_ _O_
F*cking geniaal dit _O-
Picks komen later vandaag!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 26 april 2011 @ 09:39:11 #208
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_95984928
quote:

_O_ _O_ _O_
Wat een heldenactie om dat te maken :D _O_
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:20:04 #209
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_95994155
quote:

_O_ _O_ _O_
Geweldig filmpje!
  dinsdag 26 april 2011 @ 14:22:43 #210
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_95994272
quote:
14s.gif Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Paxlie het volgende:
* Welterweight Championship bout: Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* Featherweight Championship bout: José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Light Heavyweight bout: Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Light Heavyweight bout: Randy Couture vs. Lyoto Machida
* Lightweight bout: Mark Bocek vs. Ben Henderson

Preliminary Card (Spike TV)

* Welterweight bout: Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Welterweight bout: Sean Pierson vs. Jake Ellenberger

Preliminary Card (Facebook)

* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson
* Featherweight bout: Yves Jabouin vs. Pablo Garza
Aan deze picks heb ik niets meer toe te voegen. We zagen al wat voor een problemen Machida had met de wrestling skills van Ortiz, dus ik denk dat het gameplan van Couture weer eens een leuk resultaat gaat opleveren.

De rest van de picks zijn gewoon duidelijk!
pi_95995191
quote:
0s.gif Op maandag 25 april 2011 22:45 schreef Tazmaniac het volgende:
Bocek had hevige kritiek op de manier waarop submissions (vooral chokes) geplaatst worden.

Hij is van mening dat met de juist geplaatste choke Henderson gewoon te pakken is.
'Smooth' Henderson chillt hem gewoon in een submission. 8-) Denk dat hij wel wint.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_95996317
Het zit het trouwens met de ultimate predictor (inb4 zwangerschaptest :D) .. wordt er gewoon gekeken hoeveel deelnemers dezelfde picks hebben en alleen die worden gebruikt?

Want de een voorspeld alleen de maincard, de ander alles e.d.
pi_95996390
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 15:16 schreef Geo3kant het volgende:
Het zit het trouwens met de ultimate predictor (inb4 zwangerschaptest :D) .. wordt er gewoon gekeken hoeveel deelnemers dezelfde picks hebben en alleen die worden gebruikt?

Want de een voorspeld alleen de maincard, de ander alles e.d.
Alleen maincard wordt meegeteld :)
  dinsdag 26 april 2011 @ 15:39:35 #214
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_95997133

* Welterweight bout: Sean Pierson vs. Jake Ellenberger

Preliminary Card (Facebook)

* Welterweight bout: Claude Patrick vs. Daniel Roberts
* Bantamweight bout: Ivan Menjivar vs. Charlie Valencia
* Middleweight bout: Jason MacDonald vs. Ryan Jensen
* Lightweight bout: John Makdessi vs. Kyle Watson

De picks van de main card zijn allemaal vrij duidelijk, op Machida-Couture na. Machida is nog steeds een wereldtopper en terecht favoriet. Maar Randy heeft veel te vaak partijen gewonnen die hij eigenlijk had moeten verliezen, dus ik ga niet meer tegen hem gokken. Bovendien is het waarschijnlijk zijn laatste gevecht, dus ik gun het hem wel om er in stijl uit te gaan.
pi_95998288

Deze 5 gaan het worden! Ik vind het echt een zieke maincard en kijk er erg naar uit!
Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
  dinsdag 26 april 2011 @ 17:34:19 #216
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96001949

+

UFC Requests Monitors for Judges at UFC 130

Zou er dan eindelijk wat gaan veranderen? :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Tazmaniac op 26-04-2011 18:02:45 ]
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
pi_96004349
Hopelijk heb ik er deze ronde een paar meer goed, kan een mooi evenement worden, kijk eigenlijk naar alle gevechten wel uit.

* Georges St-Pierre (c) vs. Jake Shields
* José Aldo (c) vs. Mark Hominick
* Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
* Randy Couture vs. Lyoto Machida
* Mark Bocek vs. Ben Henderson

* Nate Diaz vs. Rory MacDonald
* Sean Pierson vs. Jake Ellenberger

Filmpje met Chuck Lidell is geniaal, mooi die zelfspot!
You are a fugitive but you don't know what you're runnin away from..
pi_96004528
pi_96006261
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
  dinsdag 26 april 2011 @ 19:16:23 #220
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_96006910
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Al die UFC Primetime-episodes met GSP zijn hetzelfde. Zichzelf opnieuw uitvinden, moeilijkste tegenstander tot dusver, te weinig respect voor de tegenstander vanuit de fans, blabla. Zo ziet GSP er altijd goed uit natuurlijk: Als hij verliest heeft hij van tevoren gezegd dat het moeilijk zou worden, als hij wint is hij The Man omdat het zo moeilijk was. Ik zou van GSP ook wel eens willen dat hij gewoon zegt dat hij een first round KO gaat scoren. Ik vind hem geweldig als vechter, met wat hij bereikt heeft enzo, maar die UFC Primetime promo's zijn alleen leuk met de Chael Sonnen-mannen van deze wereld.
tapping on strikes, by Matt Serra, kan het niet vergeten,tenzij GSP iemand laat tappen!
pi_96012207
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 17:34 schreef Tazmaniac het volgende:

UFC Requests Monitors for Judges at UFC 130

Zou er dan eindelijk wat gaan veranderen? :)
Ik snap sowieso niet waarom dat er nooit is geweest.. ik vind dat tegenwoordig regie/uitzendingen zo goed zijn dat je alleen naar zo'n gevecht gaat voor sfeer.. want iets zien doe je niet. Op tv is het prachtig in beeld gebracht, en als ze met de rug naar de judges toe grapplen dan zien zij niks.

Ik vind een TV's voor de judges echt een must. Rogan/Goldy hebben ook een monitor, soms kijken ze naar de fighters, is het lastig te zien op de monitor.

Dus, dat ze die schermen maar snel invoeren als basis _O_ ^O^
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:26:59 #222
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_96015476
Georges St-Pierre vs. Jake Shields
Om de Primetime episodes enigszins te verdedigen wordt Jake Shields echt wel keihard onderschat!!! Die gast
is gewoon zó goed dat het bijna niet meer lollig is. Hij won in 1 avond van Carlos Condit én Yushin Okami!!

GSP is daarentegen van een heel ander niveau en heeft ten opzichte van vrijwel iedereen in de MMA wereld een groot wrestling en cardio voordeel. Om deze 2 redenen zal GSP zijn fight met Jake Shields gaan winnen en er wederom een decision victory uit slepen.

José Aldo vs. Mark Hominick
Mark Hominick was een logische keuze om als volgende fighter de title van Aldo proberen te pakken, maar ik vraag me af hoeveel kans Hominick heeft. Mark is een vrij complete MMA fighter maar steekt maar in een paar onderdelen boven de rest uit. Hier liggen dan ook de enige kansen die hij heeft.

Op Urijah Faber na is dit de gevaarlijkste tegenstander die Aldo voor zijn kiezen heeft gekregen en het is dan ook de vraag hoe Aldo hier mee om zal gaan. Mendes zal voorlopig de grootste bedreiging voor de title zijn en we zijn natuurlijk allemaal benieuwd hoe Kenny Florian het in deze weight class zal gaan doen.

Vladimir Matyushenko vs. Jason Brilz
Deze gasten ontlopen elkaar vrijwel niks, dus ik verwacht dan ook een decision.

Vlad is een paar jaar ouder en heeft dan ook iets meer ervaring, waarschijnlijk kan hij Brilz met zijn wrestling neutraliseren en een W pakken.

Randy Couture vs. Lyoto Machida
Awww mehn! Ik roep zelf dat je nooit tegen Couture moet wedden maar ik vraag me dit keer (wederom) af, of Couture het nog wel heeft. Er is eigenlijk geen zinnig woord over te zeggen omdat hij veel te weinig actief is geweest de laatste jaren. Zijn 2 fights in 2010 kun je eigenlijk nauwelijks fights noemen. Daarvoor was hij dankzij de judges de winnaar in de Vera fight en weer daarvoor moest hij het afleggen tegen Nogueira en Lesnar.

Lyoto is natuurlijk ook niet meer wat het geweest is en heeft ook heel wat controversiële beslissingen moeten meemaken. Eerst krijgt hij de decision tegen Rua die wellicht terecht was maar waarbij bleek dat het einde van zijn reign al in zicht was. Rua II was nog sneller over dan iedereen gedacht had en daarna een ontzettend matige prestatie tegen Rampage waarbij hij eigenlijk genaaid werd door een slechte decision.

Conclusie is dat Randy het zomaar weer zou kunnen flikken, maar als je in acht neemt dat hij al veel te lang geen echte fight heeft gehad en daarvoor alles but impressive was moet je er toch serieus rekening mee houden dat deze fight one bridge to far is voor Captain America.

Mark Bocek vs. Ben Henderson
Weinig aantrekkelijke fight voor Ben aangezien Mark Bocek vrij laag staat aangeschreven in de rankings. Of dit terecht is zal zaterdag blijken en daarnaast is het natuurlijk een mooie kans om te zien hoe de WEC lightweights het doen tegenover de UFC lightweights.

Maar met een overtuigende finish kan Henderson langzaam richting de top 10 kruipen en aantonen dat hij klaar is voor de echte top, ik ben echter bang voor een decision.
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:27:38 #223
267336 Splackavellie02
Ma gavte la nata
pi_96015527
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 april 2011 19:03 schreef AmerikaanseTopsport het volgende:
Dat is inderdaad een stuk vermakelijker. Aan de andere kant heeft GSP in het geval van Shields wel gelijk:

- Meer dan vijf jaar ongeslagen
- 15 fight win streak, over twee gewichtsklassen, met wins over Dan Henderson, Robbie Lawler, Jason Miller, Paul Daley, Martin Kampmann, Carlos Condit en Yushin Okami, waarvan de laatste twee in 1 avond
- 8 van de laatste 15 zijn finishes
- 11 (!) jaar geleden voor het laatst (en het eerst) gefinisht
- Waarschijnlijk de beste MMA grappler tegen wie GSP ooit gevochten heeft (sterker dan BJ, technischer dan Hughes)

GSP staat op eenzame hoogte in zijn gewichtsklasse, en ik verwacht ook dat hij wint. Maar dat neemt niet weg dat Shields echt een beest is, en de beste tegenstander die GSP in tijden heeft gehad. Het is ook absoluut geen schande als hij Shields niet finisht.

edit: Tazmaniac was me voor zie ik net :P
  dinsdag 26 april 2011 @ 21:37:12 #224
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_96016216