???quote:
En nu?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:44 schreef Kally het volgende:
Jongste wil niet naar zijn vader aankomend weekend, ja dat was te verwachten ...
Ik kijk nog even wat hij van de week wil, en anders zeg ik tegen zijn vader dat hij niet wil, hij heeft zelf ooit gezegd tegen ze als je niet wilt hoef je niet te komen.quote:
Omg je zal die na het concert in je oor horenquote:
Come to mamaquote:
Awww dat is wel leuk om te horen tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
Ik vroeg waarom wil je niet, zei hij het is daar saai...ik dus niet
Boekjes lezen op bed omdat zusje moet slapenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Awww dat is wel leuk om te horen toch
Maar als ze daar zijn, gaan ze dan nooit wat leuks doen ofzo?
(ik denk dat ik het antwoord wel weet)
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Voorbeeld: vorig jaar pasen hebben ze daar geen eitjes gezocht omdat ze een dag ervoor vervelend waren en het niet verdienden
Nu willen ze geen paasdag bij hem zijn, nee joh
Bastard.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:55 schreef Kally het volgende:
Voorbeeld: vorig jaar pasen hebben ze daar geen eitjes gezocht omdat ze een dag ervoor vervelend waren en het niet verdienden
Nu willen ze geen paasdag bij hem zijn, nee joh
Lekker gezellig dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Boekjes lezen op bed omdat zusje moet slapen
Nee weinig, want ze hebben een baby (alsof je dan nergens naar toe kan) maar die moet in haar ritme blijven (is letterlijk gezegd)
Jij bent een supermamaquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:03 schreef Kally het volgende:
Ach ja, blijkbaar is dit zijn manier van opvoeden (1 weekend in de 2 weken) nou ja ik doe het op mijn manier, en hij zoekt het maar uit.
Hmm voor die muts deed hij erg veel met ze, maar of dit zijn keus is of de hare, ik heb geen idee, en weet je ik ben inmiddels zo ver dat het me ook niet meer kan schelen, wiens keus het ook is hij gaat er in mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker gezellig dus![]()
En dat ligt aan die muts of aan je ex?
Nou dat weet ik niet hoorquote:
nou dat is toch goed? Ik vind dat superquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou dat weet ik niet hoor
Ik heb weinig geduld met ze als ze ruzie hebben en dat weten ze heel goed, alleen ik ben niet superstreng verder en weken straf voor iets geloof ik niet in, straf op het moment van en als ze weten wat ze fout gedaan hebben en sorry hebben gezegd is het klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |