Datzelfe deed ik met James Toney, maar dat heb ik snel afgeleerdquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb wel (een beetje) geld ingezet op Shield voor een upset 4:1 odds, maar ik durf hem niet in mijn UP pick te zetten
Die was wel hoger te krijgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Geo3kant het volgende:
Ik heb wel (een beetje) geld ingezet op Shield voor een upset 4:1 odds, maar ik durf hem niet in mijn UP pick te zetten
Ik heb 35 euro totaal ingezet ofzo maar ik doe altijd teveel.. moet het simpler maken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef Fenomeno het volgende:
Volle bak op gsp by descision @ 2.7+ bij betfair hier
Hij blijft wel bij zijn punt, maar ik snap niet hoe je BJ als nummer 1 kunt zien, paar jaar geleden maybe.. maar dan nog niet.. p4p. Lightweight ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Hooidraad het volgende:
Silva
Gaat ie in Canada zeggen dat BJ Penn de beste ter wereld is
*booeeeeeee*
Inderdaad..quote:
Normaal is het 1 pound over/under inderdaad maar ik dacht dat title fights op het precieze gewicht moest .. (of misschien max 0.5 afwijken, dunnow).quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef Hooidraad het volgende:
Ze mogen er maximaal 1 pond overheen zitten. Benson is 1,5 lbs te zwaar maar hij hoeft maar 0,5 lbs te cutten.
Die commissioner was een apart figuur, nogal traag idd en hij schreeuwde nog harder dan Joe Rogan
Zin in morgen
edit: ik zie dat je title fights bedoelt. Ik weet niet hoe dat zit, misschien wordt 0,25 dan naar beneden afgerond?
Seagal heeft een verschrikkelijk hoge rank ik Aikido. Het probleem is alleen dat Aikido waarschijnlijk de minst effectieve vechtsport is voor MMA, en Seagal dit niet begrijpt. Hij neemt zichzelf een beetje te serieus, en onterecht.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:47 schreef Happel het volgende:
Het is ook niet zo dat Seagal een of ander acteurtje is dat verder niks kan. Hij zal dus wat te melden hebben voor die vechters. Las elders dat hij met Machida getraind had.
QFT Splack!quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:53 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Seagal heeft een verschrikkelijk hoge rank ik Aikido. Het probleem is alleen dat Aikido waarschijnlijk de minst effectieve vechtsport is voor MMA, en Seagal dit niet begrijpt. Hij neemt zichzelf een beetje te serieus, en onterecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |