Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteert?
Dat compenseert hij gewoon met zijn dubbele onderkin, dus ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteerd?
Al was ie vuilnisman.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Vinden jullie ook niet dat die Julius eigenlijk een beetje een B-Chef is die geen recht van spreken heeft omdat die simpelweg niks heeft gepresteert?
Eens met het B-Chef gedeelte. Maar hij heeft echt wel verstand van smaken en sausen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Steeven het volgende:
Ik vind Julius een uitstekende toevoeging aan het programma. Hij is grappig, heeft een goede wisselwerking met Kranenborg en heeft wel degelijk verstand van eten/smaken. Vaak spelen ze toch een beetje good cop/bad cop en dat levert zeer vermakelijke televisie op vind ik.
Nee.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:01 schreef keepoww het volgende:
quote:
eensquote:Op woensdag 13 april 2011 11:25 schreef Steeven het volgende:
Ik vind Julius een uitstekende toevoeging aan het programma. Hij is grappig, heeft een goede wisselwerking met Kranenborg en heeft wel degelijk verstand van eten/smaken. Vaak spelen ze toch een beetje good cop/bad cop en dat levert zeer vermakelijke televisie op vind ik.
De herhaling of heb ik een verkeerde tijdsperceptiequote:
de herhalingquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
De herhaling of heb ik een verkeerde tijdsperceptie
Veel plezier met terugkijken danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
de herhaling
had gisteren een deel gemist
dankjequote:Op woensdag 13 april 2011 12:10 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Veel plezier met terugkijken dan
Geniaal hoe hij faaldequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |