Precies Machida heeft dan wel 2 keer verloren maar hij is nog lang niet klaar in de UFCquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Toch bijzonder om te zien dat de meesten denken dat Randy gaat winnen van Machida...
The Natural is een held, maar Machida is veel te snel voor hem!
Ik kan gewoon niet tegen die man zijn.quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Toch bijzonder om te zien dat de meesten denken dat Randy gaat winnen van Machida...
Zoals ik al zei de safe bet is Machida, never bet against the Natural. Als iemand een gameplan kan verzinnen tegen Machida...quote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
Of juist niet. De meesten zijn echt door en door getraind en daarom zullen de meeste gevechten zeer close zijn. Aldo bijvoorbeeld is denk ik beter dan Hominick, maar een walk-over zal het niet worden.quote:Op woensdag 27 april 2011 15:40 schreef Geo3kant het volgende:
Dit kan wel eens een mooie kaart met veel finishes worden ja
Geweldige blogquote:
Ik ben nog aan het twijfelen, en misschien kom ik nog op mijn pick terugquote:Op woensdag 27 april 2011 13:17 schreef Fyodor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |