Als die camera op een bepaalde manier op Martin gericht staat heeft ie iets weg van kees kankerkachelquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:47 schreef Take_A_Picture het volgende:
Die Martin vind ik eng. Kan zn hoofd niet uitstaan. Edwin is een huillie en Charles heeft enge ogen.
Ben wel benieuwd naar morgen
- Pinda's branden in de oven, af laten koelen en dan fijnmalen met keukenapparaatquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef ElectraPlectra het volgende:
Ik zou het erg waarderen als 1 van de online-kijkers dat recept voor de pindasaus wil posten.![]()
Staat dat niet ergens online?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:04 schreef ElectraPlectra het volgende:
Ik zou het erg waarderen als 1 van de online-kijkers dat recept voor de pindasaus wil posten.![]()
Hij wordt altijd overrulled, af en toe lijkt het wel of hij erbij loopt om de topchefs te pleasenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
volgens mij wilde Jaspers zeggen dat de saus lekker was
maar Kraan brak zijn af door te zeggen dat ie flauw was
Bron: http://www.rtl.nl/xl/#/u/8ccaa6c9-4df9-3b7e-81f1-06415989ae47/ vanaf 21:25quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
- Pinda's branden in de oven, af laten koelen en dan fijnmalen met keukenapparaat
- Pan verwarmen met arachideolie
- Knoflook erbij
- Uitjes erbij
- Sojasaus & vissaus en beetje citroensap doorheen
- Beetje palmsuiker
- Gedroogde chilipeper
Dat kort aanbakken, blijven roeren zodat het niet verbrand. Dan gemalen pinda's erdoor en kokosmelk erbij. Citroen blad erachteraan en that's it.
Zoiets?
Kan wel eens de top 3 gaan halen van 2011.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt.
Die Han vind ik deze week wel een toffe gast.
Samen met Mike en Yoeri inderdaad, maar opzich hebben we nog niet heel veel van 'm gezien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:50 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kan wel eens de top 3 gaan halen van 2011.
Die is de volgende dag weer "dagvers ...."quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:34 schreef livalo het volgende:
Wat zouden ze doen met de overgebleven 'dagverse' groenten? Naar de daklozenopvang ofzo?
quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
We hadden je liever een messenset gegeven, maar da's te gevaarlijk voor je polsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |