CBML was ook wel heel slecht maar dat zat al in het format ingebakken. Bijna ongelooflijk dat dat door iemand ouder dan 15 jaar is bedacht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo moeilijk. Ik denk dat alleen CBML nog slechter was dan SST?
Dat vind ik ook wel het meest vreemde aan SST: dat het elders zo'n succes was. Dan moet het zoals jij zegt wel aan de makers liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
CBML was ook wel heel slecht maar dat zat al in het format ingebakken. Bijna ongelooflijk dat dat door iemand ouder dan 15 jaar is bedacht.
SS heeft het in twee andere landen ontzettend goed gedaan. Dat lijkt erop te wijzen dat ze het format hier om zeep geholpen hebben.
Saaie deelnemers ook!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel het meest vreemde aan SST: dat het elders zo'n succes was. Dan moet het zoals jij zegt wel aan de makers liggen.
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken een wijf die strijkt zelfs haar vaatdoekjes
Wat is een vaatdoekjequote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.
Ooit had ik een hulp die met het doekje van de wc ook nog eens het aanrecht deed, het was de laatste keer dat ze er was.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn nieuwe schoonmaakster heeft een vaatdoekje voor de wc gebruikt en verwachtte kennelijk dat ik het nog vaker zou gebruiken toen ze het aan de waslijn hing. Gelukkig had ik nog een nieuwe vaatdoek liggen.
Oh bah, dat zag ik vroeger ook in het bejaardenhuis waar ik een bijbaantje had. Je hoeft niet superschoon te zijn maar dit gaat qua bacterieverspreiding echt ver.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Deisyy het volgende:
Ooit had ik een hulp die met het doekje van de wc ook nog eens het aanrecht deed, het was de laatste keer dat ze er was.
Ik heb vaatdoekjes en doekjes voor andere dingen, zoals wc enzo. Zelfs als ze uit de wasmachine komen mogen ze niet bij elkaar in het stapeltje.
LOL wat?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Patty Brard je nieuwe huishoudster? Die maakte haar bad schoon met de pleeborstel.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is Patty Brard je nieuwe huishoudster? Die maakte haar bad schoon met de pleeborstel.
Spons dus ofzo !! En die was ik echt niet, laat staan strijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Een schoonmaakdoekje voor het aanrecht. Bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Doe jij niet aan doekjes op je aanrecht?quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Spons dus ofzo !! En die was ik echt niet, laat staan strijken
ken jij mijn oudste dochter danquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken een wijf die strijkt zelfs haar vaatdoekjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |