What did you eat? Stagevergoeding heeft mn opleiding verplicht gesteld, omdat we ook een gewone functie vervullen.. Minimum is 250 euro, contractueel vastgelegd, dus wat dat betreft heb ik het slecht voor elkaarquote:
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houdenquote:
turksquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef princess-a het volgende:
[..]
What did you eat? Stagevergoeding heeft mn opleiding verplicht gesteld, omdat we ook een gewone functie vervullen.. Minimum is 250 euro, contractueel vastgelegd, dus wat dat betreft heb ik het slecht voor elkaar
Ben je in adam zie ik je niet eensquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houden
En met Jumbo-treinkaartje kan ik fijn de hele dag het land door crossen voor 14,95
Ja, moet je maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ben je in adam zie ik je niet eens
Naja, het is meer dat je een verklaring moet afleggen dat je gezondheid geen probleem vormt voor het rijden en daar staat dus een vraag op of je aan je ogen geopereerd bent. Arts moet bevestigen dat je (in mijn geval dus zicht, maar kan vanalles zijn) geen gevaar bent achter het stuur en dan moet het CBR daar nog mee aan de gang. CBR is traag, dus vandaar de 4 maanden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:46 schreef Nagelschaartje het volgende:
zo, cola.. sigaret... zennnnnn.
@ijsdraakje
Kan je mij wat meer vertellen over die keuring?
Ik wil namelijk binnen nu en heel snel gaan beginnen met rijlessen, maar wordt een beetje nerveus van jouw verhaal.
Ik ben aan mijn ogen geopereerd toen ik 5 was wegens scheel zijn. Moet je dan een extra keuring? En wat wordt er dan getest, want mijn ogen werken niet geheel optimaal samen..
En 4 maanden wachten alleen op die keuring?
Ik heb namelijk de hoop m'n rijbewijs zo snel mogelijk te halen, 4 maanden is eigenlijk al te lang(maar tegelijk heb ik nog niks uitgezocht, misschien duren andere dingen ook wel langer
)
Dat ga ik indd ook doen, wilde eerst even kijken of ik wel een punt heb. Vind de stagevergoeding nog niet eens zo heel boeiend maar ik wil of ruimte om aan mn scriptie te werken, of mn recht op vrije dagen zodat ik dan aan mn scriptie kan..quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Princess, waarom kaart je dan niet aan bij je opleiding dat je stage-adres zich niet aan de afspraken houdt?
Je hebt rechten, die heb je niet voor niks.
Belangrijkste in alles vind ik dat je geen tijd voor school krijgt. Stagiaires worden snel kopieermachines, daar moet je voor waken.
@sharana
Jij hoefde geen test te doen? Kan ik weer een beetje ademhalen?
Wordt gelijk nerveus
Dat is ook heeel fijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik zo lekker! Lekker doen wat je zelf wil een hele dag in de stad en met niemand rekening houden
Dat zou wel kut zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, het is meer dat je een verklaring moet afleggen dat je gezondheid geen probleem vormt voor het rijden en daar staat dus een vraag op of je aan je ogen geopereerd bent. Arts moet bevestigen dat je (in mijn geval dus zicht, maar kan vanalles zijn) geen gevaar bent achter het stuur en dan moet het CBR daar nog mee aan de gang. CBR is traag, dus vandaar de 4 maanden.
Al las ik in het rijbewijstopic dat iemand die eeuwen terug geopereerd was aan z'n ogen van het CBR naar een oogarts moest voor een extra keuring, dus daar vrees ik een beetje voor.
Nope, moet een arts zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn.
De opticien kan het bevestigen, maar daar doen ze het zeker niet voor?
Ben pakweg een jaar terug naar de oogarts geweest en die zag wel dat mijn ogen niet optimaal samenwerken. Mijn ene oog kijkt de andere kant op maar dit corrigeer ik zelf (ze begrepen niet dat ik nooit hoofdpijn had ervan). Mijn zicht in zijn geheel schijnt wel prima te zijn.
Maar 3D-films kan ik niet zien.
Ik zie nog volledig 3Dquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:00 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dat zou wel kut zijn.
De opticien kan het bevestigen, maar daar doen ze het zeker niet voor?
Ben pakweg een jaar terug naar de oogarts geweest en die zag wel dat mijn ogen niet optimaal samenwerken. Mijn ene oog kijkt de andere kant op maar dit corrigeer ik zelf (ze begrepen niet dat ik nooit hoofdpijn had ervan). Mijn zicht in zijn geheel schijnt wel prima te zijn.
Maar 3D-films kan ik niet zien.
Nee hoefde geen test te doenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar Princess, waarom kaart je dan niet aan bij je opleiding dat je stage-adres zich niet aan de afspraken houdt?
Je hebt rechten, die heb je niet voor niks.
Belangrijkste in alles vind ik dat je geen tijd voor school krijgt. Stagiaires worden snel kopieermachines, daar moet je voor waken.
@sharana
Jij hoefde geen test te doen? Kan ik weer een beetje ademhalen?
Wordt gelijk nerveus
JA HALLO!quote:
dat dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Maakt dat mij tot freak dat ik juist ná m'n operatie 3d kon zien en ervoor niet?
Impulsshoppen FTW!quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee hoefde geen test te doenadem in .. adem uit .. pufpuf ;p
[..]
JA HALLO!jij komt een dag van te voren bhoehoehoehoehoe! mijn collega heeft morgen al vrij enzeu
Nope, VUmc, afwijking was te extreem voor Alkmaar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:09 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat dus
edit: waar ben jij geopereerd? ook in alkmaar?
Stucadoor denk ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat doe je eerst in een nieuw huis ... eerst de stucadoor of eerst de keuken?
foto's makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat doe je eerst in een nieuw huis ... eerst de stucadoor of eerst de keuken?
MET figuurtje natuurlijk die je dan zelf uit mocht zoekenquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ok, ik ben weer zen.
Ga van de week de rijschool maar eens bellen voor een proefles.
Heb 1 keer een 3d-film gekeken, heb de hele film dubbel gezien en had daarna de hele dag hoofdpijn en last van m'n ogen. Maargoed, operatie is al een tijdje geleden
.
(hebben jullie ook met zo'n kekke sticker op je oog gelopen vroeger?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |