quote:Op woensdag 13 april 2011 12:26 schreef Drassss het volgende:
Hij wilde eigenlijk een broodje Unox maken maar in take 2 verzon hij maar dat
Ja vind ik ook. Ik erger me ook altijd een beetje aan hem, waar is/was hij eigenlijk chefkok? Ik weet wel dat ie boeken schrijft, Hij moet maar eens wat minder aan de sauzen gaan en wat meer sporten want met dat postuur is ie op weg naar een hartaanval.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteert?
Daarom wordt Kranenborg ook meesterchef en Julius culinairchef genoemd. Julius weet naar mijn mening wel veel over hoe smaken moeten samenkomen e.d. De hoe en wat in de zin van een haute cuisine gerecht, dus het hele proces van totstandkoming is meer in het straatje van Kranenborg.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ik erger me ook altijd een beetje aan hem, waar is/was hij eigenlijk chefkok? Ik weet wel dat ie boeken schrijft, Hij moet maar eens wat minder aan de sauzen gaan en wat meer sporten want met dat postuur is ie op weg naar een hartaanval.
dat was echt geweldigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef keepoww het volgende:
Ze waren 14 feb bij de Leest van jacob jan. Dat was 2 weken geleden op TV dacht ik.
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 11:24 schreef Floor1974 het volgende:
Trouwens, telkens als ik de naam Charles hoor, moet ik denken aan 'Charles and Eddie', een zangduo van jaren geleden. Hoe toevallig was het dus, dat Charles gisteren met Edwin werd opgescheept, tijdens de duo-opdrachten.
Maar ik ben waarschijnlijk de enige hier die ooit van dat duo gehoord heeft (leeftijdtechnisch gezien).
Dus voor jullie is het totaal niet grappig.
Eigenlijk
Jep Jacob-Jan is een held net zoals Johnny Boer.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:06 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat was echt geweldigJacob-Jan heeft niet voor niets een speciaal plekje in de OP gekregen
Heb je de aflevering met J-J al gezien?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:40 schreef keepoww het volgende:
[..]
Jep Jacob-Jan is een held net zoals Johnny Boer.
Ja echt welquote:Hoopt iedereen ook dat ze naar Sergio Herman gaan btw?
Jacob Jan is al geweest hoor. Gerecht met truffel dacht ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb je de aflevering met J-J al gezien?
[..]
Ja echt wel
Amen to that!quote:Op woensdag 13 april 2011 11:19 schreef Floor1974 het volgende:
[..]
Al was ie vuilnisman.
Zijn interactie met Kraan is geweldig, dus alleen daarom al mag ie blijven!
anders lees je gewoon goedquote:Op woensdag 13 april 2011 13:55 schreef keepoww het volgende:
[..]
Jacob Jan is al geweest hoor. Gerecht met truffel dacht ik.
Han is echt een baasquote:Op woensdag 13 april 2011 17:44 schreef HalloLobbes het volgende:
Die Han kan echt wel goed koken. Die eindigt in ieder geval niet als 1 van die honderden Chinese WokKoks.
Die zijn gewoon de beste!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:36 schreef Tim86 het volgende:
Die chefs van dat Britse Masterchef zijn wel een stuk sympathieker zeg
Ik vind het anders regelmatig ERG grappigquote:Op woensdag 13 april 2011 18:53 schreef Ole het volgende:
[..]
Die zijn gewoon de beste!TC is meer een komedie. Al zullen Kraan en Juul daar anders over denken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |