CBML was ook wel heel slecht maar dat zat al in het format ingebakken. Bijna ongelooflijk dat dat door iemand ouder dan 15 jaar is bedacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Ik denk dat alleen CBML nog slechter was dan SST?
Dat vind ik ook wel het meest vreemde aan SST: dat het elders zo'n succes was. Dan moet het zoals jij zegt wel aan de makers liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CBML was ook wel heel slecht maar dat zat al in het format ingebakken. Bijna ongelooflijk dat dat door iemand ouder dan 15 jaar is bedacht.
SS heeft het in twee andere landen ontzettend goed gedaan. Dat lijkt erop te wijzen dat ze het format hier om zeep geholpen hebben.
Saaie deelnemers ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het meest vreemde aan SST: dat het elders zo'n succes was. Dan moet het zoals jij zegt wel aan de makers liggen.
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken een wijf die strijkt zelfs haar vaatdoekjes
Wat is een vaatdoekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.
Ooit had ik een hulp die met het doekje van de wc ook nog eens het aanrecht deed, het was de laatste keer dat ze er was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.
Oh bah, dat zag ik vroeger ook in het bejaardenhuis waar ik een bijbaantje had. Je hoeft niet superschoon te zijn maar dit gaat qua bacterieverspreiding echt ver.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ooit had ik een hulp die met het doekje van de wc ook nog eens het aanrecht deed, het was de laatste keer dat ze er was.
Ik heb vaatdoekjes en doekjes voor andere dingen, zoals wc enzo. Zelfs als ze uit de wasmachine komen mogen ze niet bij elkaar in het stapeltje.
LOL wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Patty Brard je nieuwe huishoudster? Die maakte haar bad schoon met de pleeborstel.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Patty Brard je nieuwe huishoudster? Die maakte haar bad schoon met de pleeborstel.
Spons dus ofzo !! En die was ik echt niet, laat staan strijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Een schoonmaakdoekje voor het aanrecht. Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Doe jij niet aan doekjes op je aanrecht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Spons dus ofzo !! En die was ik echt niet, laat staan strijken
ken jij mijn oudste dochter danquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken een wijf die strijkt zelfs haar vaatdoekjes
Dat had ik wel eens willen zien. Dezelfde wc-borstel die ze ook voor de wc gebruikt?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Was toen te zien in haar programma. Dat hele huis van haar was een smerige bende.
Echt?!quote:
Nee, echt een doekje dat mijn oma en moeder ook al vaatdoekje noemden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
Spons dus ofzo !! En die was ik echt niet, laat staan strijken
hahaha nou van het schoonmaken is ze niet zo maar strijken, als je bij haar de kasten open doet ligt echt alles gestreken en allemaal gelijk, lijkt wel een winkel zo netjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt?!![]()
Waarom doet ze dat? Heeft ze dat van jou geleerd?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat had ik wel eens willen zien. Dezelfde wc-borstel die ze ook voor de wc gebruikt?
oh dat had ik gezien, ging ze zo de wasbak met die borstel doen zo goorquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanuit de plee direct daarna in het bad. Patty liet even zien dat ze ook wel eens schoonmaakte
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
en ja ik heb overal aparte doekjes voor, en elke dag een schoon aanrechtdoekje.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vaatdoekquote:De naam is wat verwarrend, want de vaat afdrogen wordt nou net niet met een vaatdoek gedaan, maar met een theedoek. Een vaatdoek wordt daarom ook aanrechtdoekje of dweiltje genoemd.
De wasbak ook nog?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:07 schreef Toverheks het volgende:
oh dat had ik gezien, ging ze zo de wasbak met die borstel doen zo goor
ja, en wat betreft aanrechtdoekje/vaatdoekje, ik gebruik ook theedoeken om alles op te wrijven, ja ja ik weet het maar moet wel schoon zijn en glimmenquote:
Kun jij me dan uitleggen waarom deze schoonmaakster mijn theedoek gebruikte om mijn aanrecht te drogen. Ik snap dat dus niet, daar heb je toch de vaatdoek/aanrechtdoek voor en desnoods een paar vellen keukenpapier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:11 schreef Toverheks het volgende:
ja, en wat betreft aanrechtdoekje/vaatdoekje, ik gebruik ook theedoeken om alles op te wrijven, ja ja ik weet het maar moet wel schoon zijn en glimmen
nee niet doen hoor, ik was vroeger nog erger Soury, ging snachts de ramen lappen want de buren verderop viel het op dat ik het wel heel vaak per week deed.quote:
als ik bv afgewassen heb en afgedroogt dan ff aanrecht schoonmaken en drogen met de theedoek waar je mee afgedroogt heb en dan in de wasmachinequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Kun jij me dan uitleggen waarom deze schoonmaakster mijn theedoek gebruikte om mijn aanrecht te drogen. Ik snap dat dus niet, daar heb je toch de vaatdoek/aanrechtdoek voor en desnoods een paar vellen keukenpapier.
Ik woon gelukkig alleen. Al het vuil is dus mijn vuil, daar kun je toch niet ziek van worden, lijkt me.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben te ranzig voor dit topique.
oh Disana 1 keer gescheten op de bak en het ruikt gewoon hoor, mijn bak staat in de dousche anders nergens plaats en toch ruikt je het.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:23 schreef Disana het volgende:
Ik ben ook wel ranzig hoor. Ik moest aan de coördinatrice van Thuiszorg beloven dat ik de kattenbak zelf zou schoonmaken. Daar gingen ze niet aan beginnen. Maar... ze zat in de woonkamer, hoe wist ze dat ik die bak heb. Snif snif.
Ja die van mij staat ook in de douche. En ja het is best zwaar, maar ja. Ik vertelde het maar zodat Ian en Muis weten dat zij niet de enige ransapen zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
oh Disana 1 keer gescheten op de bak en het ruikt gewoon hoor, mijn bak staat in de dousche anders nergens plaats en toch ruikt je het.
en waarom doet jou hulp dat niet??? is veel te zwaar voor je zo een kattebak
en niks mis met ransapen hoor, mijn 2 vriendinnen echt die kennen het woordje een lekker sopje niet eens maar ze zijn zo lief niks mis mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die van mij staat ook in de douche. En ja het is best zwaar, maar ja. Ik vertelde het maar zodat Ian en Muis weten dat zij niet de enige ransapen zijn.
Ach ik ben ook niet netjes. Als je maar een beetje schoon bent, dus geen vaatdoek voor de wc en dan weer voor het aanrecht gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:27 schreef Toverheks het volgende:
en niks mis met ransapen hoor, mijn 2 vriendinnen echt die kennen het woordje een lekker sopje niet eens maar ze zijn zo lief niks mis mee.
en mijn vriendin verderop die is wel netjes maar niet zo belachelijk als mij......
quote:
vind glee niks aan maar wil geen minuut van modern family missen ik vind dat echt 1 van de beste serie`s in tijden die ik gezien hebquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach ik ben ook niet netjes. Als je maar een beetje schoon bent, dus geen vaatdoek voor de wc en dan weer voor het aanrecht gebruiken.
Wij nemen Glee op, ik weet dus niet wat ze zongen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh Disana 1 keer gescheten op de bak en het ruikt gewoon hoor, mijn bak staat in de dousche anders nergens plaats en toch ruikt je het.
en waarom doet jou hulp dat niet??? is veel te zwaar voor je zo een kattebak
hahahhaa ja zo kan je het ook lezen hahha bedoelde jaap de kater, waar ik heel boos op ben en hij voelt het, kreeg weer de vlieggeval van boven naar beneden de trap af zo een schuiver op mijn eettafel vanavond mijn grote glazen bokaal en mijn rode glaasjes op het blad alles stuk op de grondquote:
Je moet je huis ook catproof maken hè.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahhaa ja zo kan je het ook lezen hahha bedoelde jaap de kater, waar ik heel boos op ben en hij voelt het, kreeg weer de vlieggeval van boven naar beneden de trap af zo een schuiver op mijn eettafel vanavond mijn grote glazen bokaal en mijn rode glaasjes op het blad alles stuk op de grond
Das bijna onmogelijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet je huis ook catproof maken hè.
Ja maar dat hoeft op zich niet erg te zijn. Zolang ze maar niet gaan smijtenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das bijna onmogelijk![]()
Want ik dacht dat die dikke kat van mij niet op de eettafel kon...sprong ze dr zo ineens op![]()
en die kleine gaat ineens op de salontafel zitten
Die dikke is ook erg lomp helaasquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft op zich niet erg te zijn. Zolang ze maar niet gaan smijten
Als ik het goed heb gaat hier de komende zomer editie vijf van start. Het is echt populair hier.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CBML was ook wel heel slecht maar dat zat al in het format ingebakken. Bijna ongelooflijk dat dat door iemand ouder dan 15 jaar is bedacht.
SS heeft het in twee andere landen ontzettend goed gedaan. Dat lijkt erop te wijzen dat ze het format hier om zeep geholpen hebben.
Als ze niet lomp zijn, zijn ze wel snel en beweeglijk (getuige Jaap). Ik heb mijn huis er wel zo'n beetje op ingericht.quote:
Ik ben ook niet zo'n poetsmiep hoor. Maar op mijn was ben ik dan weer heel precies en ja, ik strijk ook heel veel! Tot en met de droogdoeken, erg he?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja die van mij staat ook in de douche. En ja het is best zwaar, maar ja. Ik vertelde het maar zodat Ian en Muis weten dat zij niet de enige ransapen zijn.
Dan heb je op Faebook Fox zeker ook wel op mijn salontafel zien liggen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das bijna onmogelijk![]()
Want ik dacht dat die dikke kat van mij niet op de eettafel kon...sprong ze dr zo ineens op![]()
en die kleine gaat ineens op de salontafel zitten
Dat doen die van ons helaas wel, kutkatten. Hebben in de eetkamer een plank aan de muur waar wat sierglaswerk op staat. Moet die ene kat net zo lang frummelen tot hij op die plank kan liggen. Gaat niet altijd goed, smijt hij weer iets naar beneden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar dat hoeft op zich niet erg te zijn. Zolang ze maar niet gaan smijten
Heb jij net als ik een glazen salontafelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan heb je op Faebook Fox zeker ook wel op mijn salontafel zien liggen?
De schrik die je ook altijd voelt als je bijna valt, die vind ik vaak nog erger dan de eventuele pijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heb jij net als ik een glazen salontafel![]()
ff kieken![]()
over lomp gesproken....ik gleed uit daarstraks in de badkamer en ving mezelf op met mn linkerarm....Nu krijg ik die bijna niet meer omhoog....wann gedoe die lompigheid
ja mn hart zat in mn keelquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De schrik die je ook altijd voelt als je bijna valt, die vind ik vaak nog erger dan de eventuele pijn
mooi voor de grote dag????? en hou je je arm in de gaten doe er anders een natte koude handdoek even omquote:
Ik ben nog semi op zoek....binnenkort maar ff die winkel binnen lopenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi voor de grote dag????? en hou je je arm in de gaten doe er anders een natte koude handdoek even om
deze vind ik een plaatje en mooie kleur ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben nog semi op zoek....binnenkort maar ff die winkel binnen lopen
Vooralsnog heb ik geen moordneigingen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:23 schreef Toverheks het volgende:
en kijk nu naar nieuwsuur hebben ze het over game spelletjes zal dat echt een grote invloed hebben met dat uitmoorden van mensen
En eigenlijk mag hij helemaal niet op de salontafelquote:
Ik ga ook voor blauwquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze vind ik een plaatje en mooie kleur ook
De mijnese ook niet maar daar hebben ze dus schijt aanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En eigenlijk mag hij helemaal niet op de salontafel![]()
[ afbeelding ]
vroeg het omdat het nu weer actueel is terwijl mijn Hans ook zulke spelletjes boven heb liggen ze zoeken gewoon een excuus van ja komt door die spelletjes etcquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen moordneigingen.
/klopt af
Aaah, je weet dus al een beetje wat je wilt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben nog semi op zoek....binnenkort maar ff die winkel binnen lopen
Precies. Kijk maar naar die vrouw in dat jurkje, die mist ook al haar linker onderarm. Ook uitgegleden in de badkamer, denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mooi voor de grote dag????? en hou je je arm in de gaten doe er anders een natte koude handdoek even om
Speel jij Pokemon?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog heb ik geen moordneigingen.
/klopt af
Jawel hoor....ik heb nl een hele mooie galajurk die ik eigenlijk korter wil laten maken...Ooit 1 x aan gehad en daarna nooit meer...doodzonde....maar stiekum wil ik toch nog even rondkijken...Ik ga niet in een witte trouwjurk...Been there, done thatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Aaah, je weet dus al een beetje wat je wilt.
Wij mogen het zeker niet weten?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies. Kijk maar naar die vrouw in dat jurkje, die mist ook al haar linker onderarm. Ook uitgegleden in de badkamer, denk ik.
D_K in maagdelijk wit natuurlijkquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jawel hoor....ik heb nl een hele mooie galajurk die ik eigenlijk korter wil laten maken...Ooit 1 x aan gehad en daarna nooit meer...doodzonde....maar stiekum wil ik toch nog even rondkijken...Ik ga niet in een witte trouwjurk...Been there, done that![]()
Maar DK gaat in het wit
Moots is net een beetje afgekicktquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Even spammen hoor:
[centraal] coca cola actiecodes
Moots je kan zulke leuke dingen sparen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Even spammen hoor:
Leuk, dat zijn van die leuke voorpretmomenten samen met je moederquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
Bovendien wil mn moeder ook iets nieuws...dus dan moet er toch geshopt worden
Ohhh daar ben ik ook fan van, drink nooit cola maar ik ben al een keer in de beurs van Berlage geweest. Een tentoonstelling ! Daar heb ik al wat coca dingen vanquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Even spammen hoor:
Ja, ik ga er wel heen. Er waren maar een beperkt aantal plaatsen en om toegelaten te worden moest je een stukje schrijven. Eerst was het alleen toegankelijk voor studenten van de RU maar vanwege de grote belangstelling mochten ook master-studenten van andere universiteiten meedoen.quote:
Glazen kan je niet sparen met deze actie, maar wel andere toffe dingen. Ik vind het ook allemaal zo leuk. Glazen zie ik trouwens wel eens bij de kringloop winkel, als je het leuk vind wil ik ze wel voor je meenemen als ik ze weer zie.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ohhh daar ben ik ook fan van, drink nooit cola maar ik ben al een keer in de beurs van Berlage geweest. Een tentoonstelling ! Daar heb ik al wat coca dingen van![]()
Ik wil nog glazen
Ja das best tofquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Smileys kunnen nu ook verkleind worden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik maak morgen wel een foto van mij oogst al ben ik wel het houten kratje kwijtquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Glazen kan je niet sparen met deze actie, maar wel andere toffe dingen. Ik vind het ook allemaal zo leuk. Glazen zie ik trouwens wel eens bij de kringloop winkel, als je het leuk vind wil ik ze wel voor je meenemen als ik ze weer zie.
En vergroot!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ruim je die zooi ook weer opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eng!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En vergroot! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Fuck hou dat maar geheim !!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
En vergroot! [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja dat vind ik wel erg, maar ik heb wel eens van iemand gehoord dat ze het strijkwerk zo lekker vindt ruiken. Dat heb ik nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:05 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n poetsmiep hoor. Maar op mijn was ben ik dan weer heel precies en ja, ik strijk ook heel veel! Tot en met de droogdoeken, erg he?
Ik zal erop letten en als ik codes zie geef ik ze wel aan je door.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
Even spammen hoor:
Cool! Bijna psychedelisch (heb die smiley niet waar hij als een gek rondtolt, tong uit de mond, die bedoel ik )quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Cool! Bijna psychedelisch (heb die smiley niet waar hij als een gek rondtolt, tong uit de mond, die bedoel ik )
Já, die!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee, gewoon nee!quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:39 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik had zo graag heeeeeeel groot willen douchen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Soury het volgende:
Deze worden niet slanker
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee want door het afvoerputje floepen is ook niet alles. Denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had zo graag heeeeeeel groot willen douchen.
Wij kikkerts zijn wel iets gewend.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee want door het afvoerputje floepen is ook niet alles. Denk ik.
En dan door de zwanehals vol haren, nagels en erger. Arm kikkertjen.
Nee joh dan zien ze je private partsquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had zo graag heeeeeeel groot willen douchen.
Oeh! Best benieuwd of iemand hier het op kikkertetten doet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh dan zien ze je private parts [ afbeelding ]
Tuurlijk het is fok weetjewelquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Oeh! Best benieuwd of iemand hier het op kikkertetten doet.
quote:
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 00:07 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou eh...
Dan fap ik wel op je kikkerflots.
quote:
Nog een glaasje rum delen?quote:Op woensdag 13 april 2011 00:17 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
---> staart intens ---> [ afbeelding ]
Oeeeeeee baby, wat ben je... nat!![]()
Ik moet naar bed geloof ik.![]()
Egels zijn inderdaad leuk, maar zouden wat sneller moeten lopen als ze een straat oversteken.................quote:
En uit de vuilniszakken blijven, tering wat een herrie maken die kutbeestenquote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef spuitje het volgende:
[..]
Egels zijn inderdaad leuk, maar zouden wat sneller moeten lopen als ze een straat oversteken.................
Ben gisteravond uitgegleden en ving mezelf op met mn linkerarm....Volgende keer val ik gewoon een gat in mn harses...dit is echt niksquote:
Arm gebroken of hoe?quote:Op woensdag 13 april 2011 05:33 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ben gisteravond uitgegleden en ving mezelf op met mn linkerarm....Volgende keer val ik gewoon een gat in mn harses...dit is echt niks
Ach, valt wel mee. Soms doe ik het zelfs vrijwillig op zaterdag.quote:Op woensdag 13 april 2011 05:34 schreef Laysa het volgende:
moet jij nu al werken?![]()
Das toch geen tijd zeg!
ja geen idee ik ga straks maar ff naar de dokter....Gisteravond natuurlijk te eigenwijs, maar ik kan niet eens meer de vogeltjesdans doen....Ik hoop dt alleen de banden zijn uitgerekt maar godnondeju wat doet het pijnquote:
kijk...dat is de spirit....ik ben trots op jequote:Op woensdag 13 april 2011 05:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, valt wel mee. Soms doe ik het zelfs vrijwillig op zaterdag.
Sterkte dan maar... En doe godverdomme 's een beetje voorzichtig met jezelf... Minstens tot je getrouwd bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 05:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja geen idee ik ga straks maar ff naar de dokter....Gisteravond natuurlijk te eigenwijs, maar ik kan niet eens meer de vogeltjesdans doen....Ik hoop dt alleen de banden zijn uitgerekt maar godnondeju wat doet het pijn
Het is een complotquote:Op woensdag 13 april 2011 05:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sterkte dan maar... En doe godverdomme 's een beetje voorzichtig met jezelf... Minstens tot je getrouwd bent.
Ik glee uit in de douchequote:Op woensdag 13 april 2011 10:13 schreef Copycat het volgende:
Ik volg de link naar het douchen van Mo niet?
thanx....komt wel goedquote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Copycat het volgende:
Oh, dan snap ik 'm.
Slijmbeursontsteking is pijnlijk! Dus iets als, maar dan anders vast en zeker ook. Sterkte.
Auwie, dat is niet fijnquote:Op woensdag 13 april 2011 10:29 schreef Laysa het volgende:
Zo! nah een soort gelijk iets als acute slijmbeursontsteking maar dan anders...door het opvangen![]()
En nu kon ik een spuit krijgen,maar daar heb ik ff voor bedankt....eerst maar met pijnstillers en als dat niet werkt alsnog die spuit....ik was de spuiten ff zat
Ik las het. En ik vind het ontzettend sneu. Ze heeft toch al een hele slechte lever en was ze niet afgekickt zou ze er toch aan sterven?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:10 schreef Gert het volgende:
* NEWSFLASH *
Bonnie St. Claire is verlaten door echtgenoot, én weer aan het zuipen, en wil nu dood!
quote:'Bonnie St. Claire zwaar depressief'
AMSTERDAM - Bonnie St. Claire zou het leven niet meer zien zitten. Naar verluidt wil de 61-jarige zangeres een einde aan haar leven maken omdat haar man Anne-Jan haar heeft verlaten. Ze zou ook weer naar de fles hebben gegrepen.
"Bonnie belde vorige week naar de redactie", vertelt Privé-journalist Jan Uriot aan De Telegraaf. "Het afgelopen half jaar is er zoveel in haar huwelijk gebeurd, dat zij nog maar één uitweg zag."
De zangeres en haar man zouden rond en na kerst veel ruzie hebben gehad. Bonnie kwam er ook achter dat Anne-Jan, met wie ze eind 2004 trouwde, autistisch is. "Ze vertelde me: ik had deze man nooit willen trouwen als ik had geweten dat hij autist is."
Uriot, die Bonnie naar eigen zeggen al jaren volgt, zocht ook contact met de echtgenoot van de zangeres. "Dit zijn allemaal verzinsels van Bonnie", verzekerde hij de journalist. "Bonnie drinkt weer."
Trots
Eind januari zei Bonnie trots te zijn dat ze nog steeds iets betekent in de showbusiness. De zangeres, die jarenlang verslaafd was aan alcohol, ging weer nuchter door het leven en was nog altijd druk bezig met haar zangcarrière.
Het management van Bonnie St. Claire was dinsdagavond niet bereikbaar voor commentaar.
Cool. Op de Beeb?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Je moet vrijdagavond even naar Jools kijken, Copycat. Cee Lo Green met een all female band en Bootsy komt even de funk uitleggen (amongst others)
Nee, geen herhaling. Sinds vorig jaar heb je op dinsdagavond een korte echte live-uitzending en dan op vrijdagavond de lange, opgenomen en gemonteerde show.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:55 schreef Copycat het volgende:
![]()
Bescheidenheid siert de gewone mens, niet het muzikale genie.
Is vrijdag een herhaling?
Ja sneu is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 00:28 schreef spuitje het volgende:
Egels zijn inderdaad leuk, maar zouden wat sneller moeten lopen als ze een straat oversteken.................
Bleh!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Als je liever beestjes in de tuin hebt die sneller kunnen lopen kun je inderdaad beter ratten hebben. Die komen haast nooit onder een auto
Waar is Gerard als je hem nodig hebt?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik las het. En ik vind het ontzettend sneu. Ze heeft toch al een hele slechte lever en was ze niet afgekickt zou ze er toch aan sterven?
wie?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
Waar is Gerard als je hem nodig hebt?
Heel vervelend voor je, hoop dat het snel weer opknapt!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef Laysa het volgende:
Nete even lopends naar de suup gegaan...en daar is niks mis mee maar als alles pijn doet wel...gelukkig was het mooi weer....toch nog wel lekker in het zonnetje....en dan nu ff op de bank met een kruik achter mn schouder....en een glas koud drinken
Dan breek ik volgende week vast mn nek ofzo met die lompigheidquote:Op woensdag 13 april 2011 14:00 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heel vervelend voor je, hoop dat het snel weer opknapt!
verslaafd hequote:Op woensdag 13 april 2011 14:08 schreef Laysa het volgende:
Gerard als in Joling?....en ik heb eik niet zo heel veel medelijden met haar....ze drinkt zelf nu dr lever kapot....niemand die dr dwingt en ze weet de consequenties....
Des te meer reden om het wel vol te houden...quote:Op woensdag 13 april 2011 14:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
verslaafd he![]()
en jij beterschap trouwens!
Ook hieromquote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu zullen de aandelen Gall&Gall en Mitra wel weer gaan stijgen.
Gelukkig heb ik al een goed geheugen, daar heb ik geen drank voor nodig.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook hierom
'Alcohol verbetert delen van geheugen'
whehehehequote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Beste collega,
Bijgevoegd ontvangt u een persoonlijke uitnodiging voor een symposium ... beperkte aantal deelnemers, ongeveer 20.
Val jij wekelijks dan?? Gewoon beetje voorzichtig he, we willen natuurlijk straks wel een verslag van het huwelijk van het jaar!!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:09 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan breek ik volgende week vast mn nek ofzo met die lompigheid
Nee niet wekelijks maar de punten van tafels en deurposten springen wel altijd voor mn voeten als ik er aan komquote:Op woensdag 13 april 2011 15:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
Val jij wekelijks dan?? Gewoon beetje voorzichtig he, we willen natuurlijk straks wel een verslag van het huwelijk van het jaar!!
Bezorgen ze aan huis of gaat ze met haar zatte kop zelf haar dagelijkse voorraad halen?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat herken ik. Ik heb ook altijd wel ergens blauwe plekken, ben ik weer eens ergens tegen aangeknald.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee niet wekelijks maar de punten van tafels en deurposten springen wel altijd voor mn voeten als ik er aan kom
Ik vind hem vooral irritant, net als zijn maatje Gordon.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
Wat een rotstem heeft die Gerard ook eigenlijk.
Mja, je moet wel bedenken dat dat zelfmoordverhaal van een Privé-journalist komt:quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral irritant, net als zijn maatje Gordon.
Zag Bonnie nog niet zo lang geleden in 1 of ander programma voorbijkomen en toen zag ze er best goed uit. Zal wel wat botox etc. aan te pas zijn gekomen, maar toch.........
En dat is dus nu allemaal weer voorbij?
Nou ja, ze staat in ieder geval weer even in de belangstellingquote:Op woensdag 13 april 2011 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Mja, je moet wel bedenken dat dat zelfmoordverhaal van een Privé-journalist komt:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)k-me-niet-dood.dhtml
13-11-2010, er is volgende week heul geen Ajax - PSVquote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef spuitje het volgende:
En die Hazes clan is ook niet weg te krijgen...................was ook zo'n zuipschuit.
was inderdaad een oud bericht, sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
13-11-2010, er is volgende week heul geen Ajax - PSV
Ah ik lees het al, tis de schuld van zn moeder.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:21 schreef Gert het volgende:
Joran is blijkbaar bang dat de rechters in Peru hem matsen.
Dus die doet er nog een schepje bovenop: als de bron (Panorama) klopt, heeft hij al drie medegevangenen neergestoken in de afgelopen maanden:
Joran steekt celgenoten neer
Nee, over hem zelf. Het was echt tof.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Over die tuinman en z'n groene broek? Nostradamus dus.
okquote:Op woensdag 13 april 2011 16:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
@Laysa: symposium voor kerkhistorici. Voor volgende week doorgeven of ik aanwezig ben of niet. Het is pas in september, omdat er voornamelijk buitenlandse sprekers / toehoorders zijn.
nee maar wel altijd blauwe plekken op die hoogte....vaak kan ik me niet eens herinneren dat ik ergens tegen aan gelopen benquote:Op woensdag 13 april 2011 17:17 schreef mootie het volgende:
Euhm euhm ik luister me suf, overal piano![]()
Lays, heb jij ook van die lekkere putjes in je scheenbenen, van tafels en hoeken van bedden enzulks?
Rechterscheenbeen heb ik 2 jaar geleden gewoon echt een gat in gebonkt. Daarna nog een keer of 2, gewoon een litteken van het bed.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee maar wel altijd blauwe plekken op die hoogte....vaak kan ik me niet eens herinneren dat ik ergens tegen aan gelopen ben
DK is naar de uni tot vanavond....en de magnetron kan ik best met rechts bedienenquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Rechterscheenbeen heb ik 2 jaar geleden gewoon echt een gat in gebonkt. Daarna nog een keer of 2, gewoon een litteken van het bed.![]()
En laat D_K maar koken, de arm heeft russssssst nodig. (ik vind het in elk geval een goede smoes)
Snoepie?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:09 schreef Ian_Nick het volgende:
Het was met piano, geloof ik. En vrij kort.
Jazz doet Hans maar lekker op z'n zolderkamertje!quote:
Het eten was dit keer wel redelijk te pruimen! En nog had nog een vegetarisch menu ook!quote:Op woensdag 13 april 2011 17:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
DK is naar de uni tot vanavond....en de magnetron kan ik best met rechts bedienen
Ach, beter een kutstem dan een kutkarakter seg ik altijd maarquote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef Disana het volgende:
Wat een rotstem heeft die Gerard ook eigenlijk.
Vind ik ook. En Gerard heeft een lief karakter, die heeft de hele middag met Bonny opgetrokken de schat.quote:Op woensdag 13 april 2011 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ach, beter een kutstem dan een kutkarakter seg ik altijd maar
Tis ook een moppiequote:Op woensdag 13 april 2011 23:15 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vind ik ook. En Gerard heeft een lief karakter, die heeft de hele middag met Bonny opgetrokken de schat.
Ben blij dat ik niks heb gevraagd. Wat een gedoe zeg. Dat is echt kastje, muur, kastje, wassen neus, muur.quote:
Wat bizar!quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Over Grun gesproken. . .
http://www.nu.nl/binnenla(...)gedood-in-baflo.html
In dat huis heb ik gewoond
spannendquote:Op donderdag 14 april 2011 10:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Goedemorgen![]()
Het wordt zaterdag droog zo lijkt, daar ben ik redelijk opgelucht over. Verder is 't dag van de loting vandaag.
Ja, van binnen ook. Opgedeeld in 6 appartementen als ik me goed herinner.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat bizar!
Mooi huis trouwens:
[ afbeelding ]
Da's wel erg toevallig. Wat een drama hè.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Over Grun gesproken. . .
Het zit je echt niet mee. Heb je je reservesleutels wel in Nederland?quote:Op donderdag 14 april 2011 11:17 schreef hondjes het volgende:
En mijn autosleutels liggen dus ook in Spanje.
Ja al een heel stuk beterquote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
goedemorgen...................
mooi huis marrije maar niet zo een mooie afloop, meisje is met brandblusser kapot geslagen las ik, agent dood triest allemaal.............................. en ik had ook nog nooit van Baflo gehoord, dacht eerst dat die journaal lezer steeds buffelo zei.
Sucses Pietje ik ga voor je duimen dat je erbij zit. zet je wandelschoenen maar vast klaar.
Laysa hoe gaat het met je arm?????
Ja maf he, moest ook ff met mn ogen knipperen toen ik de foto zag op nu.nl. Was niet goedkoop wonen, 600 gulden voor een 1-kamer appartement. De meeste appartementen hebben 2 kamers trouwens. En bij nader inzien zitten er wel meer dan 6 appartementen. De straat voor dat huis heeft een bruggetje, daar is mijn kat dood geredenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:22 schreef liesje1979 het volgende:
Bizar dat je daar gewoond hebt Marrije!
Daarom heette het bandje ook Bende van Baflo Billquote:Op donderdag 14 april 2011 11:15 schreef Toverheks het volgende:
en ik had ook nog nooit van Baflo gehoord, dacht eerst dat die journaal lezer steeds buffelo zei.
Dat is inderdaad vrij prijzig, zeker als het al een flink wat jaar geleden was. Ik kan me voorstellen dat je wil weten in welk appartement is gebeurt. Ik heb bij Baflo altijd het idee dat het een lief hippiedorpje was, maar tijden veranderen. Ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja maf he, moest ook ff met mn ogen knipperen toen ik de foto zag op nu.nl. Was niet goedkoop wonen, 600 gulden voor een 1-kamer appartement. De meeste appartementen hebben 2 kamers trouwens. En bij nader inzien zitten er wel meer dan 6 appartementen. De straat voor dat huis heeft een bruggetje, daar is mijn kat dood gereden![]()
Ik wil weten in welk appartement die vrouw is doodgeslagen. Al hadden we volgens mij allemaal daar een brandslang in het appartement. Ik wel in elk geval.
15 jaar geleden ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is inderdaad vrij prijzig, zeker als het al een flink wat jaar geleden was. Ik kan me voorstellen dat je wil weten in welk appartement is gebeurt. Ik heb bij Baflo altijd het idee dat het een lief hippiedorpje was, maar tijden veranderen. Ofzo.
Meneer gaat zo zo even bij zoon ophalen pffffffft.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zit je echt niet mee. Heb je je reservesleutels wel in Nederland?
Mooi zo. Ook weer opgelost.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef hondjes het volgende:
Meneer gaat zo zo even bij zoon ophalen pffffffft.
Baflo Soldier was ook wel een (helaas) toepasselijke grap.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Daarom heette het bandje ook Bende van Baflo Bill
Ze maakten voornamelijk liedjes en sketches in de streektaal. Ze waren best leuk.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:05 schreef hondjes het volgende:
Ik heb ook nog nooit van die bende gehoord.
Het was een doorstart van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.quote:Op donderdag 14 april 2011 12:29 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ze maakten voornamelijk liedjes en sketches in de streektaal. Ze waren best leuk.
Het is niet door één incident ineens een sinistere criminele poel des verderfs natuurlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb bij Baflo altijd het idee dat het een lief hippiedorpje was, maar tijden veranderen. Ofzo.
En hun mooiste nummer is voor mijquote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was een doorstart van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.
Zij is toch Alina Kiers? Die had op OOG een mooi tv-programma, Op Stap. Dat is door menig landelijke zender gekopieerd.quote:
Oh daar weet ik niets van. Kan het via Google ook niet vinden, al herinner ik me wel een programma waarin een blondine door Groningen trok.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij is toch Alina Kiers? Die had op OOG een mooi tv-programma, Op Stap. Dat is door menig landelijke zender gekopieerd.
Met een moorkop op het dak van de auto, volgens mij. Kijken waar de mensen mee bezig waren, net als in Man bijt Hond.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh daar weet ik niets van. Kan het via Google ook niet vinden, al herinner ik me wel een programma waarin een blondine door Groningen trok.
Ja, dat is Alina Kiers, hier valt meer over ze te lezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zij is toch Alina Kiers? Die had op OOG een mooi tv-programma, Op Stap. Dat is door menig landelijke zender gekopieerd.
Als de Hoornse Plas nou zelf ook zo leuk was... heb het altijd maar een matige recreatieplek gevonden.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:46 schreef spuitje het volgende:
Ja, dat is Alina Kiers, hier valt meer over ze te lezen.
En inderdaad Disana, Hoornse Plas is leuk!
Ik kwam daar ook zelden. Treurige plek. Pinda's van de Spar vond ik wel altijd heel lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de Hoornse Plas nou zelf ook zo leuk was... heb het altijd maar een matige recreatieplek gevonden.
quote:Op donderdag 14 april 2011 12:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het was een doorstart van Rooie Rinus en Pé Daalemmer.
Whut, echt? Raar idee moet dat zijn zegquote:Op donderdag 14 april 2011 10:08 schreef Marrije het volgende:
Over Grun gesproken. . .
De Spar kwam in heel veel nummers van hen voor. Als Pé een lift kreeg onderweg naar de stad was dat niet in een Bentley of een Jaguar maar in een dikke bestelauto.... van de Spar!quote:
I knowquote:Op donderdag 14 april 2011 13:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De Spar kwam in heel veel nummers van hen voor. Als Pé een lift kreeg onderweg naar de stad was dat niet in een Bentley of een Jaguar maar in een dikke bestelauto.... van de Spar!
Ben er 1 keer geweest, vond het niet leuk. Staat (of stond dat weet ik niet) wel een goed restaurant daar ergens, helemaal van hout. Ben alleen de naam vergeten.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Als de Hoornse Plas nou zelf ook zo leuk was... heb het altijd maar een matige recreatieplek gevonden.
Dat is waarschijnlijk verderop aan het Paterswoldse Meer. Daar is het wel mooi. Misschien bedoel je het Familiehotel?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:14 schreef spuitje het volgende:
Ben er 1 keer geweest, vond het niet leuk. Staat (of stond dat weet ik niet) wel een goed restaurant daar ergens, helemaal van hout. Ben alleen de naam vergeten.
Spar werd zeker te duur, ze zijn overgestapt naar de Lidlquote:Op donderdag 14 april 2011 13:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
I knowOm die reden traden ze ook nogal eens op bij Spar feestjes
Waarschijnlijk bedoelt Spuitje iets in het Scandinavisch Dorp.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk verderop aan het Paterswoldse Meer. Daar is het wel mooi. Misschien bedoel je het Familiehotel?
http://www.hotels.nl/nl/paterswolde/gtpaterswolde/pictures/
Nee, dat ken ik ook wel, maar ik bedoelde dus het Scandinavisch dorp en het is er nog steeds!quote:Op donderdag 14 april 2011 14:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is waarschijnlijk verderop aan het Paterswoldse Meer. Daar is het wel mooi. Misschien bedoel je het Familiehotel?
http://www.hotels.nl/nl/paterswolde/gtpaterswolde/pictures/
Dat is toch ook aan het Paterswoldse Meer? Oh, nou ik vind het Familiehotel mooierquote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt Spuitje iets in het Scandinavisch Dorp.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bedoelt Spuitje iets in het Scandinavisch Dorp.
Ook aan het Paterswoldse Meer inderdaad. Het Familiehotel ben ik ook wel eens geweest, dat is een tijdje minder gegaan maar al weer geruime tijd in oude glorie hersteld.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch ook aan het Paterswoldse Meer? Oh, nou ik vind het Familiehotel mooier
Ja, je hebt gelijk. En het is misschien wel mooier maar wij vonden het eten bij het Scandinavisch dorp lekkerderquote:Op donderdag 14 april 2011 14:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is toch ook aan het Paterswoldse Meer? Oh, nou ik vind het Familiehotel mooier
Ha ja, dat kna maar zoquote:Op donderdag 14 april 2011 14:33 schreef spuitje het volgende:
Ja, je hebt gelijk. En het is misschien wel mooier maar wij vonden het eten bij het Scandinavisch dorp lekkerder
Mijn moeder kwam er vlak na de tweede wereldoorlog al. Dansen bij één van de vele dansorkesten die toen heel populair waren. Ik heb nog in een Big Band gespeeld waarin één van de helden uit die tijd nog saxofoon speelde.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ha ja, dat kna maar zoIk heb gewoon een zwak voor het Familiehotel, kom er al zo lang om iets te drinken aan het water. Er wordt ook verder wel mooi gebouwd hoor, maar ik ben van de oude gebouwen
Geweldig lijkt me dat, dansen aan het water met een echt orkest.quote:Op donderdag 14 april 2011 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn moeder kwam er vlak na de tweede wereldoorlog al. Dansen bij één van de vele dansorkesten die toen heel populair waren. Ik heb nog in een Big Band gespeeld waarin één van de helden uit die tijd nog saxofoon speelde.
Het was de popmuziek van die tijd, hè?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:55 schreef Disana het volgende:
[..]
Geweldig lijkt me dat, dansen aan het water met een echt orkest.
Ik ben zowaar trots als een Jeroen Pauw op Puk!quote:
Is Pietje nou ingeloot dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 15:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben zowaar trots als een Jeroen Pauw op Puk!
Ja joh, en eens was de wals datquote:Op donderdag 14 april 2011 15:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was de popmuziek van die tijd, hè?
de ene gek brengt de andere gek op ideeënquote:Op donderdag 14 april 2011 15:56 schreef Deisyy het volgende:
Wat een raar idee Marrije, dat jij in datzelfde hui in Baflo hebt gewoond![]()
Ik had er, eerlijk gezegd ook nog nooit van gehoord![]()
De laatste dagen heb ik het idee dat de maatschappij helemaal verrot is, maar ik zal niet de enige zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |